Probleme frana, Pedala lunga, dupa upgrade
![]() ![]() ![]() |
Probleme frana, Pedala lunga, dupa upgrade
Dsign |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#2
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cat lichid papa in plus etrierii din spate raportat la frana pe tamburi?
Aerisitul la pedala dauneaza amplificatorului de franare, nu are legatura cu garniturile. This post has been edited by IRONICK: 4 Nov 2011, 16:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Dsign |
![]()
Post
#3
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
De ce se leaga treaba de cantitatile de lichid? Lichidul trebuie doar sa fie incompresibil, daca pistonasele de etrier inghit mai mult lichid, completez cu cat e nevoie o data si gata.
Amplificatorul de franare (servo) functioneaza perfect, nu vad sa aibe legatura cu cursa moarta |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
fnp |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
"aerisire facuta conforma manualului"
Poti detalia? Mie cand mi-au schimbat lichidul de frana la 3 ani au aerisit-o prin cadere fara nici o pedala. Mentiune: am ABS. Din cate stiu eu aerisitul prin pedala dauneaza chiar aerisirii datorita supapei de "bypass". Supapa este facuta sa se blocheze la pierderea de lichid din sistem astfel incat sa ramana valid macar un circuit. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Dsign |
![]()
Post
#5
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ordinea de aerisire a fost conforma cu manualul de reparatie.
In manula este specificat aparatul cu vid pt aerisire, din ce stiu. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
SORAN |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 1 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu vid sau cu presiune?
|
--------------------
Renault
K520
2023 Va stau la dispozitie cu intrebari despre LED-uri!
|
|
Dsign |
![]()
Post
#7
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Cu vidul ala de la tine nu am fost convins, asa ca am facut ultima data vid + pedale
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
in comparatie cu tamburii, etrierii spate au nevoie de mult mai putin la actionarea franei.
mai joaca te si tu repartitorul ala strange l in toate pozitiile mai exista varianta sa incerci un mail la Renault. zic si eu |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
Dsign |
![]()
Post
#9
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa, acum am venit de afar, am incercat reglajul la pedala. Nu este decat un reglaj al inaltimii pedalei fata de podea, atat.
Deci in continuare raman cu cursa moarta la pedala. Nu inteleg ce tot o dati cu cantitatea de lichid... S-a modificat capacitatea sistemului, pun mai mult lichid in vas. Asa, si? Ce legatura are asta cu cursa moarta a pedalei? O data umplut sistemul, presupunand ca lichidul este complet incompresibil, la cea mai fina apasare a pedalei etrierii ar trebui sa reactioneze si sa franeze... |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
nu are nici o legatura. tocmai ca etrierii ar fi trebuit sa intereasca pedala si sa prinda mai repede
ti am mai zis, si la mine tine foarte jos. apas destul de mult pedala sa franeze bine. cu franele stock din fabrica inainte sa schimb lichidul discurile si placutele prindea mai repede, mai de sus. dupa ce am rupt netul in doua si am cercetat de mi au venit spumele am ajuns la o concluzie....habar nu am de ce face asa...da merge si nu ma mai stresez zici ca pompa de VAN are cursa mai mare. poate si cuiul care pleaca din pedala este mai lung This post has been edited by alessandroK4M: 5 Nov 2011, 19:30 |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
Dsign |
![]()
Post
#11
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pompa are aceeasi forma inspre pedala...
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
are da, dar ma gandesc la tija care pleaca din pedala si impinge in pompa
|
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
Dsign |
![]()
Post
#13
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Din ce stiu, servofrana este aceeasi si la berlina si la VAN
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
pompa de van, nu ziceai ca are cursa mai lunga ?
|
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
tribunul |
![]()
Post
#15
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Cu motorul pornit, daca apas de mai multe ori pedala de frana, aceasta trebuie sa se intareasca sus sau sa fie putin elastica la fiecare apasare, indiferent de cate ori o apas?
Cu motorul oprit, la a doua, a treia pedala, aceasta se intareste sus. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
voicamic |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tribunul @ 6 Nov 2011, 11:01) Cu motorul pornit, daca apas de mai multe ori pedala de frana, aceasta trebuie sa se intareasca sus sau sa fie putin elastica la fiecare apasare, indiferent de cate ori o apas? Cu motorul oprit, la a doua, a treia pedala, aceasta se intareste sus. Io zic ca trebuie sa fie putin elastica la fiecare apasare si sa pastreze constant raportul cursa pedala/forta franare, indiferent de cate ori apesi |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
Dsign |
![]()
Post
#17
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce opresti motorul,, e normal sa se intareasca pedala dupa 2-3 apasari, pentru ca nu mai ai servoasistare.
7 Nov 2011, 13:15: QUOTE(Dsign @ 4 Nov 2011, 16:55) Am facut urmatoarele modificari (de-a lungul timpului) - pompa destul de tinerica, diametru si cursa marite (de utilitara) - etrieri de utilitara (Van, Pickup) - discuri pe spate - de renault clio 1.8 sau 19 16v - lichid de frana Motul RBF 660 - aerisire facuta conforma manualului Pompa actioneaza abia spre sfarsitul cursei pedalei. Pareri? Am auzit din diferite surse ca aerisirea prin metoda "fa-i pedala/apasaaaaa" ar putea dauna garniturilor pistonului din pompa master. Alte surse spun ca acesta este doar un mit, ca nu are cum sa existe asperitati in interiorul cilindrului master, chiar si la capat de cursa piston. Mi s-a sugerat (un singur mecanic mi-a spus chestia asta) sa verific si reglez cursa pedalei (Logan are asa ceva, e specificat chiar si in manualul de reparatie) astfel incat sa nu mai am cursa moarta la pedala. Ce parere aveti ? Modificarile au fost facute de-a lungul timpului, in urmatoarea ordine : - discuri ventilate + etrieri de berlina DCI, in loc de discuri simple - etrieri de VAN + discuri de VAN - discuri spate - pompa de VAN Incepand cu inlocuirea etrierilor mici cu cei de DCI, pedala n-a mai fost la fel de ferma ca la o masina iesita din fabrica. Atunci am schimbat etrierii in service DACIA. Ieri am desfacut si am demontat mitul cu garniturile pompei master : pompa cea veche, care a servit masinii mele timp de aproape 7 ani arata ca noua pe dinauntru. Voi pune poze cu ea desfacuta imediat ce ajung acasa. Nici vorba de asperitati in capatul cursei, nici vorba de garnituri obosite, pompa arata excelent pe dinauntru. Nu cred ca pompa de VAN (care este mult mai noua) poate arata mai rau. Asadar, cine spune ca se strica garniturile cand faci aerisirea "pedale/apasa" pentru ca face pompa o cursa mai mare ca de obicei, maninca r..hat!!! Am mai testat zilele astea: cu masina pe loc, motorul pornit, apas pedala pana la 3 sferturi de cursa si acolo moare, nu se duce mai spre podea, semn ca nu exista pierderi, nici interne si nici externe. Daca las masina sa curga la vale, apas pedala cam 2 cm, nu se intampla nimic, la al 3-lea cm incepe sa pompeze, abia la a 4-lea cm incepe sa decelereze agregatul. Testul asta l-am facut in curte, la o viteza infima. Incerc zilele astea sa fac o alta aerisire This post has been edited by Dsign: 7 Nov 2011, 12:15 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#18
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Dsign @ 4 Nov 2011, 17:18) In manula este specificat aparatul cu vid pt aerisire, din ce stiu. QUOTE(SORAN @ 4 Nov 2011, 18:29) Cu vid sau cu presiune? Nu vid nu stiu cat de bun este rezultatul. Prefer la pedala sau cu presiune.La fel ca si schimbul de ulei, daca nu ai uleiul cald, nu il trage pe tot aparatul. This post has been edited by IRONICK: 16 Dec 2011, 10:56 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Dsign |
![]()
Post
#19
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Rezolvat problema cu o noua aerisire, facuta la pedala, insa cu presiune mare. Se pare ca din cauza ca lichidul RBF are consistenta unui ulei (adica e vascos) bulele de aer nu circula rapid prin el, asadar trebuie insistat la aerisire.
Pedala e ferma acum. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
tribunul |
![]()
Post
#20
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Cum adica cu presiune mare?
Ai mai facut de 3-4 ori la fiecare roata? |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Dsign |
![]()
Post
#21
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Presiune mare adica apasat tare pe pedala in timpul aerisirii. Am repetat procesul de cateva ori
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Dsign @ 24 Dec 2011, 18:39) Rezolvat problema cu o noua aerisire, facuta la pedala, insa cu presiune mare. Se pare ca din cauza ca lichidul RBF are consistenta unui ulei (adica e vascos) bulele de aer nu circula rapid prin el, asadar trebuie insistat la aerisire Eu ti-as recomanda sa nu mai folosesti instalatie cu vid. Lichidul nu are nimic. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:44 |