Mi se aprind pozitiile singure!, Un ic de ajutor va rog!
![]() ![]() ![]() |
Mi se aprind pozitiile singure!, Un ic de ajutor va rog!
Razvan81 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Solenza
1.4
2003
- B33RGV
|
|||
Ming |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
vezi ia firele la puricat, sa nu fie izolatia topita si sa atinga de altele
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
crick |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa separi cat de cat defectul,in momentul cand se aprinde (si raman aprinse),opresti scoti sigurantele pe rand(sunt 2 ,un circuit pe stanga si altul pe dreapta ),si vezi la scoaterea careia se stinge si cauti defectul pe ramura respectiva.Pe partea stanga ,parca,sunt conectate si becurile din bord,butoane,bricheta. Trebuie sa verifici orice aparat care lucreaza cu ambele plusuri,cel de pozitie(becuri de butoane de ex.) si plusul de comanda. Verifica butonul de dezaburire, butoanele de geamuri(le scoti cuplele atunci cand pozitia este aprinsa aiurea),firele din spatele brichetei,papucul de la bec cu cel de la priza,butonul de inchidere nu este cazul ca lucreaza cu minus,poti merge cu mufa de la radio scoasa un timp,poate fi in interiorul aparatului buba.De asemenea ,daca ai alarma si semnalizarea luminoasa este pe becurile de pozitie,verifica releul de pe placa alarmei care le aprinde daca nu a ramas cumva blocat.Verifica in special in locurile unde s-a intervenit ultima oara,un bec schimbat in buton,un rcs montat,o alarma montata,etc.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
Razvan81 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pt raspunsuri!
Sa rezolvat problema dupa doua drumuri la service si un bloc de lumini cumparat degeaba! Problema era de la firele ce ies din farul stanga, se frecau de caroserie ( un fier ceva pe acolo) pana cand sa rupt izolatia, cand dadeam intr-o groapa, si sunt destule prin buc, se aprindea pozitia, dupa o verificare mai amanuntita sa rezolvat cu niste banda izolatoare! Ciudat este ca si stand pe loc se aprindeau ![]() Costuri: 130 blocul de lumini 70 electricianul! So, sa nu faceti ca mine, mai intai verificati voi si abea apoi la service, as fi putut economisi 200 de lei da na, am zis sa ma duc la service ca sunt specialisti aia ![]() Week-and placut tuturor! |
--------------------
Solenza
1.4
2003
- B33RGV
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca te-ai dus in service de ce ai cumparat blocul de lumini ? Acolo iti testeaza si verifica ce vor ei si cumperi numai dupa ce s-a verificat si au ajuns la acea concluzie . Nu cumperi jumatate de motor si apoi sa spuna ca era de la o bujie .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Tu in loc sa te bucuri ca ai DRL gratis te-ai dus la service?
![]() Oricum verifica si restul firelor pe acolo daca te apuci ca e posibil sa gasesti si altele... |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Razvan81 |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 24 Feb 2012, 09:01) Daca te-ai dus in service de ce ai cumparat blocul de lumini ? Acolo iti testeaza si verifica ce vor ei si cumperi numai dupa ce s-a verificat si au ajuns la acea concluzie . Nu cumperi jumatate de motor si apoi sa spuna ca era de la o bujie . Ce sa zic... de prost ca puteam sa verific si eu inainte sa ma duc la service. Mi-a pus un elctrican de acolo un bloc de la el si nu a mai facut figuri, de aici a dedus el ca ar fi blocul de lumini si cand m-am dus inapoi mare noroc pe mine ca s-au aprins luminile chiar in fata atelierului si abea atunci a inceput sa verifice mai atent instalatia! QUOTE(sorin1983 @ 24 Feb 2012, 09:03) Tu in loc sa te bucuri ca ai DRL gratis te-ai dus la service? ![]() Oricum verifica si restul firelor pe acolo daca te apuci ca e posibil sa gasesti si altele... Ce inseamna DRL? |
--------------------
Solenza
1.4
2003
- B33RGV
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
scrie pe google drl si ai sa gasesti articole si filmulete ca sa vezi exact.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
cristi_eftimie |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 17 May 11 From: Oltenita ![]() |
DRL-daytime running lights----cand pornesti mtorul ti se aprinde automat faza scurta,proiectoarele sau faza lunga la o anumita intensitate
|
--------------------
VW
Golf IV variant
2000 / 1.9 TDI ALH
- CL_03_TFG
|
|
alexys |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Mai bine sa ramai la ideea ca e bantuita. Este foarte putin probabila rezolvarea si problema ca fiind generata de un scurt circuit la un fir care iese din far!!!!
Imi amintesc ca am schimbat destule becuri de pozitie la Solenza, in fata nu am mers pe fire, dar in spate este ca la orice masina normala, are masa la caroserie si plusul pentru activare din blocul de lumini deci evident ca si in fata este la fel. Adica nu este conceput ca un claxon, plusul permanent pe contact si daca da firul de comanda la masa sa intre in functiune. Ar ramane varianta ca firul de pozitii s-a dezizolat si da de un fir de plus permanent - si el tot dezizolat in aceiasi zona. As vrea sa vad cum firul respectiv de plus s-a dezizolat de o tabla dar nu a facut si nici nu face scurt-circuit, apoi se intoarce si se pupa cu firul de pozitie. Si ce cauta un fir de plus permanent la iesirea din far? Cea mai intalnita problema de acest gen apare cand lipseste masa comuna la 2 consumatori din care unul este pozitia iar celalalt este foarte puternic: stopurile de frana spre exemplu, dar cum astea nu stau aprinse permanent, mai trebuie cautat... |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
Razvan81 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 24 Feb 2012, 09:03) Tu in loc sa te bucuri ca ai DRL gratis te-ai dus la service? ![]() Oricum verifica si restul firelor pe acolo daca te apuci ca e posibil sa gasesti si altele... M-as fi bucurat daca se intampla cu motorul pornit, dar se intampla sa mi se aprida pozitiile singure de nebune si noaptea in parcare ![]() QUOTE(cristi_eftimie @ 24 Feb 2012, 19:34) DRL-daytime running lights----cand pornesti mtorul ti se aprinde automat faza scurta,proiectoarele sau faza lunga la o anumita intensitate Multumesc pt raspuns, habar nu aveam ce inseamna acest DRL ![]() QUOTE(alexys @ 25 Feb 2012, 14:20) Mai bine sa ramai la ideea ca e bantuita. Este foarte putin probabila rezolvarea si problema ca fiind generata de un scurt circuit la un fir care iese din far!!!! Imi amintesc ca am schimbat destule becuri de pozitie la Solenza, in fata nu am mers pe fire, dar in spate este ca la orice masina normala, are masa la caroserie si plusul pentru activare din blocul de lumini deci evident ca si in fata este la fel. Adica nu este conceput ca un claxon, plusul permanent pe contact si daca da firul de comanda la masa sa intre in functiune. Ar ramane varianta ca firul de pozitii s-a dezizolat si da de un fir de plus permanent - si el tot dezizolat in aceiasi zona. As vrea sa vad cum firul respectiv de plus s-a dezizolat de o tabla dar nu a facut si nici nu face scurt-circuit, apoi se intoarce si se pupa cu firul de pozitie. Si ce cauta un fir de plus permanent la iesirea din far? Cea mai intalnita problema de acest gen apare cand lipseste masa comuna la 2 consumatori din care unul este pozitia iar celalalt este foarte puternic: stopurile de frana spre exemplu, dar cum astea nu stau aprinse permanent, mai trebuie cautat... Asa cum am spus mai sus problema era de la niste fire (un manunchi de fire izolate cu banda izolatoare) care se frecau de caroserie pana cand sa tocit toata izolatia si cand atingea de caroserie unul din acele fire se aprindeau pozitiile, cum porneam motoru si vibra un pic masina se stingeau, oricum, multumesc pt rasouns, e bine de stiut;) <span class='edit'>26 Feb 2012, 14:23:</span> Undeva in zona A se frecau de fierul din zona B! Poate asa am fost destul de explicit!;) This post has been edited by Razvan81: 26 Feb 2012, 14:30 Attached thumbnail(s) Copy_of_Imag001.jpg ( Size: 200.2k ) Number of downloads: 505 |
--------------------
Solenza
1.4
2003
- B33RGV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 17:57 |