Amortizoare
![]() ![]() ![]() |
Amortizoare
Nom4K |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|||
Lucian MC |
![]()
Post
#2
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
in primul rand T-ul amortizorului,daca tia pus de dacia papuc tia inaltat masina deodata,dupa aia mai depinde si de arcurile care le ai ca de obicei alea iti fac inaltimea masinii .
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Mai poti taia din filetul amortizorului in asa fel incat sa-i ramana filet sa-l poti infileta in teu. Garda la sol o sa-ti coboare astfel.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
T-ul amortizorului a ramas cel original.... doar amortizorul e de dacia 1310! Din arcuri nu as taia.... si cred ca daca tau din filetul amortizorului nu o sa fie suficient!
|
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#5
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Sau vezi daca nu tia pus inaltatoare de cauciuc. Se mai intampla sa puna mecanicii inaltatoare de cauciuc. Is multe posibilitati dar pana nu dai jos nu poti vedea.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Sau sa nu ai inaltator la amortizor.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
sau sunt amortizoarele de papuc
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Mai oameni buni! Eu cred ca chiar nu vreti sa ma autati!
Deci! Am dat jos roata! Am schimbat bieleta de directie. Am vazut ce e acolo! nu am inaltator la amortizor!!! Nu am inaltator de cauciuc!!! AM AMORTIZOARE DE DACIA 1310 T-ul de la amortizor e cel original! problema e ca din cate am observat amortizorul de dacia 1310 e mai inalta decat cea de dacia sport! Altfel nu ar fii asa de sus toata fata! nu tare gasesc amortizoare de dacia sport! Si intrebarea e: ce as putea sa fac sa fie mai joasa fara sa tau din filetul amortizorului pentru ca eu cred ca asta oricum nu ar ajunge! Arcurile nu le-as taia! Ce se mai poate face? pana la urma de ce depinde inaltimea asta??? Eu cred ca daca pun amortizoare de dacia spot se rezolva! Dar problema e ca nu gasesc la magazin asa ceva!!! |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
ghitza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Daca zici ca erau ci 7cm mai scurte cele vechi atunci ce te miri ca e inalta?nu ai ce face cu astea ce le ai tu acuma decat daca tai din arc,pune o poza si tu sa vedem si noi chiar asa e de cocotata de fata ,poate se mai lasa ea putin dupa ce mergi pe drumurile patriei
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Nom4K dai amortizoarele de fata jos si tai flansa pe care sta arcu,pe strung,apoi o sudezi cu 2 cm mai jos,daca nu vrei sa tai din filetu de la surubu de la amortizor,care intra in teu
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Axll |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
poti achizitiona 2 arcuri dacia nova (de fata) si monteazale in locul celor actuale.
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
kog |
![]()
Post
#12
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 11 Mar 2012, 16:42) Nom4K dai amortizoarele de fata jos si tai flansa pe care sta arcu,pe strung,apoi o sudezi cu 2 cm mai jos,daca nu vrei sa tai din filetu de la surubu de la amortizor,care intra in teu pune sudura pe un amortizor cu ulei sa vezi ce se intampla This post has been edited by kog: 11 Mar 2012, 18:42 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu spui, cu cat e mai inalta, fata de spate. Pentru ca amortizorul e aproape la jumatatea basculei pus, un cm taiat din filet (mai mult n-ai de unde), coboara masina cu aproape 2cm. Cauta pe forum poze puse de mine, si vezi cum trebuie coborat talerul, de care spune Niku. Uita-te si la pozitia planetarei, in faza in care e acum. Trebuie sa fie aproape in linie toate cele trei piese componente ale planetarei, nu sa atinga axa de lonjeron. Mai simplu ar fi sa tai din arcuri, tot cu aceiasi regula. Cu arcurile montate, stabilesti nr. de cm cu care sa scurtezi, masori pe arcul montat si dai semn cu creta sau vopdea. Dupa demontare tai de la semn. Daca masori cu el demontat si intins, nu e totuna. Deci, 2cm taiati din arc (aproape o spira), se va lasa masina cu 4cm.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#14
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Nom4k eu am amortizoarele originale dacia sport si inafara faptului ca sunt mai tari din fabrica sau cel putin mi sa parut nu au nimic diferit ca inaltime. Si eu sunt posesor dacia sport.
Boa ,te rog frumos sa imi spui daca se pot repara amortizoarele de dacia usor. |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#15
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
kog se sudeaza bine mersi,nu ar fi primu amortizor sudat
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ilieaxx |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
cum se poate repara un amortizor cu ulei?
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
vion |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
nu este mai simplu sa cauti 2 amortizoare la fel cum au fost (mai scurte)?!
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#18
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Cu riscul de a ma repeta. Piesele de dacia sport la mecanica sunt identice cu cele de berlina,arcurile fiind mai scurte din fabrica si singurele lucruri diferite sunt cablul de frana de mana care este mai scurt,toba intermediara este mai scurta si bratele fata au un alt unghi de inclinare dar bratele nu au fost puse cu alte unghiuri la toate. IN rest nu este nimic diferit intre berlina si sport.Doar intre berlina si papuc poate exista in domeniul asta nu am avut dacia papuc si nu pot sa va zic nimic legat de asta dar dacia sport si berlina au exact aceleasi amortizoare din fabrica
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Uite, eu sunt tare curios ce se intampla cu uleiul, la sudura! Nici femeia nu ma primeste langa ea, daca nu aflu!
Da, se repara orice, mai ales cu sudura. Pentru a repara amortizorul, depinde ce are defect. Daca nu e demontabil, si supapele nu mai tin, datorita blocarii lor cu plasticul de la limitatoarele sfaramate, fara sa se taie si refiletate, nu se poate. Ar mai fi o solutie, la celalalt capat, dar e mult de vorbit. Daca e doar curs, dupa presarea cat se poate a bucsii de cauciuc (un simering), pe tija, dai o gaura de 3 la 5-6 cm mai jos de capatul cu tija, pui cu o seringa ulei pana ajunge la gaura, faci vre-o doua curse complete usor, lent, la tija, dupa care astupi gaura cu afturi scurte si sigure, asa fel culcat amortizorul, sa nu se incalzeasca uleiul ca va da gaze si nu se mai inchide sudura fara por. Daca e nevoie (lipsa de indamanare), il ti rece cu apa. Acelasi lucru se poate face si cand vrei sa pui ulei mai vascos, pentru a le face mai dure, ca sa rupi tabla mai repede de pe masina. This post has been edited by PH-06-BOA: 12 Mar 2012, 21:39 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#20
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
multumesc mult pentru metoda boa. Ce efect au amortizoarele intarite?
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
kog |
![]()
Post
#21
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 06:37 |