motor gripat... Sau nu
![]() ![]() ![]() |
motor gripat... Sau nu
Lucian MC |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|||
vladut88 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
il poti invartii la mana?
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#3
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
nu. ce mai poate sa se blocheze avand in vedere ca cureaua e foarte stransa de mine...
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
scote bujiile si vezi nu merge ,daca nu mergfe la mana e cam grav ,eu zic ceva cuzinet pe arbore gripat ,camasile nu se vedeau zgaraiate cand ai dat jos chiulasa
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#5
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Camasile erau ok ,pistoanele aveau putina calamina si le-am curatat. O sa incerc maine cand ajung la masina sa ii scot bujiile si sper sa mearga totusi is cam putini km de cand am facut motorul sa faca probleme de astea dar shit hapens....
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cred ca o sa-l poti invarti fara bujii, nu s-a gripat motorul dintr-atat. In definitiv, ai pierdut antigelul, nu uleiul, si nu e vara. Apropo, zici ca i-ai bagat APA ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
r3d |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
pai daca ai mers mult cu ia fara apa cred ca ai calat motoru:( hmmm parerea mea decat so tragi sa mai spargi alte alea prin ea mai bine ai lua usurel la verificat nu te apuca sa cumperi piese fara sa vezi ce ti sa bulit ca sar putea sa ramai cu ele in mana
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#8
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Nu sa mers cu ea mult timp,Da aveti dreptate era apa distilata cu antigel... tot lichid de racire,dupa ce am inlocuit furtunul din lipsa de altceva am pus apa pana am schimbat garnitura ca nu isi avea rostul antigelul.... Sper sa rezolv ceva maine cand ajung la masina ca astazi sunt plecat din localitate. Daca nu rezolv nimic fac motorul bucatele si il fac ca la carte.... Si am vazut apa mult prea tarziu cand era pe rosu.....
This post has been edited by Lucian MC: 25 Jan 2012, 13:57 |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
daca zici ca a invartit de 2-3 ori,eu zic ca nu are ce sa fie blocat,sa nu fi ramas vre-o supapa mai stransa,sa loveasca pistonul in ea,sau prea slaba si sa fi sarit tija de la loc sa-ti incurce treburile pe-acolo. Scoate bujiile si invarte cu mana invers fata de sensul de rotatie normal. Daca se invarte inapoi si cand il invarti normal se blocheaza, inseamna ca ceva iti blocheaza un piston cel mai probabil si ala e baiul. Ai reglat culbutorii dupa ce ai pus chiuloasa sus?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
r3d |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
cred ca daca era sai loveasca vreo supapa ceva dupa cum spune el ca invartit de cateva ori i facea pistonu sau pistoanele praf...acum na ar fi multe cauze pana nu desface sa vad putem vorbi degeaba..oricum tinene la curent
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#11
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Reglat cu lera 0.15 admisie,0.20 evacuare ca la carte. Posibil sa fie din cauza compresiei,idiotul de mine a uitat ca eu am set motor de 1.6 si chiuloasa de 1.3 din care am mai luat 1 mm si asta sar putea sa fie ... in fine mai multe o sa vad maine si sper eu sa nu fie ceva grav.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
la dacie nu loveste pistonu in supapa ,numa daca iese sigfuranta din coada de la supapa si cade in cilindru
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
-Asa e, supapa n-ajunge la piston
--pistonul nu se sparge daca ar fi lovit ceva, ca-i foarte gros -ce are sula, cu prefectura (legat de set de 1,6 si chiulasa de 1300) ? -ai prea multa carte in cap("ca la carte"), si totul merge prost. Mai fa si practic. -Nu e nevoie sa dai iar chiulasa jos, determina cu exactitate daca e un cuzinet de biela lipit, si dai baia jos. -daca dai bujiile jos, e posibil sa gasesti apa in capul unui piston, care la fel ar fi blocat rotirea. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#14
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Mersi de informatii boa. Sunt la inceput la mecanica ma refer ca nu stiu exact toate detaliile. Momentan sunt sigur ca mai am de invatat. O sa verific maine toate detaliile,si sar putea sa ai dreptate sa fi pus furtunul care vine la servo la apa si cel care vine la apa la servo . La asta nu m-am gandit atunci fiind noapte posibil sa nu le fi nimerit in pozitia lor....
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu stiu ca esti la inceput, si sa nu intelegi ca am tipat la tine, sau la oricine cere vr-un sfat. E doar o indignare, manifestata pentru faptul ca nu va faceti timp sa cititi ceva util, dar alte tampenii inutile le puteti face. Am si eu copii, si au aceleasi tendinte. Asta e societatea, si asa va vrea.
Furtunele, nu cred ca le-ai pus invers, ca nu s-ar fi juns in conditii civilzate. deci, doar daca le-ai fortat, sau erau prea lungi. Apa poate fi in capul pistonului, intrata pe langa garnitura sau alta eroare scapata inainte de montarea chiulasei. totusi ma gandesc la cuzinet de biela, lipit. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#16
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Am scapat doar cu antigel in capul pistonului din cauza unei erori . Adica am montat furtunul de apa ce venea in chiuloasa in stutul de la galeria de admisie si stutul de la servo in locul de pe chiuloasa.... Tura viitoare voi fi mult mai atent la montaj. Am scos bujiile si a mers ca uns motorul dupa asta...AA si intrebare mai de om prost . Daca nu gasesc apa in ulei pot sa il folosesc ca l-am pus odata cu chiuloasa?
This post has been edited by Lucian MC: 26 Jan 2012, 18:59 |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
fverifica si servofrana ,sigur areantigel in ea
26 Jan 2012, 21:13: fverifica si servofrana ,sigur areantigel in ea goleste uleiul ,lasal umpic vezi daca are apa This post has been edited by vladut88: 26 Jan 2012, 21:13 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#18
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Am inteles. Pe joja nu am nici cea mai mica urma dar o sa fac asta indata ce trag masina in fata atelierului pe care il au parintii mei si voi avea mai multe scule...
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
ai grija ,daca ai apa in servo frana o va trage in galerie si iara ajunge la piston ,si iti poate bloca servofrana ,si pedala se face beton ,da nu actioneaza pompa
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#20
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Mda .Alta problema aparu din senin. De ce naiba cu garnitura de chiuloasa noua imi ajunge lichidul in baie. Tot am pus apa ca ,credeam ca pierde pe undeva ,cand am umblat la joja am ramas socat. Deci munca din nou .... Ulei si antigel pierdut....
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Se poate sa intre pe la garniturile de etansare ale camesilor pe blocul motor, acum depinde de care ai: de hartie, cauciuc sau cupru.
Si mie imi intra antigel in ulei, am cumparat garnitura de chiulasa si astept sa o schimb. Inca ceva, ai curatat ,bine, suprafata blocului motor si a chiulasei unde calca garnitura, inainte de a o monta? |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
Axll |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
cind schimbi garnitura de chiuloasa, mai ales dupa ce ai "prajit-o" bine, ai mari sanse sa misti vreo camasa de la locul ei. apropo, nu trbuie sa o misti 1 cm, si 1 mm e deajuns. pe acolo iti intra apa in baie. schimba garniturile de la camasi si o sa scapi de problema. a si era sa uit daca sunt de hirtie pui de hirtie, nu poti sa pui altceva decit tot ceea ce a avut
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#23
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
cum se schimba alea? trebuie sa dau jos camasile?
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
s(p)am |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 6 July 11 ![]() |
Planul la chiulasa l-ai facut? Dupa ce prajesti garnitura se mai verifica si treaba asta.
|
--------------------
Dacia
cu 4 roti
de ceva vreme
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
De aceea trebuia sa lucrezi la motor scoasa din viteza, pentru a nu misca camasile. In loc de hartie (numai daca nu ai), se poate pune 7 spire de ata de cusut. E mai buna in ideea mea. Am pus de multe ori, si n-am avut probleme. Daca chiulasa nu e ciupita in locurile de etansare, nu e nevoie de planare, daca la liniar nu e curbata. In locul tau, as lua din ea 1mm daca mergi pe benzina, si daca ai gaz, 2,5.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#26
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
dar intrebare de baraj... dau iarasi setul motor jos ca sa schimb garniturile sau cum fac?
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pentru cine, baraj? Totul de la capat! Ai fi dat doar camasile, dar vei putea baga in siguranta, segmentii. Asa ca, desfaci pe fiecare de la biela, le scoti cu totul, rezolvi cu garniturile si bagi la loc in aceeasi pozitie. Daca are cineva alta metoda mai simpla, ar fi bine.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#28
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Astazi mi-am facut curaj si am desfacut chiuloasa ca sa vad care sunt daunele si potential sa ma apuc de masina,cand colo am gasit apa cu antigel in capurile la toate pistoanele.... deci banuiesc ca atunci cand am montat garnitura nu am facut operatia bine caci aveam lichid intrat pana si la tacheti......o sa ma apuc putin mai tarziu de ea sa vad care sunt toate problemele... intai dau drumul la ulei sa il scot tot si dupa cum pot face un test sa vad daca is duse garniturile la camasi? tare am impresia ca scap fara sa desfac mai tare motorul la cum arata situatia...
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:39 |