suport cric fata, s-a rupt
![]() ![]() ![]() |
suport cric fata, s-a rupt
razvan32 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
daca nu gasesti desi cred sidgur ca se gaseste ,confectionezi tu unu din ce tabla vrei num asa nu fie mai subtire de 1,5,cureti bine zona si vezi daca canceru a mancat si podu si inlocuiesti daca e nevoie dupa care sudezi suportu,pune aparatori de noroi pe fata ca altfel iti umple de mizerie de pe drum locu intre suport si pod si de aiai apare nenorocirea care o ai si tu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
aliceman |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
vezi ca suportul vine prins[sudat] si pe podul pedalier si pe pragul interior.
eu am pus un petic unde era tabla mancata , si pe post de suport am sudat peste petic o bucata de profil de fier de 40 \10. dar sa o prinzi si de prag!!! |
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
megyes raul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
Se gaseste sigur in magazin, este prins de pedalier si de dublura pragului.Din pacate este locul in care apare cel mai frecvent rugina, adunandu-se acolo mult noroi, iar tabla pedalierului este foarte subtire.
Eu am renuntat 'de nevoie' la acel suport pe partea stanga, deoarece a cazut,iar pe dreapta mai sta, doar de decor(daca trag de el, cade). |
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|
libarca |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Si la mine decat cel de pe partea soferului mai traieste,inca mai sustine greutatea(desi e sectionat complet pe o parte),la cel de pe stanga am intrat cu cricu-n masina si m-a pus la munca rau!Cand o duci la vulcanizare nu-i problema,dar ce facem cand vrem sa o ridicam acasa pe cricul din dotare?Decat sa-l bag sub lonjeron,mai bine sap in gradina!
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Suportul trebuie pus neaparat, ca-i deranjeaza pe desteptii de la verificari. Cu toate ca e total inutil, pentru ca se pune cricul sub lonjeron, chiar si la vulcanizare il pun sub lonjeron, e locul cel mai sigur, indiferent de tipul de masina, ei vor sa fie acolo, ca n-ar mai avea unde se strange pamantul.
Modelul lor, e cat se poate de prost. Se prinde in trei locuri: pe antiprag peste gaurile de pres, pe partea orizontala a podului, ai ultimul, pe partea oblica a podului, pentru a mari rezistenta (cand e nou). In acest fel, rezista foarte bine la sarcina. Acum cand podul e putred, un suport nou nu ai de unde-l prinde. De aceea trebuie schimbata o bucata din pod, partea orizontala, iar pe verticala pana la inaditura, adica vre-o 15 cm in sus. Antipragul, e si el afectat daca partea din fata a pragului , e perforata de rugina, iar roata a umplut pragul cu pamant. Si din el trebuie schimbata o bucata. La antiprag e buna tabla de 1,5 iar la pod merge si de 1mm. Totul se poate suda electric, inclusiv suportul de cric, care e bun sa fie facut si din teava rectangulara, asa cum s-a spus mai sus. Facut din tabla, e necesara o grosime de la 2mm in sus. E bine sa vi le faceti singuri, cumparate e batjocura. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 17:56 |