radiator spart
![]() ![]() ![]() |
radiator spart
fullhouse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|||
N E S |
![]()
Post
#2
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Daca nu vrei sa recurgi la cositorit, poxilina merge cel mai bine. Am avut si eu problema ca si tine, doar ca eu am avut la cotul unde intra acel furtun in radiator. De aproape 2 ani am pusa poxilina acolo si nu sunt probleme.
Spor |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
fullhouse |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Stiam ca cositoritul merge doar la cupru. O sa incerc aunci si eu cu poxipolul, mersi
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pai si radiatorul tau este de cupru, nu aluminiu.
Descopera unde ai porul, curata bine vopseaua si cositoreste-l. Si al meu a avut 3 pori si l-am facut cu un ciocan de lipit si putin fludor. Nu face greseala sa bagi "prafuri" ( se gasesc la magazinele auto de cumparat) in radiator. Fac mai mult rau decat bine. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
maho |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sunt si radiatoare de Al. Daca e asa, cauta sa-l sudezi (WIG); chestiile gen poxipol, poxilina, tin la tevi prin care circula apa rece, la cald metalul se dilata si n-ai facut nimic.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca e ala din poza merge cositorit , curata bine si decapeaza inainte , poti folosi pasta si aliaj de lipit tevi de cupru e mai bun decit cositorul clasic
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Acela e radiatorul, este din Aluminiu, am razuit vopseaua de pe bazinele laterale si e argintie tabla, deci e exclus sa fie din cupru. Sudura cred ca iese din discutie, tabla este foarte subtire, m-am interesat la munca de sudura, ne ocupam cu sudura aluminiului. Mi s-a spus ca e riscant si nu prea merita riscul. Din pacate vad ca pot incerca numai cu adezivi din astia din comert
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic ca este de cupru , la alea de aluminiu capacele laterale sint din plastic
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Hmmm, cum naiba sa verific atunci? Azi ii mai fac o inspectie mai amanuntita
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
G I M |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Radiatorul ala este de cupru, 100%. Radiator exact ca ala am si eu.
La radiatoarele de aluminiu, cum a zis si Bygy, capacele laterale sunt de plastic. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 6 Nov 2011, 20:36) daca e ala din poza merge cositorit , curata bine si decapeaza inainte , poti folosi pasta si aliaj de lipit tevi de cupru e mai bun decit cositorul clasic Poti sa-mi dai mai multe detalii, despre ce pasta e vorba? Vreo denumire eventual. As prefera sa-l lipesc doar golindu-l partial de antigel, decat sa-l demontez iar si sa caut cine sa mi-l cositoreasca |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
G I M |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Acesta este radiator de aluminiu. Poza a fost luata de pe topicul cu montarea unui electroventilator.rad_aluminiu.jpg ( Size: 232.24k )
Number of downloads: 909
Sfatul meu: golesti radiatorul de antigel, il dai jos de pe masina si il bagi intr-un vas cu apa ( lighean, cada, etc. ), apoi rogi pe cineva sa-ti tina palmele pe gaurile mari ale radiatorului ( cea de tur si retur) ,iar prin tevuta aia mica de sus bagi aer cu o pompa. Astfel vei gasi gaurica. Cu ceva ascutit cureti vopseaua aia neagra, pana dai de cupru. Daca ai niste apa tare e bine sa decapezi acolo, daca nu sterge bine cu o carpa. Incalzesti un ciocan de lipit pe aragaz, iar ca fludor poti folosi linistit fludorul pt electronisti Sn 60% Pb 40% flux 2%, dar cred ca mai bine se lipeste cu cel special, folosit la lipirea tevilor de Cu ale instalatiilor de incalzire. This post has been edited by G I M: 7 Nov 2011, 13:15 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
fullhouse pana nu rezolvi cu trepidatiile de la ELV poti sa pui si radiator de camion ca tot se distruge,
daca este de cupru/alama se cositoreste ,dar dute cu el la un atelier spacializat,e mai bine,ca pret de reparatie cred ca 50-70 lei si ai si garantie |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#14
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
50-70 de lei gaseste radiator in stare perfecta si de Al inca.
Nu merita,merge facut ala linistit. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
classicfan |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 6 November 11 ![]() |
Solutii de compromis se pot gasi mai multe, insa nu stiu cat vor tine, parerea mea este sa iei altul cat se mai gasesc la preturi rezonabile.
|
--------------------
Renault
12 TL
1975
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:05 |