Probleme lichid de racire, Probleme lichid de racire
![]() ![]() ![]() |
Probleme lichid de racire, Probleme lichid de racire
barenboim |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 1.4MPI
|
|||
besche |
![]()
Post
#2
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
N-are nici o legatura. S-a spart pentru ca atunci i-a venit sorocul sa se sparga
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
barenboim |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 January 11 ![]() |
Si este greu de schimbat? Adica as putea sa il schimb eu, fara sa merg la service?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 1.4MPI
|
|
Solenzul |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Daca ai indemanare ai putea sa il schimbi tu. Totusi nu inteleg de ce a busit. "Sorocul"
![]() ![]() ![]() Traiasca caloriferele! ![]() ![]() PS: cacofonia a fost intentionata ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
AmCap01 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 16 December 11 From: Dambovita ![]() |
Am si eu o intrebare, cum se scot furtunele care intra in calorifer de la motor? ca ma chinui de cateva zile sa le dau de cap si nu reusesc.
Am pus o poza cu el. Attached thumbnail(s) Furtun_intrare_calorifer_Dacia_Solenza_ets_2363593_1288419836.jpg ( Size: 13.44k ) Number of downloads: 382 |
--------------------
Dacia
Solenza
Europa
|
|
barenboim |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 January 11 ![]() |
Solenzul,
Multumesc de sfaturi. Se poate verifica altfel functionarea supapei din vasul de expansiune decat asteptand sa crape caloriferul? Tocmai l-am schimbat si nu as vrea sa repet operatiunea. 21 Jan 2012, 09:55: QUOTE(AmCap01 @ 20 Jan 2012, 01:19) Am si eu o intrebare, cum se scot furtunele care intra in calorifer de la motor? ca ma chinui de cateva zile sa le dau de cap si nu reusesc. Am pus o poza cu el. Se scot foarte greu. Trebuie un cleste special, care sa stranga cele doua cleme din capatul furtunului. Este foarte probabil sa se fi acumulat praf in gura furtunului si cu mana nu ai nici pe departe forta necesara pentru a le apasa. Singura solutie este sa dai la imbinare mult si bine cu un spray degresant, care sa curete praful respectiv si sa faca loc clemelor sa se desfaca suficient. Eu data viitoare as incerca sa improvizez un celste cu care sa le pot strange (dintr-o cheie reglabila, sau ceva asemanator). Daca nu reusesti nicicum si vrei sa schimbi caloriferul, poti si sa le rupi, nu pierzi nimic daca ai furtune si calorifer nou. Spor !!! This post has been edited by barenboim: 21 Jan 2012, 09:55 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 1.4MPI
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Mersi
![]() Teoretic s-ar putea verifica daca functioneaza sau nu ![]() ![]() This post has been edited by Solenzul: 21 Jan 2012, 19:12 |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
crick |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca are supapa ,pentru ce-l mai desfiletezi?Nu pentru asta este pusa ,are presiune -se deschide supapa?!
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Are supapa dar uite ca la colegul nostru nu a functionat. Cauza probablila ar fi ca a strans la maxim si inchiderea s-a facut ermetic. Acea chestie sau supapa functioneaza in urmatorul mod: presiunea creste... impinge supapa... supapa se deschide iar presiunea se elibereaza pe langa filetul busonului (in cazul in care dupa ce a fost strans pana la capat, a mai fost slabit putin) . Daca busonul a fost strans pana la capat si nu a mai fost slabit de loc dupa strangere inseamna ca inchiderea s-a facut ermetic iar presiunea nu are pe unde iesii.
Concluzie: 1. Insurubarea pana la capat a busonului are ca efect intrarea supapei in gatul vasului de expansiune si asezarea acesteia in pozitia de operare normala. 2. Desfiletarea busonului cu o jumatate sau o tura dupa ce a fost strans are ca efect creearea "frontului de lucru" al supapei (adica un spatiu de deschidere-inchidere) si in acelas timp creeaza un spatiu intre buson si capatul gatului vasului de expansiune pe unde presiunea poate iesii. Acum sper ca am fost clar si destul de explicit pentru toata lumea. ![]() This post has been edited by Solenzul: 21 Jan 2012, 20:37 |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
si in turatie arunca antigel pe acolo,asta ca completare la....Solenzul....
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
![]() Nikuniku, asta nu am mai auzit-o pana acum dar ... fiecare cu parerea lui dar totusi preferam sa argumentezi de ce arunca pe acolo antigel. ![]() ![]() ![]() Deasemenea daca cineva poate explica stiintific si logic de ce domnului Baremboim i-a busit caloriferul si daca poate sa emita si o solutie ca sa nu ii mai busasca inca o data si deasemenea sa nu ne busasca si noua il asteptam sa o faca. ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Solenzul: 21 Jan 2012, 22:00 |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Cum se spune si mai sus cel mai probabil presiune mare in circuitu de racire si supapa din capac nu a mai eliberat-o ,deci se mai strica si aia ,se ia un alt buson(de origine nu facatura) si gata treaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Solenzul,o parere de a mea,daca ai busonu de la vas slabit,in momentu cand turezi motoru prin furtunu de langa buson vine lichid cu presiune,se loveste in peretele din fata lui si se imprastie teste tot,inclusiv in sus si se scurge pe langa buson afara
nu te comdamna nimeni pentru parerea ta fie ca este buna sau nu,aici fiecare da cu parerea despre problemele aparute la masinile noastre Attached thumbnail(s) Imagine0047.jpg ( Size: 268.11k ) Number of downloads: 317 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
edy99 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
din cate am observat la capac, acolo ala maroniu e defapt o supapa, si cand creste presiunea acea supapa se deschide si iese pe acolo presiunea, la fel cum se intampla la vasele acelea de gatit ce se inchid ermetic si au supape de descarcare sus pe capac
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 22:38 |