probleme cu o dacia 1310, problema indicator benzina
![]() ![]() ![]() |
probleme cu o dacia 1310, problema indicator benzina
Alinux18 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 3 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
LOGAN
2006 1.4 MPI
|
|||
sebymesteru |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
acul se misca in timpul mersului sau in stationare? in timpul mersului se misca el,nu chiar haotic dar se misca. Daca nu inseamna ca ori ceasul e dus sau pe duca ori are un contact prost ori pe cablaj ori la mufa care vine la ceasuri. Scoate sonda,pune contactul si misca usor de tija plutitorului si punel pe cumnatul tau sa se uite sa vada ce face ceasul. Normal ar trebui sa se miste acul proportional cu miscarea tijei plutitorului,daca nu se misca sau se misca aiurea inseamna ca e ce spuneam mai sus. Poti verifica si papucii de legatura ai sondei,eventual da-i cu ceva degripant,si-acolo au prostul obicei sa nu-ti faca contact si sa-ti buleasca treburile.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
rom33o |
![]()
Post
#3
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
salut.am ceva probleme cu indicatorul de benzina,nu mai coboara sub un sfert.am schimbat si sonda si indicatorul si tot asa face.peste sfert urca da nu mai coboara.
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#4
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
posibil da la massa undeva sau ambele sonde se blocheaza la un sfert
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
rom33o |
![]()
Post
#5
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
si a parintilor mei tot aceeasi problema o are
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#6
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
mai este posibil si rezervor indoit.... Shit hapens....
daca dai jos rezervorul si il cureti la fel poate fi. Is multe variabile la masini |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
rom33o |
![]()
Post
#7
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
am scut la rezervor.nu e indoit ca m.am uitat.chiar nu pot sa imi dau seama ce are
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
r3d |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
poate nu iti comboara sonda jos sau e ceva in rezervor care o impiedica sa vin jos.cel mai simplu dau jos si misco cu mana si vezzi dc iti codoara sau nu
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
r3d, daca erai de prin Harghita, te intelegeam mai bine. Limba din Buzau vad ca e mai grea.
rom330, daca ai sti cum functioneaza, ai face-o repede si simplu. Ceasul de la bord, are doua bobine, dispuse la un anumit unghi una de cealalta. La jumatate e acul. Una aduce acul la zero, cealalta deplaseaza acul in functie de nivelul de benzina, deci curentul care-l primeste, prin legarea ei la masa. Daca rezervorul nu e corect prins in suruburi sa faca masa buna, indicatia e eronata. La tine nu e masa de vina, ca asa, la rezervor plin, ai fi avut o incatie de mai putin. Asa, e bobina de aducere la zero defecta, deplasata. Scoate firul de la sonda de pe rezervor si da cu el la masa. Ar trebui sa arate plin. Asa verifici indicatia de maxim. Scoate sonda din rezervor, leaga un fir intre flansa ei si caroserie, si plimba plutitorul su-jos. Ar trebui sa urce si sa coboare acul pe tot cadranul. Asa e buna sonda (litrometrul. Pui 10l de benzina, masurati, si reglezi plutitorul pana acul ajunge in dreptul diviziunii corespunzatoare. Pentru aducere la zero, numai bobina e miscata sau acul se opreste in ceva. Da-l jos si verifica. Se poate si ca contactul de pe cablaj sa fie oxidat sau sa nu fie masa buna la bobina, tot ar veni, dar mai greu, batut chiar. Asa cum e dirijat campul bobinei, asa aseaza acul. Bobinele sunt blocate cu un scuipat de cuc, care cand se evapora, la a patra groapa, bobina s-a deplasat. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
rom33o |
![]()
Post
#10
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
mersi frumos.am sa incerc sa il dau jos sa vedem daca reusesc sa il repar
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:35 |