am o problema cu instalatia de racire, face bule in vasul de expansiune
![]() ![]() ![]() |
am o problema cu instalatia de racire, face bule in vasul de expansiune
stanciu_scm |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Zici ca ai garnitura de chiulasa noua...de ce a trebuit s-o schimbi, cati km ai facut de atunci (ai mai strans-o dupa vreo 500-800 km, nu fumega nimic pe langa ea in dreptul galeriei de evacuare ?), poate n-ai potrivit-o perfect pe chiulasa, poate n-a fost curatita bine chiulasa dupa ce-ai indepartat garnitura veche, si in final te poti gandi si la planare.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
am schimbat garnitura de chiuloasa deoarece sa ars ca nu am avut apa in motor dar de curatat am curatat bine suprafetele luceau cand am pus garnitura noua nu scoate fum pe nicaieri dar ce nu am facut nu am planat chiuloasa
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
r3d |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
din posurile mai vechi de pe acest forum,am observat ca daca arizi garnitura de chiulasa sa strica planicitatea acesteaia.,sau totusi incearca sa o mai aerisesti odata dar de data asta tine vasu de expansiune peste nivelu radiatorului,tureaza motorul si aeriseste dinou.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
christyanx |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 17 June 10 ![]() |
Mai fa o data aerisirea cum zice si colegu` ,vasul de expansiune sa fie peste nivelul radiatorului si robinetul de la calorifer sa fie deschis la maxim.
|
--------------------
DACIA 1310L
BERLINA
1997
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(r3d @ 17 Feb 2012, 14:54) planicitatea Planeitatea ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Trecem peste...da' ideea e ca chiulasa aia nu-i din mamaliga, sa se deformeze asa usor, sa-si piarda planeitatea usor.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
pai am aerisit din nou asa cum spuneti tot degeaba tin sa precizez ca inainte imi facea spuma pe instalatie
This post has been edited by stanciu_scm: 17 Feb 2012, 16:16 |
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
ghitza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ai gpl pe masina?daca da verifica membrana din plaman
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
nu este pe gpl este pe benzina si face bule de aer dupa ce accelerez
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
sunt in situatia exact ca tine...la accelerare im scoate bule din borcan, si iata ce am depistat:mi s-au dus garniturile de caucuiuc de pe camasi (radiator spart, a curs apa, am fiert motorul)si scapa apa in baie...nu prea mult dar scapa, si in locul apei patrunde aer (nu stiu de unde) dar cand accelerez iasa aerul in vas dupa care iar intra apa in circiut...deci pierd apa din borcan
![]() deci uitete pe joja de ulei sau in capacul culbutoriilor. daca-i alb ai apa in ulei.... mentionez ca la mine nu este din cauza garniturii de chiuloasa bafta |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
r3d |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
la capacu la culcutori sau buson de la ulei este condens.apa iti poate curge si pe la colierele prost stranse(o verificare la toate nu strica).uite o metoda si sper sa te ajute,incalzeste motoru pana cand iti deschide termostatu ca sa ai un circuit complet,opreste motorul dupa ce lai incalzit,ridica vasul de expansiune deaspura radiatorului si strange cu mana furtunul ce iese din motor si duce in radiator.in caz ca ai ca iti rasufla pa undeva cand vei da drumu la furtunu,vei auzi un fasait acolo unde e problema.fi atent si are sa iti iasa daca nu ai alte probleme.dupa ce ai verificat toate acestea fi cu ochii pa nivelu de apa din borcan si nivelu de ulei din baie(daca apa iti apare in baie iti va creste nivelu pa joja plus o spuma galbui )
vad ca mai sus colegu tea intrebat daca ai gpl pa masina. din cauza mesterilor ce mi-au montat gpl-ul am pierdut ceva atingel.nu mai zic stateam cu manusi in mana si cu fesu in cap,pana am vazut ca lea fost lene sa stranga un colierX( This post has been edited by r3d: 17 Feb 2012, 20:33 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Vad ca e la moda planatul chiulasei. Asa cum spune cineva mai sus, credeti ca o chiulasa trebuie pusa pe masina de rectificat, la fiecare demontare? Au unii masini de 30 de ani, si au chiulasele neumblate. Credeti ca ei n-au schimbat macar 4-5 garnituri, pana acum?
Aerisirea nu cred ca se face bine, cu motorul pornit, pentru ca pernele de aer sunt mereu plimbate pe circuit, de pompa, si nu au cum sa fie eliminate pe o gaurica a aerisitoarelor. Pentru a verifica etansarea, scoti furtunul de la vas si sufli in el cu putere, il strangulezi, asculti daca rasufla, iar cad il eliberezi sa aiba inca presiune in instalatie. Daca la eliberarea furtunului nu mai iese cu presiune inapoi, ce-ai bagat, undeva rasufla. Aerisirea o faci cu vasul ridicat cat se poate, strangi de furtunul cu termostat pentru a porni curgerea din vas, dupa care slabesti aerisitorul de la motor. lasi sa curga pana nu mai are aer, dupa care repede slabesti pe cel de sus de la incalzire, fara sa lasi vasul, continuand sa iasa aer. Daca nu iese nimic, pornesti vasul iar, prin strangerea furtunului cu aerisitorul strans, dupa care slabesti repede, ca altfel iar se opreste, ca nu mai are aceeasi perna de aer ca la cel de jos. Cand nu mai iese lichid cu aer, inchizi. Asta e aerisirea, nu cu motorul. Cateva gauri negre ramase, se vor elimina in timp, in vas. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 15:55 |