Probleme cu bateria
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu bateria
diaclucian22 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.4 2010
- bc-05-xit
|
|||
Mirciulik |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Daca masina e cea din semnatura, adica 2010, eu zic sa verifici prima data daca nu cumba ai o borna slabita la baterie. Daca nu,bateria are un defect sau tu ai un consumator prea mare (amplificator, aeroterma...).
La mine pe un diesel 1.5dci m-a tinut 4 ani (95.000km) iar la celalat 1.5dci are acum 4 ani jumate si probabil iarna urmatoare voi cumpara alta (preventiv) (49.000km). Ambele masini din 2007 Pe berlinele mai vechi ma tineau bateriile si 6 ani. PS: Primul semn ca bateria e slaba: in timp ce dai la demaror (si motorul se invarte) se aprinde martorul ABS, semn ca la calculatorul abs ajunge putin curent. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
diaclucian22 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 February 12 ![]() |
inafara de cd player nu are ce sa imi consume e o dacie logan 1.4 ambiance fara prea multe dotarii si am uitat sa mentionez ca masina a stat vreo 2 zile pe tusa nu am mai circulat cu ea dar faza ciudata e ca in urma cu 2 zile am lasat-o pornita vreo 30 min iar dimineata nu a mai luat-o deloc
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 2010
- bc-05-xit
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa incerci sa o pui pe un redresor. E mai ieftin.
Si intre timp sa vezi cum sunt legaturile la casetofon saumai stiu eu ce alti consumatori non standard ai prin masina. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
diaclucian22 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 February 12 ![]() |
am sa incerc cu un redresor ,rectific bateria e de 40A si ma bate rau gandul sa iau alta tinand cont de faptul ca am 2 vecini care au matiz si au baterii de 35A
This post has been edited by diaclucian22: 17 Feb 2012, 22:02 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 2010
- bc-05-xit
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Daca mergi mult in oras, drumuri scurte, bateria nu se incarca bine. Incearca cu un redresor dar totusi mi se pare cam mica (40Ah). Vezi aici cam ce recomanda producatorul(Rombat) pentru masina ta.
|
--------------------
-
-
-
|
|
diaclucian22 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 February 12 ![]() |
ms mult pentru sfaturi voi tine cont de ele
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 2010
- bc-05-xit
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#8
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Asa vine acum cu baterie de 40A loganul?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
asa venea si in 2006 modelul cu grad de echipare Ambiance.
cand singurii consumatori sunt farurile, ventilatia si dezaburirea lunetei parca nu e nevoie de mai mult... |
--------------------
.
.
.
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa-ti iei linistit tot Rombat, unul de 62Ah e suficient, a mea merge foarte bine din vara lui 2006.
Mai ales ca mi-am montat si rezistenta de incalzire si huse incalzire in scaune, iar de 3 ani, iarna dupa pornire functioneaza toti consumatorii: rezistenta incalzire, incalzire scaune, dezaburire, aeroterma, faruri. Cel putin anul asta nu prea am scos masina din parcare, in schimb cat am dezapezit masina au mers toti consumatorii in afara de faruri, fara sa am probleme cu descarcarea bateriei. PS: Am mai scris mai demult, faza cu "Fara intretinere" este praf in ochi, orice acumulator mai pierde putina apa prin evaporare, prin precesele chimice care se petrec in interior, asa ca trebuie verificat din cand in cand nivelul electrolitului. La acumulatorul meu, imediat ce a iesit din garantie am scos capacele si la unii elementi aveam nivelul electrolitului sub partea superioara a placilor de plumb. Am completat cu apa distilata si merge foarte bine de atunci. This post has been edited by Bujor Stefan: 18 Feb 2012, 12:30 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
zanzie |
![]()
Post
#11
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
diaclucian22 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 February 12 ![]() |
am rezolvat problema ms mult baieti raman dator.....
![]() 18 Feb 2012, 16:41: THREAD CLOSED This post has been edited by diaclucian22: 18 Feb 2012, 16:41 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 2010
- bc-05-xit
|
|
mk2 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bujor Stefan @ 18 Feb 2012, 13:25) PS: Am mai scris mai demult, faza cu "Fara intretinere" este praf in ochi, orice acumulator mai pierde putina apa prin evaporare, prin precesele chimice care se petrec in interior, asa ca trebuie verificat din cand in cand nivelul electrolitului. La acumulatorul meu, imediat ce a iesit din garantie am scos capacele si la unii elementi aveam nivelul electrolitului sub partea superioara a placilor de plumb. Am completat cu apa distilata si merge foarte bine de atunci. Pai nu ca zic, dar cum naiba sa-i desfaci capacelele cand are "dintii" aia inclinati doar pentru sensul de inchidere? |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
cu forta.
poti folosi un cleste de sigurante sau poti trasa un sant si folosesti o surubelnita lata sa desfaci. |
--------------------
.
.
.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu le-am desfacut cu cu spitz.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#16
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Idem si eu.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Am mai scris si pe topicul dedicat bateriilor, tot cu un spitz am desfacut si eu capacele.
Il desfaci putin, apesi puternic si agata in plasticul capacului, cat sa se poate desuruba. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
mk2 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Ei, la sfaturile voastre am reusit sa-i desfac si eu capacelele alea. Intr-adevar nu prea avea apa. I-am adaugat cam 600 de ml, dar tot degeaba. Dupa ce am tinut-o cam 3 h pe redresor, a inceput din nou sa fiarba
![]() Speram sa pot s-o resuscitez, dar se pare ca nu mi-a iesit. Vad eu ca tot trebuie sa cumpar alta. Oricum, dupa 6 ani si 96 mii de km, nu am ce sa-i cer mai mult. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
mk2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa revin, dupa ce am scris postul de mai sus, am pus bateria pe masina cu gandul de a ma duce sa cumpar alta.
Insa cand am dat la demaror, surpriza, o invartea de zici ca-i avion. Cand am vazut asta, zgarcitul din mine a zis hai s-o las si maine sa vedem cum se comporta. A trecut mai bine de o saptamana de atunci si bateria merge foarte bine. ![]() Se pare ca au fost 2 probleme: 1. nu mai avea apa; 2. redresorul meu era tampit si baga in ea pana o fierbea. Asa ca, daca aveti bateria mai veche de 3 ani, si chiar daca scrie fara intretinere pe ea chinuiti-va si desfaceti-i capacelele si vedeti cum stati cu electrolitul (a mea avea partea de sus a placilor uscata). Oricum, am ramas impresionat de calitatea bateriilor Rombat. Chiar si dupa 6 ani, a mers toata iarna si doar la ultimul inghet la -25 C a capitulat. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
valioglu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Cum adica fierbea pe redresor. E normal sa emane gaze in timpul incarcarii, seamana cu fiertul, dar la o scara mai redusa. Adica nu clocoteste, dar scoate ceva bule de gaz. Nu cred ca e redresorul tampit, cred chiar ca merge bine.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
mk2 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu, "fierbere" este termenul popular. Ideea e ca se incalzea destul de mult si se auzea in interiorul ei zgomotul de "dat in clocot", de "fierbere".
De emanat gaze nu prea vad cum, ca avea capacelele puse. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fierbe puternic in 2 situatii , tensiunea la borne depaseste 15-16V si bateria este terminata
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cosmin_h82 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 21 October 07 From: Arad ![]() |
Si eu am desfacut capacele de la baterie si era f scazut nivelul de lichid. Bateria este Rombat de 62Ah si dupa 5 ani inca merge perfect, chiar si la -20. Drum bun
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS+ (cu clima)
- AR 19 ***
|
|
valiaviator |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 710 Joined: 9 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mk2 @ 29 Feb 2012, 12:46) Oricum, am ramas impresionat de calitatea bateriilor Rombat. Chiar si dupa 6 ani, a mers toata iarna si doar la ultimul inghet la -25 C a capitulat. Sunt de acord cu tine! Am bateria originala a masinii (martie 2006) si am iesit din aceasta iarna fara e avea emotii la vreo pornire. Singurul lucru pe care i l-am facut in acesti 6 ani a fost completarea electrolitului. |
--------------------
dacia
logan/laureate
2006
|
|
poe |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Este adevarat la dci ca daca bateria nu invarte la o anumita turatie motorul nu porneste? E posibil ca cu cabluri (facute de mine ca lumea, cablu gros, clesti sanatosi) luat curent de la alta masina cu motorul pornit, dci-ul sa nu porneasca? Invarte de mama focului dar nu porneste.
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
atunci ai o problema in alta parte
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(poe @ 25 Mar 2012, 17:01) Este adevarat la dci ca daca bateria nu invarte la o anumita turatie motorul nu porneste? E posibil ca cu cabluri (facute de mine ca lumea, cablu gros, clesti sanatosi) luat curent de la alta masina cu motorul pornit, dci-ul sa nu porneasca? Invarte de mama focului dar nu porneste. vezi ca sunt topicuri dedicate de ce nu porneste 1,5 dci ![]() Poate fi ori span => probleme cu blocarea pompei sau injectoarelor .. ori pompa nu e amorsata daca cumva ai ramas in pana de motorina - nu mai ai motorina in rezervor si ai completat cu pet-uri pe urma sau din canistra(va trebui sa dai la para pana se intareste) dupa care sa incerci sa pornesti ... altfel descarci bateria This post has been edited by total: 25 Mar 2012, 20:02 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
poe |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Era de la baterie, deci atentie celor cu motoare dci, daca bateria nu are suficient curent incat sa deschida injectia poate sa invarta pana nu mai poate, repet am pus cabluri de pornire de la masina mea, cabluri sanatoase facute de mine si demarorul invartea de mama focului dar motorul nu pornea. Cu alta baterie pusa direct pe masina motorul a pornit la sfert.
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
danv1979 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 11 July 06 ![]() |
Va salut; imi puteti pune o poza cu pozitia clemei de fixare a bateriei? Multumesc anticipat.
Rezolvat. This post has been edited by danv1979: 14 Apr 2012, 13:15 |
--------------------
Dacia
logan
2006 ambition
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:12 |