Probleme la pornire
![]() ![]() ![]() |
Probleme la pornire
atanatizante |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|||
mircea.s |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 25 March 11 ![]() |
incearca sa mergi la un tester (de preferat la dacia) cu parere de rau te avertizez este posibil sa fie pompa de injectie, mai exact se blocheaza o valva in pompa si nu mai permite sa fie alimentata cu motorina.
|
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
valentin22 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 30 November 08 ![]() |
Verifica dimineata daca ai aer pe conductele de motorina in timp ce amorsezi din pompita ,daca nu mergi si fa un test la injectoare .
|
--------------------
DACIA
LOGAN BERLINA
2007 PREFERENCE-DIESEL
- B-40-xxx STOP ACCIDENTELOR VIATA ARE PRIORITATE !
|
|
ady24 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
In cazul acesta v'as recomada sa faceti o diagnoza, plus un test de retur la injectoare.Problema poate sa fie chiar si de la para de amorsare.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
atanatizante |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
In primul rand vreau sa multumesc frumos tuturor celor de aici care mi-au dat sfaturi pertinente!
In al doilea rand am fost astazi la AutoCobalcescu si mi-a facut o diagnoza, atat de bujii cat si de verificare a returului de la injectoare. Concluzia: un injector e mort si cica trebuie schimbate toate, din pacate, fiindca altfel cel nou va redistribui presiunea pe celelalte si vor pica si ele. Nu ma pricep, dar nu cred ca varul meu care lucreaza aici m-a tras in piept ... si in plus am fost de fata la test ... Asa ca trebuie sa le schimb pe toate, dar mai inainte cica trebuie sa fac "curatenie generala", adica sa curete tot incepand de la rezervor pana la injectoare, ca sa nu existe mizerii si mai ales faimoasa pilitura. Dupa aia revizia periodica, adica filtrele: motorina, ulei, aer si dupa aceea se pun injectoarele. Deh, asta este situatia la noi! Din cauza motorinei proaste, injectoarele nu tin 120.000km ci doar 80.000km, dar daca eu fac 15.000km/an, atunci merita sa bag 2.000 lei odata la 6 ani, nu? Sfaturi sau recomandari in acest sens? |
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|
ady24 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Nu stiu ce sa iti spun, dar nu trebuiesc neaparat schimbate cu altele noi.Un injector nou costa circa 1200 ron. Ca sa il reconditionezi pe al tau te costa 400 ron/bucata. Iar ca sa speli rezervor,conducte si sa schimbi si filtrul cu unul original aproximativ 450 ron.
Dupa un calcul estimativ la reprezentanta numai injectoarele ar costa 4800 ron(EXAGERAT DE MULT) asta in afara de spalarea rezervorlui plus a conductelor plus schimbarea filtrului de motorina. Cat despre acel span se poate face o verificare foarte simpla luand motorina direct din pompa si vezi exact daca are sau nu. This post has been edited by ady24: 17 Jan 2012, 19:36 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Mita Becherescu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 14 March 11 ![]() |
Salut si nu te speria asa tare incearca si la alt servis unde nu ai neamuri si vezi si ce spun,zici ca ai asistat la test dar nu ai sus ce ai vazut acolo pentru ca sunt anumiti parametri acolo iar varul care lucreza in servis dar la vopsitorie nu are de unde sa-i cunoasca,mai cauta pe forum ca ai de cistigat,numai bine si tinene la curent cu rezolvarile...
|
--------------------
dacia logan
laureate
2007 1,5dci
- dj00lix
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#8
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(ady24 @ 17 Jan 2012, 19:35) Nu stiu ce sa iti spun, dar nu trebuiesc neaparat schimbate cu altele noi. Un injector nou costa circa 1200 ron. Ca sa il reconditionezi pe al tau te costa 400 ron/bucata. Iar ca sa speli rezervor,conducte si sa schimbi si filtrul cu unul original aproximativ 450 ron. Dupa un calcul estimativ la reprezentanta numai injectoarele ar costa 4800 ron(EXAGERAT DE MULT) asta in afara de spalarea rezervorlui plus a conductelor plus schimbarea filtrului de motorina. Cat despre acel span se poate face o verificare foarte simpla luand motorina direct din pompa si vezi exact daca are sau nu. 1. reparatia per injector este de 250 RON 2. filtrul de motorina 70RON Total max 11000RON (avand in vedere ca trebuie schimbates si cele 4 seibi de Cu). 3. deasemeni poti sa verifici daca ai span si in filtrul de motorina care este in prezent pe masina (se goleste pe la senzorul de WIF intr-un PET de 5L taiat - eventual mai dai si de 4-5 ori la para sa fii sigur ca se goleste totul din carcasa filtrului) ![]() .... toate acestea in prima faza This post has been edited by P-A-C-O: 17 Jan 2012, 21:15 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
atanatizante |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
QUOTE QUOTE(ady24 @ 17 Jan 2012, 19:35) Nu stiu ce sa iti spun, dar nu trebuiesc neaparat schimbate cu altele noi. Un injector nou costa circa 1200 ron. Ca sa il reconditionezi pe al tau te costa 400 ron/bucata. Iar ca sa speli rezervor,conducte si sa schimbi si filtrul cu unul original aproximativ 450 ron. Dupa un calcul estimativ la reprezentanta numai injectoarele ar costa 4800 ron(EXAGERAT DE MULT) asta in afara de spalarea rezervorlui plus a conductelor plus schimbarea filtrului de motorina. Cat despre acel span se poate face o verificare foarte simpla luand motorina direct din pompa si vezi exact daca are sau nu. QUOTE 1. reparatia per injector este de 250 RON 2. filtrul de motorina 70RON Total max 11000RON (avand in vedere ca trebuie schimbates si cele 4 seibi de Cu). 3. deasemeni poti sa verifici daca ai span si in filtrul de motorina care este in prezent pe masina (se goleste pe la senzorul de WIF intr-un PET de 5L taiat - eventual mai dai si de 4-5 ori la para sa fii sigur ca se goleste totul din carcasa filtrului) wink.gif .... toate acestea in prima faza Banuiesc ca ai vrut sa spui 1100 de lei ... In ce consta reparatia de 250 de lei la injector? Se pun garnituri sau supape (sau ceva de genu`) de teflon? Unde se pot face? Ce garantie primesc? Si mai ales cati km mai pot merge cu cele reconditionate? Cu multe multumiri, A. P.S. Varu nu lucreaza la vopsitorie. E chiar inginer mecanic acolo, dar prin prisma costurilor mai vroiam si alte opinii avizate de pe aici ![]() This post has been edited by atanatizante: 18 Jan 2012, 01:54 |
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|
mk2 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Mita Becherescu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 14 March 11 ![]() |
Scuza-ma n-am vrut sa-ti jicnesc varul dar nu ai zis nimic de valorile aratate de tester care se fac inainte de a scoate furtunasele de retur,iar daca doamne fereste se adevereste ca pe linga injectoare mai ai si span si vrei si garantie apeleaza tot la varu,daca schimbi singur supapele de retur care 99% se uzeaza din cauz spanului,n-ai nici-o garantie eu le-am schimbat de doua ori intr-un an la interval de 5-6000km si tot la vorba lu varu am ajuns,adica patru injectoare, pompa de injectie distributiedat rezervor jos,spalat bine suflat conducte filtru de motorina neaparat de origine,rescris injectoare,in jur de 7000ron....am ramas sarac,nu doresc nimanui sa pateasca ce am patit eu,multa bafta...
|
--------------------
dacia logan
laureate
2007 1,5dci
- dj00lix
|
|
ady24 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
atanatizante |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
QUOTE Scuza-ma n-am vrut sa-ti jicnesc varul dar nu ai zis nimic de valorile aratate de tester care se fac inainte de a scoate furtunasele de retur,iar daca doamne fereste se adevereste ca pe linga injectoare mai ai si span si vrei si garantie apeleaza tot la varu,daca schimbi singur supapele de retur care 99% se uzeaza din cauz spanului,n-ai nici-o garantie eu le-am schimbat de doua ori intr-un an la interval de 5-6000km si tot la vorba lu varu am ajuns,adica patru injectoare, pompa de injectie distributiedat rezervor jos,spalat bine suflat conducte filtru de motorina neaparat de origine,rescris injectoare,in jur de 7000ron....am ramas sarac,nu doresc nimanui sa pateasca ce am patit eu,multa bafta... Injectorul "mort" avea un retur de 7,6cm, iar celelalte pana in 3cm ... Si varul meu este de acord ca trebuie schimbate supapele pe retur, toate, dar mai intai trebuie spalat tot circuitul de alimentare, de la rezervor pana la injectoare, plus filtrul de motorina schimbat. In plus trebuie facut testul de pilitura la pompa de injectie si filtrul de motorina Pt. schimbarea supapelor de retur cineva mi-a recomandat firma, chipurile profesionala in reparatii de injectoare DELPHI : http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=1...a+span#p1004432 Ii cunoaste cineva? Si in plus daca apelez la ei am urmatoarele intrebari: 1. Ce garantie primesc la supape? 2. Cat de reala e chestia cu "recodarea electronica" a injectoarelor? Argumentel invocate de ei stau cumva in picioare? Pt. a intelege de ce rog a se citi raspunsul de pe la jumatatea paginii "Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford, Mesajde Endor în Mar, 22 Nov 2011 16:05:02 " |
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|
Mita Becherescu |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 14 March 11 ![]() |
Salut nu vad ce test trebuie sa faci la pompa,atunci cind te apuci sa golesti motorina din rezervor desfaci si plutitorul iar atunci cind il scoti din rezervor plimba un magnet pe fundul lui si daca se misca ceva gen praf fin nu are rost sa schimbi numai supapele de retur trebuie si pompa de preferat ar fi sa dai rezervorul jos,iar cu injectoarele daca nu le schimbi locul din cite stiu eu nu ar mai trebui rescrise,garantia maxima este de un an daca pompa nu face pilitura, foarte mare grija de unde alimentezi si neaparat filtru de origine sanatate maxima...
|
--------------------
dacia logan
laureate
2007 1,5dci
- dj00lix
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ar fi bun un magnet bagat pe undeva pe traseu sau in rezervor pentru a o aduna
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mk2 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Degeaba pui magnet.
Beleaua e ca pilitura pleaca din pompa si ajunge in injectoare pe care le blocheaza iar in tevile dintre pompa si injectoare nu e "decat" aprox. 1.000 de bari. Pilitura din rezervor e adusa acolo prin returul injectoarelor, si cand o vezi, e deja prea tarziu. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Mita Becherescu |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 14 March 11 ![]() |
Degeba,poti sa pui magneti pe unde vrei, daca te prezinti la reprezentanta cu asemenea problema ei iti inlocuiesc tot nu spala nimic,incepind cu rezervor,conducte,pompa,cu alte cuvinte tot sistemul de alimentare si de injectie,asta e motorina in romania....
|
--------------------
dacia logan
laureate
2007 1,5dci
- dj00lix
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Mita Becherescu @ 20 Jan 2012, 17:05) daca te prezinti la reprezentanta cu asemenea problema ei iti inlocuiesc tot nu spala nimic,incepind cu rezervor,conducte,pompa,cu alte cuvinte tot sistemul de alimentare si de injectie Pai este si normal, altfel nici nu iti da garantie. Parca ii si vad cum stau ei sa sufle conductele, sa spele rezervorul, etc .. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mk2 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai la 120 de milioane, n-ar fi normal sa schimbe totul? Vorba aia, ce, e pe banii lor?
|
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
mircea.s |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 25 March 11 ![]() |
[quote=atanatizante,19 Jan 2012, 22:24]Injectorul "mort" avea un retur de 7,6cm, iar celelalte pana in 3cm ...
Si varul meu este de acord ca trebuie schimbate supapele pe retur, toate, dar mai intai trebuie spalat tot circuitul de alimentare, de la rezervor pana la injectoare, plus filtrul de motorina schimbat. In plus trebuie facut testul de pilitura la pompa de injectie si filtrul de motorina Pt. schimbarea supapelor de retur cineva mi-a recomandat firma, chipurile profesionala in reparatii de injectoare DELPHI : http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=1...a+span#p1004432 Ii cunoaste cineva? Si in plus daca apelez la ei am urmatoarele intrebari: 1. Ce garantie primesc la supape? 2. Cat de reala e chestia cu "recodarea electronica" a injectoarelor? Argumentel invocate de ei stau cumva in picioare? Pt. a intelege de ce rog a se citi raspunsul de pe la jumatatea paginii "Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford, Mesajde Endor în Mar, 22 Nov 2011 16:05:02 " injectorul "mort" este cand la rece(fara sa porneasca motorul ) este cand depaseste 10cm la 7,5 cm as face o investigatie mai ampla, nu te arunca inca la injectoare mai cere si o alta parere la un alt service diferit de cel al varului This post has been edited by mircea.s: 20 Jan 2012, 18:27 |
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Am si eu o intrebare...de unde ai alimentat de-a lungul anilor?
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
burcezanv |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 March 09 ![]() |
Din pacate pompele fabricate pana in 2007 genereaza span...calitatea materialului din pompa de injectie a dus la generarea acestuia.
Daca este pompa blocata...din aceasta cauza nu porneste, iar injectoarele sunt cat de cat ok, in filtru de motorina nu s-a gasit span, se recomanda folosirea solutiei de curatare data de constructor, care se gaseste si utilizeaza in service-urile autorizate. in 85 % din cazuri pompele de injectie scapa! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI 85 CP
2010
- BN-20-BUR
|
|
DMP |
![]()
Post
#24
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
A folosit un coleg de forum solutia minune si a scapat... cu inlocuirea pompei. E topic cu operatiunea pe aici.
LE: Aici This post has been edited by DMP: 20 Jan 2012, 20:36 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
natalia |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 September 08 ![]() |
|
--------------------
dacia logan
dacia logan
2006/diesel
- Bz.06.spx
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#26
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(burcezanv @ 20 Jan 2012, 20:25) in filtru de motorina nu s-a gasit span, se recomanda folosirea solutiei de curatare data de constructor, care se gaseste si utilizeaza in service-urile autorizate. in 85 % din cazuri pompele de injectie scapa! ![]() asa zic ei, mai dai si bani aiurea pe prostiile lor. Vezi patania lui DFA. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
ady24 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
atanatizante |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
Am mai pornit-o de cateva ori si mi-o ia din prima, insa cateodata se invarte de mai multe ori decat in mod normal ... repet e dci de 85cp, Euro 4, cu cca.80.000km
Deci daca pe retur iese motorina sa inteleg ca sunt : 1. colmatate injectoarele de mizerie sau pilitura de la pompa sau 2. supapele pe retur s-au stricat din varii motive (chiar asa, care sunt ele?) In plus intrebarea mea este ce se intampla daca folosesc o solutie de curatat folosita de DFA pe topic-ul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=211571st=90 sau chiar un aditiv special care contine atat detergent de curatare cat si substante de lubrifiere http://www.powerservice.com/dk/default.asp?view=app Dupa aceasta operatie daca incerc din nou testul cu supapele pe retur si se constata imbunatatiri la ce concluzie pot sa ajung, in sensul ca atunci care e cauza problemei mele? |
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|
bloodem |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
atanatizante |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
Face cineva la noi testul acesta: http://www.youtube.com/watch?v=Iq1Laz53m2w&feature=related This post has been edited by atanatizante: 23 Jan 2012, 15:10 |
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:07 |