cred ca sa dus ambreiajul, ambreiajul
![]() ![]() ![]() |
cred ca sa dus ambreiajul, ambreiajul
kiki90 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1994
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#2
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
da
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
vallyyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Daca pe turometru se vede clar ca urca in ture brusc(ca si cum ai tura in gol) e clar ca e dus ambreiajul
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
si nu mai pot sa il strang putin ...pe la volanta....nush ....doar schimbat remediez problema?
|
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
de strans nu prea mai ai cum sa il strangi,eventual,daca acum ai cablul ambreiajului foarte strans,fara joc,incerca sa-l mai slabesti,din piulita de sub parghia de pe cutie unde sta prins cablul. Daca tot asa iti face,ai 2 variante: fie dai jos motorul sau cutia si schimbi discul,fie aplici metoda d-lui BOA,care consta in introducerea unor pene de clincherit de 1-1,5,taiate triunghiular si bagate prin gaura de vizitare a ambreiajului intre ferodou-ul discului si suportul de tabla al discului. Maresti putin spatiul acela mentionat cu o surubelnita ascutita bine si introduci penele unse cu poxipol sau ceva asemanator. Lasi sa se usuce si mai apoi vezi ce face. O perioada te va tine sigur,asta in functie de cum folosesti ambreiajul,desi e recomandat ca macar la primavara sa il schimbi de tot. Si eu am aceeasi problema,dar la mine discul s-a dus de tot,am sa incerc metoda asta ca sa pot ajunge macar pana la un garaj cu ea,sa nu trebuiasca sa ma apuc in fata blocului de scos motorul si alte alea. Daca ai nelamuriri,arunca un ochi pe-aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=219981&hl= , la postul 7. Sa ai spor si noroc!
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca tremura la plecare, e placa sparta. Fiind rece afara, placa prea oteloasa (materialul din care e facuta diafragma), a crapat. N-are nimic comun chinuitul la plecare, cu ce e la tine. La apasarea ambreiajului, placa se departeaza numai in locul unde e sparta, fisurata diafragma. Pentru a te convinge, pe aceeasi fereastra de punere la punct, privesti cand cineva apasa pedala, sa vezi la ce distanta se departeaza placa de volanta, elibereaza si rotesti de elicea ventilatorului pana vezi urmatoarea fanta spre placa si te uiti si la ea sa vezi daca se departeaza tot atat, si asa pana dai roata odata cu volanta. O sa vezi ca intr-o parte se departeaza si 1mm, iar in alta nici nu se observa ca s-a departat cand apesi ambreiajul. Asta in cazul cand e crapata diafragma (se spune placa). In cazul asta n-ai ce sa mai prelungesti. Jos motorul si schimbi placa. Explicatia trepidatiilor la plecare si patinarea, ar fi: fiind crapata intr-o parte, la apasarea pedalei se departeaza doar pe o parte a diametrului placii, iar cealalta parte diametral opusa, ramane putin apropiata, ce face sa agate putin discul, intrand si greu in viteza. Pedala e mai moale ca inainte, ce inseamna ca discul nu mai e strivit, strans cu aceeasi forta, ce face sa patineze la efort.
Seby, baga pene fara grija si fara sa decupezi in fereastra, ca e loc. Cu un patent cu cioc bagi placutele de clingherit, in timp ce cu o fasie de tabla de 1mm sau chiar surubelnita mai ingusta, ti departate placile. Sigur te va scoate din iarna, numai sa nu fie la nituri. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Ms nelu,aia ma rog si eu,sa nu se fi dus niturile...
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:14 |