DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema caldura / temperatura

buhuhuhu
post 27 Jan 2012, 01:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 January 12




Salutare
Dupa ce am citit 40 de topic-uri si nu am gasit nicaieri problema care ma intereseaza pe mine am sa scriu aici cateva randuri poate poate a mai patit-o cineva vreodata si ma poate sfatui.
In seara asta am vrut sa merg cu masina undeva dar m-am lovit imediat de o problema. Am pornit motorul , l-am lasat 3-4 min la relanti (-12 grade afara) dupa care am plecat. Nimic iesit din comun (50 km/h max , parbriz inghetat , s.a.m.d) pana acum. Dupa ce am observat ca temperatura apei a crescut pana la prima linie (sfertu) m-am gandit sa dau drumul la caldura ... dar nimic. Temperatura a crescut destul de rapid pana la urmatoarea linie si caldura tot nu vroia sa isi faca aparitia. Am tras pe dreapta si am lasat motorul sa mearga - temp stagna la jumatate. M-am hotarat sa merg mai departe , dar nu am apucat sa merg 200 m ca observam cum temp urca vertiginos. Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Deja nu ma mai interesa caldura ci speram sa nu pateasca nimic motorul. Am deschis capota si am verificat daca am antigel - nivelul peste maxim din cauza presiunii. Am atins furtunele sa vad daca sunt calde , daca circula lichidul peste tot. Unul din cele 2 furtune care intra la calorifer era rece. Am asteptat sa se raceasca de tot lichidul si am parcurs imediat kilometrul inapoi acasa - la fel cu crestere foarte mare a temp in interval de timp scurt. Ma gandesc ca problema e la calorifer pe undeva dar nu ma pricep - de aici si limbajul asta nu foarte tehnic. Daca mi-ati putea oferi cateva indicatii v-as fi recunoscator.
Multumesc anticipat.


--------------------
Solenza scala 2003/1.4 benzina - is 05 lyj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hhd_0
post 27 Jan 2012, 02:33
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 27 September 10




Verifica termostatul , desi apa in calorifer trebuia sa intre indiferent daca termostatul este inchis / deschis.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - AG-38-RLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 27 Jan 2012, 03:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 23 May 10




Nu cred ca este de la calorifer la tine.Cand i-am schimbat si eu anigelul la babuta mea,am facut totul ca la carte,tata era cu ochii pe ceasuri(am ceas aditional de temperatura si presiune ulei) si eu aeriseam instalatia.Desi motorul era pornit de maxim 5 minute,la un moment dat striga tata la mine ca s-a dus temp la apa la 110 grade,o las la relanti si ma duc sa ma uit:Temperatura crestea pana la 110 grade si apoi cobora pana la 60 in aproximativ 14 secunde,deci ceasul se tot plimba usor intre aceste valori.Am scos tot aerul din instalatie si numai am probleme.Ai antigel bun?ma gandesc sa nu fie infundat(inghetat) circuitul sau sa ai aer pe undeva,si totusi la tine lichidul nu circula in instalatie,pot fi multe incepand cu pompa de apa.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 29 Jan 2012, 18:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




dau drumul azi la masina ca nu i-am mai dat drumul de vre-o 4 zile, si spre surprinderea mea a pornit foarte bine. dau sa pornesc aeroterma, pauza, moarta. am oprit-o sa nu fortez motorul si sa se arda.
deschid portbagajul, in portbagaj 2 sticle cu suc, inghetate bocna de au explodat si au aruncat suc si suc inghetat in tot portbagajul. dau cu spray-ul de dezgheat geamul si pe dinafara si pe dinauntru, pe dinafara dau si zapada la o parte cu, capacul spray-ului, de imi ingheata mana si ajung la munca. o bag intr-o hala cu, caldura, dau jos covorul din portbagaj cu ajutorul spray-ului de dezghetat pt ca inghetase de la sucul explodat si astept sa se dezghete .
desfac capacul ala unde e aeroterma, si vad plin ochi de zapada acolo. o dau la oparte, aeroterma canci, tot nu mergea. incerc lovesc incerc, pana la urma isi da drumul dar facea ca toti dracii. mi-am dat seama ca e gheata pe undeva la elice. misc de ea si isi revine. treapta 4 moarta. ma uit si vad ca pe la capacul de la filtrul de polen face bulbuci.
desfac capacul dau jos filtrul de polen, cand vad langa elice o bucata imensa de gheata. a inghetat, nu imi pot da seama ce si cum, dar ceva a inghetat fix in acea palnie inainte de filtrul de polen unde se afla aeroterma. chiar nu imi vine sa cred ca a putut sa fie acolo o bucata mare de gheata, nu imi dau seama pe unde a intrat. intra -intra aer rece, dar de la aer pana la bucata de gheata e drum lung. apoi schimb siguranta de la aeroterma de pe treapta a 4-a ca s-a ars cand a fortat, si si-a revenit.
ati patit pana acum asa ceva?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 29 Jan 2012, 20:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Citeam despre problemele Solenzelor si am dat peste asta. "Buhuhuhu" nu cumva a inghetat lichidul de racire prin radiator, furtune si celelalte?


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 31 Jan 2012, 10:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




nu a inghetat nici un lichid de racire. cel mai probabil mergand cu masina de la rece intr-o parcare subterana la cald, si apoi iar la rece, in aeroterma s-a facut condens si a inghetat. locul unde a inghetat nu are nici o legatura cu furtunele de racire, e chiar in ventilator inainte de filtrul de polen


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 31 Jan 2012, 11:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




buhuhuu problema ta ar putea fi garava,daca nu este antigelul inghetat atunci pote fi garnitura de chiuloasa pentru ca temperatura apei ,asa cum spui tu,creste foarte repede cea ce nu-i normal


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 03:22
Forum Renault