Plimbari cu caiacul, Sau impresii de calatorie de la luciul apei
![]() ![]() ![]() |
Plimbari cu caiacul, Sau impresii de calatorie de la luciul apei
gibonu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|||
VladG |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Deci ai descoperit o noua pasiune, dupa biciclit si plimbarea cu caiacul. Frumos. M-am dat si eu de cateva ori pe Arges si pe Ialomita.
Cat de greu e pe acolo contra curentului? A fost caiac ptr 2? |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#3
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
eu cred totusi ca este caiacul neamtului
![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(VladG @ 13 Sep 2011, 16:59) M-am dat si eu de cateva ori pe Arges si pe Ialomita. Eu zic sa treci la whitewater. Asa fara valuri si cascade nu are nici un haz. De la ww 3 in sus, ca altfel este plictisitor.Cat de greu e pe acolo contra curentului? A fost caiac ptr 2? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
gibonu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ VladG
Nu este un curent foarte mare pe acolo, acum fiind lac. Dar se simte atunci cand mergi spre amonte. Altfel spus, nu se compara cu curentul care exista pe Dunare in alte locuri. De exemplu, sambata trecuta am traversat Dunarea cu bacul pe la Chiciu (langa Calarasi). Pana sa plece bacul, m-am uitat la curentul care era acolo. Concluzia: pe acolo n-am tupeu sa ma dau cu caiacul. Sau altfel spus: la conditia fizica pe care o am, nu cred ca am sanse sa inaintez spre aval. Caiacul este de o persoana. Asta e (poza este facuta in aprilie 2009, la Jupiter). 02.JPG ( Size: 710.31k ) Number of downloads: 371 Si asa arata pe masina. 03.JPG ( Size: 443.51k ) Number of downloads: 391 @ aleksanders Multumesc frumos. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
vezi ca sunt niste baieti care se dau pe Dunare cu caiacele
http://tidromania.ro/ This post has been edited by IRONICK: 14 Sep 2011, 14:50 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
VladG |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 13 Sep 2011, 18:29) Eu zic sa treci la whitewater. Asa fara valuri si cascade nu are nici un haz. De la ww 3 in sus, ca altfel este plictisitor. Am prins pe Arges (intre Pitesti si Gaiesti) niste repezisuri si un canion foarte misto. Nu ma pricep la clasificarea lor, dar mi-au placut. 27.JPG ( Size: 719.68k ) Number of downloads: 355 La Dubova m-am plimbat cu hidrobicicleta, dar n-am stiut unde e granita, pe mijlocul apei sau doar nu trebuia sa debarc la sarbi? Am mers pana la vreo 10 m de malul lor. ![]() This post has been edited by VladG: 14 Sep 2011, 08:35 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Frumos!
Felicitari Gibonu! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
@ Gibonu
super treaba cu caiacul..mie la nord de Dubova (ca nu stiu care din cazane sunt astea) mi-a parut ca fierbe si acum..si asta dintr-o barca ceva mai mare decat caiacul tau.. apropos, vezi ca are Thule niste suporti faini pt caiac. |
-------------------- |
|
gibonu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ Stefan.A
Multumesc. Dupa geografia mea, la nord de Dobova nu fierbe nimic, pentru ca acolo sunt muntii Almajului. Insa asta conteaza mai putin. Ca sa intelegi pe unde te-ai dat cu barca, in sensul de curgere al Dunarii succesiunea este urmatoarea: Cazanele Mari - golful Dubova - Cazanele Mici. Acum, nu cred sa mai fiarba ceva pe acolo. Acum ambele Cazane fac parte din lacul de acumulare de la Portile de Fier. Iar adancimea apei, din cate stiu, are locuri unde trece de 60 de metri. Stiu de suportii de la Thule. Chiar sunt fan al marcii. Barele de pe masina si doi suporti de bicicleta de la ei sunt. Insa pt caiac n-am nevoie de suport. Cate un burete de izolat tevi pe fiecare bara + 2 chingi (de la BIC) au rezolvat problema trasportatii caiacului in siguranta. Pana acum, am fost de vreo 7 ori la mare, de 2 ori la Eselinita si de nenumarate ori la Snagov. Si n-am avut nicio problema. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
neumann |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
interesant model de barca, robson balboa
![]() |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
gibonu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ neumann
Caiac vroiam demult sa-mi iau. Abia in 2009 am reusit. Inainte sa-l cumpar, am sondat piata existenta in momentul ala. Asa am ajuns sa discut pe mail cu tipul de la firma caruia l-am luat. Omu' m-a intrebat clar, doua lucruri: 1. pe unde vreau sa ma dau; 2. unde o sa-l tin. I-am spus ca vreau sa ma dau pe lacuri, si ca il voi tine intr-un apartament de doua camere, la etajul 6 dintr-un bloc comunist (construit in '84). In felul asta, ofera s-a restrans la doua caiace: Robson-ul si inca unul. Ambele pana in 3 m lungime. Prin februarie 2009, m-am dus la depozit, sa vad caiacele, si mai important, sa vad cum se sta in ele. In celalat caiac era putina inghesuiala. Nu puteam intinde total picioarele, ceea ce cu siguranta ar fi fost un mare dezavantaj. Asa ca am ramas la Robson, in care stau foarte bine. Si pe care pot sa-l car in carca, pe scari pana la etajul 6. In martie 2009 l-am luat si sunt super multumit de el. Nu mi se pare lat, pentru ca-l folosesc exclusiv in scop de agrement. Chiar este un avantaj latimea, pentru ca este foarte stabil. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
neumann |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
E o barca ok, pentru scopul in care ai luat-o. din pacate, constrangerea "bloc comunist" e destul de mare. Pe scurt, la kayace exista 3 lucruri de baza: initial stability, secondary stability si tracking (asta din urma strans legata de viteza). Cu timpul, in general vrei kayace mai inguste si cu stabilitate secundara mai buna - stabilitatea initiala nu prea conteaza. Stabilitate secundara se reduce la faptul ca, in momentul in care inclini kayacul, vei stii cand sa te opresti - barca practic iti spune ca ala e punctul dupa care nu mai revii. Oricum, la un moment dat e ca pe bicicleta, cand iti formezi un ritm al tau, suficient de rapid, vei fi capabil sa tii foarte usor barca dreapta, fara a o inclina nedorit.
De asemenea, exista o stransa legatura intre latime si lungime. Cu cat barca e mai lata, cu atat trebuie sa fie mai lunga, in principiu. Asta ii asigura un tracking bun (felul cum "taie" apa, practic inertia e pe linie dreapta, fara tendinte de a vira singura, implicit forma e atat de eficienta incat rezistenta la apa e minima). Bine-nteles, trebuie sa mai si incapi in ea, adica scaunul/cockpitul trebuie sa fie exact atat de lat cat iti e posteriorul, foarte putin mai lat. O alta barca similara cu ce ai tu, si destul de interesanta din motive de spatiu, e asta: http://www.point65.com/default.asp?page=kayaks&kayak=41 Ai incercat kayace de tura, de 5m lungime? PS: eu ma dau cu un de-asta de vreo 2 sezoane, si ma gandesc sincer sa cumpar unu al meu. http://www.perception.co.uk/product/index/...ssence_sixteen/ This post has been edited by neumann: 20 Sep 2011, 20:23 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
gibonu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ neumann
N-am incercat niciun alt caiac in afara de al meu. As incerca cu cea mai mare placere unul de touring de 5 m lungime, cu conditia sa-mi incapa curu-n el. Interesant caiacul pe care vrei sa-l iei. Cat costa? Sa inteleg ca pana acum te-ai dat cu o barca inchiriata? Vad ca te pricepi, asa ca deranjez cu o intrebare. Crezi ca o padela de 2.40 m lungime m-ar ajuta mai mult decat cea actuala de 2.20 m. lungime? Multumesc. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
neumann |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
La o padela, cel mai important aspect e greutatea. Dupa aia, vine dimensiunea (si forma) paletelor. E greu de spus, depinde de stilul tau de a "pedala". Practic, greutatea padelei ti-o alegi dupa... bani. Insa, dimensiunea "paletelor" e foarte importanta - daca sunt prea mari, tragi greu, cam ca la bicicleta cand incerci sa pleci de pe loc cu pinionu 7-8. Palete prea mici iti vor crea senzatia ca "dai in gol". As banui ca pentru dimensiunile tale, probabil paletele trebuie sa fie mai degraba suficient de mari. Ca lungime, eu am incercat 2.10, 2,15 si 2,20. Cand mi-am cumparat padela (Bracsa Typhoon), am luat la 2,17, am folosit-o vreo luna, dupa care am taiat 3 cm din ea (au taiat aia de la magazin) - m-a ajutat si faptul ca cei cu care ies au acelasi model, pe diferite lungimi, si am putut incerca - nu iti dai seama ce vrei in 5 minute, in general dupa 4-5 ore de pedalat simti cam ce ti-ai dori. Conteaza destul de mult si cu ce barca mergi, cat de sus stai fata de apa, etc. Deci e chiar greu de spus cat de lunga iti trebuie, chiar daca as sti ce inaltime ai. E bine sa poti incerca diverse... Iti sugerez una cu batul de fibra de sticla si palete de plastic (pentru inceput), eventual lungime variabila (au axu taiat in mijloc si un sistem de prindere care permite ceva flexibilitate). N-as zice ca 2,40 o sa te ajute cu ceva (asta asa pnv, trebuie sa vad odata cum te dai). Daca te gandesti la asta, inseamna ca pedalezi un pic plat, ideea e sa aduci axul macar la 45 de grade daca nu mai mult (fata de orizontala), ca sa bagi "paleta" in apa, complet. Uita-te un pic pe filmuletul asa: Nu mai stiu unde am citit/auzit o chestie despre sportul asta, cineva spunea ca trebuie sa iti variezi din timp in timp (30 min - 2 ore) stilul de a pedala, pentru a folosi grupe de muschi ale spatelui si umerilor in diferite proportii, astfel incat la final sa fie "uzura" uniforma. Mainile nu ar trebui sa iti oboseasca deloc. Practic, in touring, fiecare are stilul lui, nu exista un singur mod corect de a pedala, dar exista multe greseli! Kayakul ala are pret de lista 1200 eur, dar se mai poate negocia, amicii mei care au luat asa ceva l-au scos la 1000, fara prea multa stradanie. Trebuie sa se alinieze corect planetele sa il iau - daca mai gasesc inca 2 sau 3 care vor sa cumpere in aceeasi perioada, avem putere de negociere un pic mai mare. De asemenea, pot inchiria un loc unde sa il tin, la o suma absolut modica (statul prin alte parti subventioneaza activitati de genu asta...), dar sunt momentan ocupate si astept sa se elibereze unul. Insa probabil daca mai astept un sezon sau doua, o sa vreau barca din fibra de sticla... care costa mai mult, dar oricum acolo se va ajunge, poate merita sarita o etapa. Asa ca momentan m-am ocupat de echipament, inca imi mai lipsesc mici chestii. |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
gibonu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ neumann
M-a cam intept putin la inima cand am vazut pretul caiacului. Dar sunt convins ca merita, mai ales daca pretul este negociabil. Multumesc frumos pentru explicatii si film. Locul de depozitare pe care-l poti inchiria este cumva la Snagov, la o pensiune (al carui nume nu-l mai stiu)? Am vazut ca au acolo spatiu de depozitare pentru ambarcatiuni si ponton special de lansat la apa. Daca ai cumva un link, raman dator. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
Sambata 15.10.2011 - Partea I-a.
Am plecat din Bucuresti vineri la ora 19.20 si am ajuns la Eselnita sambata la ora 01.20. Fix 6 ore. Am condus pana la Strehaia (mai precis OMV-ul din Lunca Banului), dupa care pana la Eselnita a condus un prieten iar io m-am culcat. De data asta, ne-am distrat putin ca milionarii. Avand in vedere ca era extra-sezon, am stat la pensiunea Septembrie (http://www.pensiunea-septembrie.ro/camere.html) Ultima pensiune de la Eselnita, chiar inainte de indicatorul care anunta intrarea in Cazanele Mici. Camera dubla era 160 lei/noapte iar cea simpla era 130 lei/noapte. Micul dejun este inclus in pretul camerei si este foarte generos (omleta, cremvusti, branza, cascacal, vreo 3 feluri de mezeluri, doua feluri de masline, rosii, iaur, briose, lapte cald si rece, ceai, cafea, etc.). Pe scurt, sambata am mancat micul dejun dupa care am mai mancat ceva pe la ora 19.00. Vedere din balconul camerei (toate camerele au balcon si sunt cu vedere spre Dunare). 01.JPG ( Size: 341.78k ) Number of downloads: 469 02.JPG ( Size: 374.21k ) Number of downloads: 196 Camera este OK, insa dusul mi s-a parut foarte tare. Simplu si eficient. 03.JPG ( Size: 421.05k ) Number of downloads: 247 Curtea pensiunii. 04.JPG ( Size: 426.89k ) Number of downloads: 262 Pontonul. 05.JPG ( Size: 448.55k ) Number of downloads: 222 Perfect pentru lansat caiacul la apa. Si unul dintre motivele pentru care am ales pensiunea asta. Celalalt motiv era apropierea fata de Cazane (avand in vedere conditia mea fizica). Fata de data trecuta cand m-am dat cu caiacul prin Cazane. Decebal vazut de aproape. Din fata. 06.JPG ( Size: 380.15k ) Number of downloads: 211 Si din profil. 07.JPG ( Size: 416.25k ) Number of downloads: 178 Se observa ca varful nasului si mustata au fost adaugate ulterior, pentru ca s-au desprins din sculptura initiala. Si ca Decebal nu are par in nas. 08.JPG ( Size: 428.07k ) Number of downloads: 183 Capatul Golfului Mraconia. 09.JPG ( Size: 375.08k ) Number of downloads: 197 17 Oct 2011, 19:11: Sambata 15.10.2011 – Partea a II-a. Inapoi pe cursul principal al Dunarii, directia golful Dubova si apoi Cazanele Mari. Incepuse sa bata vantul si sa se creeze valuri. Eram pregatit pentru asta. Chiar asteptam asa ceva. Fustita si geaca erau la indemna. In spatiul ingust din caiac este putin cam incomod sa scoti o bluza de pe tine si apoi sa pui o geaca, insa merge. Pe geaca scrie ca rezistenta la apa este de 10.000 mm. Asa ca niste stropi nu puneau probleme. Singura problema era vantul. Noroc ca au fost doar rafale. Cand sulfa din fata, ma simteam ca in simulatorul de caiac. Trebuia sa trag serios la padela ca sa o iau din loc. Reuseam sa ma misc. Chiar prindeam ceva viteza. Nu prea mare, insa suficienta incat valurile sa se sparga de botul caiacului si sa ma stropeasca. A fost super misto. Si nu a fost nicio problema pentru ca eram impermeabil datorita gecii si fustitei. Cand sulfa vantul din spate, era perfect. Foloseam padela doar pentru a corecta directia de inaintare impusa de vant. M-am dus doar pana la intrarea in Cazanele Mari, dupa care m-am intors. Pe drumul de intoarcere, m-am oprit putin in Sebia, imediat dupa bila-semanfor. 10.JPG ( Size: 473.96k ) Number of downloads: 182 11.JPG ( Size: 467.03k ) Number of downloads: 160 12.JPG ( Size: 473.68k ) Number of downloads: 159 Tot pe drumul de intoarcere am aflat ca manastirea din Cazanele Mici se numeste Mracuna. Desi peste tot este mentionata ca manastirea Mraconia. 13.JPG ( Size: 427.05k ) Number of downloads: 170 Cativa dintre partenrii de trafic fluvial. Doua nave sub pavilion elvetian. 14.JPG ( Size: 449.57k ) Number of downloads: 188 15.JPG ( Size: 502.6k ) Number of downloads: 193 Si “Ukraina” din Izmail. 16.JPG ( Size: 488.84k ) Number of downloads: 198 Cam asta a fost plimbarea pe Cazane. Superb, ca de fiecare data. Poate era si mai frumos daca frunza era putin mai ingalbenita. Dar nu le poti avea pe toate deodata. This post has been edited by gibonu: 17 Oct 2011, 17:11 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
adi_ar |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Va felicit pentru pasiunea voastra!
Nu sunt multi dispusi sa-si "rupa" umerii intr-o barca, chiar daca rasplata, as cum se poate vedea, este de multe ori peste masura. Despre lungimea padelei, v-as spune ca nu prea conteaza centimetri deoarece se raporteaza la inaltimea, conditia vostra fizica si destinatia. Pentru barcile descrise aici, padela optima este ceva mai scurta, cu pala medie si nu prea curbata - mai concret, in picioare s-o puteti ajunge la capat cu varful degetelor sau pe umeri sa ajungeti cu mijloul palmei aproximativ la capatul tijei. Foarte important este unghiul palelor - un unghi optim ar insemna ca in pozitia de atac, pala sa vina cu muchia paralela cu apa (se explica in pe la min 4:15 al filmului) In legatura cu tehica de vaslire, extremele sunt: "cosit" - numai din mijloc sau "din brate" cu corpul rigid, fara rasucire din trunchi. Intre astea doua se realizeaza "relaxarea" grupelor de muschi. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
ipiq |
![]()
Post
#19
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
gibonu: super misto pozele ca de obicei!
si pe mine ma bate gandu de vreo 2 ani sa imi iau un kayak sa ma dau pe lacuri cu el... din pacate nu s-au aliniat stelele inca... poate la primavara tu de unde l-ai luat si cu cat? eu as avea nevoie de ceva mai mic (am cam jumate din gabaritul tau ![]() http://www.hibiscussport.ro/caiace-tura-Quest9.5.html http://www.hibiscussport.ro/caiac-pneumati...kkAir-Lite.html stii ceva de astea gonflabile? suna cel mai bine: sunt ieftine, incap in masina, sunt usoare, le pot urca la etajul 3 (fara lift). Voie buna! |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
gibonu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ ipiq
Tot de la Hibiscus mi-am luat si io caiacul acum 2 ani. Era cea mai buna oferata de pe piata la acel moment. Tin minte ca mai erau si altii, insa preturile erau astronomice. Sugestia mea ar fi ca atunci cand esti hotatarat sa-ti iei caiac, sa dai un telefon la Hibiscus si sa vorbesti cu patronul firmei. Dragos in cheama si este un tip super de treaba. El este cel mai in masura sa te lamureasca in privinta alegerii caiacului. Alta sugestie ar fi sa-ti iei caiacul undeva prin febriarie - martie. Atunci sunt niste reduceri destul de mari, pentru ca trebuie sa scape de marfa din anul anterior. Cam ca la biciclete. Arata bine Quest-ul 9.5. Daca imi aduc bine aminte, asta a fost prima mea optiunea. Insa nu puteam intinde complet picioarele in el. D-aia am optat pentru Robson. Din experienta mea limitata, imi dau seama ca caiacul gonflabil este exclusiv pentru vreme calda. Atunci cand te dai in slip si nu e o problema daca te uzi. Concret, din ce vad in poza, deschiderea cochiliei este destul de mare si nu stiu daca exista posibilitatea sa-i pui fustita. Asta inseamna ca pe vreme putin mai rece si cu ceva valuri nu te mai dai. Adica cum m-am dat la Eselnita pe 15.10. cu caiacul gonflabil te cam udai. Bafta. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
ipiq |
![]()
Post
#21
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
multumesc!
![]() |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(gibonu @ 1 Nov 2011, 10:31) Asta inseamna ca pe vreme putin mai rece si cu ceva valuri nu te mai dai. Pentru asta exista costum de neopren. Pe 22 octombrie a fost concurs pe Bistrita. 299432_295656250448899_100000135798640_1390356_1811711690_n.jpg ( Size: 166.54k ) Number of downloads: 215 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ipiq |
![]()
Post
#23
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
costum de neopren am de la scufundari
![]() oricum nu intentionez sa ma dau cu kayaku in miezu iernii sau pe rauri de munte ca am fost anul asta la rafting pe apa de 10-12 grade si mi-au cazut OOle la genunchi de frig... nu mai vreau sa repet experienta... am gasit si padele demontabila la pret ok! => il ascult pe Gibonu si astept reducerile de februarie ! ![]() Attached thumbnail(s) diving.JPG ( Size: 61.01k ) Number of downloads: 207 diving_02.JPG ( Size: 105.86k ) Number of downloads: 198 rafting2.jpg ( Size: 351.99k ) Number of downloads: 220 |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
neumann |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
unde e facuta a 3-a poza? Raul arata bine, desi parca parca vrei si o portiune mai tehnica decat atat
![]() |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
ipiq |
![]()
Post
#25
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
neumann: pe raul Sava in Slovenia. Nu stiu din ce material sunt facute barcile alea de rafting dar poti sa intri cu viteza maxima intr-un colt de stanca si nici nu se zgarie
![]() sunt si portiuni mai tehnice ![]() scuze gibonule ca iti poluam topicul cu Dunarea ![]() ![]() Attached thumbnail(s) rafting001.jpg ( Size: 353.82k ) Number of downloads: 154 rafting002.jpg ( Size: 355.2k ) Number of downloads: 194 rafting003.jpg ( Size: 404.8k ) Number of downloads: 156 rafting004.jpg ( Size: 430.52k ) Number of downloads: 153 |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
gibonu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ ipiq
Nu-i nicio problema. Ma bucur ca exista oameni interesati de vaslit. Am luat deja legatura cu un moderator, vedem ce se poate face. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ neumann
Multumesc. Desi ma reper, este o idee buna cea cu separarea discutiilor. In felul asta, informatia devine mai accesibila. Si mai usor de gasit pentru cineva care a fi interesat. Am propus doua varinate de separare. Asteptam raspunsul moderatorilor |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
![]() <span class='edit'>17 Nov 2011, 13:21:</span> In primul rand, multumesc moderatorilor pentru ajutorul acordat in separarea topicului. In al doilea rand, avand in vedere ca acum exista o sectiune speciala pentru vaslitori, poate ajuta pe cineva linkul asta (pe care il am de la neumann): http://www.kayakpaddling.net/ Mie mi s-a parut foarte util si instructiv. This post has been edited by gibonu: 17 Nov 2011, 11:22 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#29
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In 2012 o sa vedem si un Campionat National de Rafting. IRF si-a bagat coada si a cerut asta. Pe un rau cu grad ww de minim 3. Sa vedem, cica prin aprilie o sa fie bucuria.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Referitor la link: pentru urcarea in barca de pe ponton, metoda este putin prosteasca!
Cea mai sigura metoda este sa asezati padela peste barca (perpendicular) in dreptul sparge-valului de la cockpit, va aplecati si apucati padela si spargevalul (impreuna) cu mana dreapta (pentru situatia din prezentare) astfel incat sa mentineti barca sprijinita prin padela de ponton. Apoi puneti piciorul drept pe mijlocul cockpitului, in echilibru, va sprijiniti de ponton cu mana stanga (ideal sa tineti si padela, deci sa va sprijiniti de padela) si va saltati fundul in scaun. Ultimul intra piciorul stang, dupa ce ati reusit sa va asezati iar barca este in echilibru. in tot acest timp mana dreapta ramane pe padela-spargeval asigurand stabilitatea barcii la urcare. In cazul pontoanelor mai inalte, metoda este similara insa nu veti putea aseza padela transversal! Puneti padela paralel cu barca, la asemenea distanta inat s-o puteti apuca stand in barca si procedati ca mai sus, va tineti de spage-val cu mana dreapta puneti piciorul drept, fundul in scaun si retrageti piciorul stang, sprijinindu-va de ponton cu mana stanga. Succes! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:50 |