regulatorul de presiune de pe rampa fara retur, retur anulat
![]() ![]() ![]() |
regulatorul de presiune de pe rampa fara retur, retur anulat
alinn28 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
|
||
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa-ti moara pompa.
Pompa baga 3,5, la injectorare sunt necesare doar vreo 2,5 pentru a lucra cum trebuie. Daca returul a fost infundat pe injectoare ai presiunea pompei (3,5) motiv pentru care la deschidere iti baga mai multa benzina in cilindru -> consum mai mare, arderi incomplete, detonatii etc. Probabil ori conducta de retur e infundata (si trebuie schimbata), ori pompa e deja "slabita" si nu mai baga presiunea standard, si a marit astfel presiunea in rampa, ori regulatorul e defect si l-a suntat. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
regulatorul nu cred ca l-a suntat ca vad ca turul intra in el.poate ca ti se pare o intrebare banala, dar, cate tevi de retur intra in rezervor, la mine e doar una care e legata la canistra de carbon.daca pun un furtun prin care surplusul de benzina din regulator sa-l bage pe furtunul de retur de la canista carbon, e corect sau trebuie teava de retur speciala pt ea. ma gandesc pompa de benzina nu are vreo supapa ceva de presiune prin care sa evacueze benzina in plus daca creste prea mult presiunea in conducte.am mers 3 ani cu ea asa si nu s-a intamplat nimic, ar fi trebuit sa se strice ceva pana acum.
|
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ce conducta e de fapt anulata, aia din partea de sus a regulatorului (mai subtire) sau aia din partea de jos (mai groasa)?
This post has been edited by klaus: 9 Nov 2011, 13:36 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
aia mai groasa. are un surb bagat pe un furtun si strans cu un colier, pe unde am vazut ca e umezit cu benzina asa am observat ca e anulat returul ca altfel nici nu bagam de seama.
|
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mda, deci intr-adevar e returul de combustibil cel lichidat.
Furtunul mic de deasupra care intra in el nu e turul, e furtun de vacuum (legat cu galeria de admisie), intrarea de benzina se face direct din rampa. Daca pompa merge cum trebuie, ai presiune mai mare in rampa, deci consum mai mare in accelerari (ca la mers continuu se regleaza injectia din citirile sondei lambda. Daca pompa e usor bolnava, probabil ca a fost o modalitate de "revigorare". Ramane sa anlizezi daca pretul "reparatiei" (conducta, eventual pompa in parametrii) merita fata de costul consumului suplimentar. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
pana la urma pot sa fac in asa fel ca returul sa-l leg de furtunul de retur de la canistra de carbon sau o afecteaza cu ceva.ce inseamna consum mai mare, 1l in plus la 100 km, asa aproximativ daca ai vreo parere.in principiu consumul ca si consumul, dar mai important este sa nu se strice altceva(pompa, regulator, injector, sau mai stiu eu ce) daca merg in continuare asa desi 3 ani nu a avut nici-o problema.
|
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Furtunul de la canistra e conceput pentru ... vapori, nu pentru benzina cu presiune, nu stiu daca ti-ar tine.
Plus de asta se poate infunda canistra si apoi alte belele cu plecatu' de pe loc, cu consum direct cu 10% mai mare, cu posibilitate de pierderi de benziona pe la canistra. Ar trebui sa o ridici pe o rampa sa vezi pe unde e furtunul de retur sau sa te uiti la usa de vizitare din porbagaj sa vezi cum e intrarea in rezervor, daca e si ea infundata sau nu (daca nu e infundata pierzi vaporii de benzina care ar trece prin canistra si ai pierderi de combustibil si pe acolo) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
ms pt ajutor si raspunsurile promte.o sa ma uit maine cred sa vad ce si cum e cu cenducta aia de retur spre rezervor.o ultima intrebare stii cumva pompa de benzina de rezervor asre sau nu o supapa ceva pt eliminare suprapresiunii ? multumesc!!!
|
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
acea supapa joaca rolul cea comandata eletonic .. si care se afla langa canistra de carbon ... De obicei vaporii pleaca din rezervor se duc spre canistra de carbon trec prin carbon care se amesteca cu oxigenul si sunt eliberati prin supapa eletromagnetica in galeria de admisie ...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
alinn28 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 16 July 08 From: Giurgiu ![]() |
intrebarea era daca pompa de benzina are vreo supapa de presiune
|
--------------------
dacia
super nova
2001
- gr-03-xtc
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
da, are.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 14:07 |