care este principala problema?, a carburatorului...? clasic (1310)
![]() ![]() ![]() |
care este principala problema?, a carburatorului...? clasic (1310)
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
carburatorul este dublu corp? (daca zici ca e "clasic" de 1.6 atunci asa ar trebui sa fie) Ai probleme cu a 2-a treapta.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
G I M |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Cred ca zice de carburatorul monocorp, altfle nu l-ar mai fi bagat in seama.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#4
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Incearca alta pompa de benzina
nivelul in cnc e reglat ok ? |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca ai avut proasta inspiratie sa schimbi jicloarele, pe langa ce s-a spus mai sus, de nivel si pompa (mai putin pompa), imperecheaza jicloarele. Cel principal, e dependent de cel de aer de pe emulsor. Intai vezi daca pompa de sprit, baga bine la accelerare brusca. Daca i-ai schimbat de curand membrana, iar ai gresit punand una proasta, cum e azi peste tot. Arcul de atenuare de la membrana noua, poate fi asa de moale, incat sa se comprime el, in loc sa impinga benzina prin supape la cioc. Daca strangi intre degete membrana incercand sa comprimi arcul, cu greu trebuie sa se poata face. Altfel e proasta, plus ca nu mai e sub forma de burduf, ondulata, ci doar dreapta, facand ca la prima accelerare, daca nu e montata cu acceleratia la maxim, sa crape. Deci, suruburile trebuie stranse numai dupa ce acceleratia e tinuta la maxim.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
pompa de benzina este noua.
nivelul este bun.(o tigara) sita am inlocuit-o si acum este noua. paharul decantor l-am curatat. am inlocuit furtunul+diuza. Carburatorul este "carfil" si a fost pe o dacie 1310 cu motor de 1397cmc. oare ar putea influienta cu ceva si jigloarele? care este combinatia ideala pentru un motor 1,6 ? si de ce..? 135-benzina si 170 aer? sau.. 145-benzina si 155 aer..? astept raspunsurile voastre. Ms ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pompa de benzina poate fi proasta de noua, verifica debitul
nivelul sa il pui putin peste jum pl inclinat, lasa tigara merge 145 cu 155 dar sa fie reali, mai bine prin incercari |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Am sa fac un desen simplu, cum lucreaza cele doua jicloare: jiclorul principal lasa sa treaca benzina sub presiunea din camera de nivel, in putul emulsor, unde nivelul e mai mic, in functie de presiunea de aer lasata de jiclorul de deasupra putului. Cu cat jiclorul e mai mare, cu atat va fi mai mic nivelul in put, si difuzorul va absorbi mai greu, plus ca amestecul e sarac. Mult aer pe difuzor si putina benzina din emulsor, unde de fapt e un amestec de aer si benzina. Cu cat nivelul din camera de nivel va fi mai mare, si cel din put tinde catre mai sus, mai ales daca jiclorul e mai mare (cel principal), sa permita o trecere mai usoara a benzinei in put. Mai departe ganditi-l voi.
13 Nov 2011, 21:42: Iata desenul: This post has been edited by PH-06-BOA: 13 Nov 2011, 21:42 Attached thumbnail(s) carb.JPG ( Size: 71.05k ) Number of downloads: 289 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
acum intru iarasi dupa 3 zila sa va spun ce-am mai facut si sa vad ce ati mai spus
![]() azi dimineata am pus: difuzorul de 3,5 jiglor benzina 135 jiglor aer 170 + inlocuire papagal + surubul lui cu bila. reglat nivel plutitor (cu tigara) 6mm rezultat..? merge la fel.... am cumparat un cui pontou si urmeaza sa cumpar celalalt set de jigloare ( 145 / 155 ) am sa pun piesele peste 2 zile si am sa vad ce rezultat voi avea. "krapcarasu Posted 13 Nov 2011, 01:37 pompa de benzina poate fi proasta de noua, verifica debitul" azi am verificat si pompa de benzina si se comporta identic cu una originala de origine. la pompa i-am schimbat dor garniturile dintre pompa si motor. si peste 2 zile voi incerca si asta cu 145/ 155 cum mi-ai spus ![]() PH-06-BOA "Cu cat jiclorul e mai mare, cu atat va fi mai mic nivelul in put, si difuzorul va absorbi mai greu, plus ca amestecul e sarac. Cu cat nivelul din camera de nivel va fi mai mare, si cel din put tinde catre mai sus, mai ales daca jiclorul e mai mare (cel principal), sa permita o trecere mai usoara a benzinei in put. Mai departe ganditi-l voi." am tot incercat acum 2 zile sa dau de dvs. si sa va aflu adresa de messenger pt a discuta mai multe... reglaje si ce fel de jigloare recomandati Dvs pt carburator 1,4 sau daca ar merge mai bine cu anumite combinatii intre jigloare. eu am facut acum reglajul dupa o carte dacia 1300 si am respectat aceste dimensiuni cum scria in carte. numai ca masina functioneaza la fel. mi-as dori daca se poate sa discutam la tel sau pe mess intr-o zi mai exact problema. id-ul meu de messenger este orijinal21 ms frumos si va doresc o seara buna tuturor. 17 Nov 2011, 00:32: fara raspunsuri..? :| This post has been edited by ORIJINAL21: 16 Nov 2011, 23:32 |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
Revin cu raspunsul final.
Dupa ce am studiat mai bine cum se face acel reglaj aer - combustibil, m-am decis sa-i fac acel reglaj cu aceste jigloare sa vad cum se comporta... raspunsul.?? Se comporta normal. ![]() reglaj facut din: 1. surubul aer - combustibil (dat la maxim pe turatie/acceleratie,) 2.micsorat acceleratia din surubul de la cablul de aceleratie. 3.marit turatia din avans/delcou. Rezultat final, masina trebuie sa stea la 800 ture. (eu am lasat-o sa stea la 1000) Am facut teste si acum am scapat de problema. ![]() Multumesc tuturor pt ajutor. |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 19:22 |