PLACA DE PRESIUNE
PLACA DE PRESIUNE
cristi_vb |
29 Jul 2005, 16:56
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 July 05 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Daewoo Matiz
2006 / 2004 Fericitul castigator al unui loz necastigator.
|
|||
tatabobu |
29 Jul 2005, 17:02
Post
#2
|
membru Group: Members Posts: 4.617 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti |
Daca ambreiajul nu avea cursa libera deloc, si masina tragea un pic mai lenes (cu ambreiajul un pic patinat), se poate ca reglajul sa fi fost facut in asa fel incat rulmentul sa "calce" pe placa si s-o tina tensionata, chestie care duce la uzura prematura. Daca avea cursa libera, e coincidenta.
This post has been edited by tatabobu: 29 Jul 2005, 17:03 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
TheSaiLor |
29 Jul 2005, 20:14
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta |
Care stie sa-mi spuna si mie volanta cand o motez pe motor .. aree vreun ghidaj ceva? Adica semnul de pe volanta cum stiu in ce pozitie ar trebui sa fie fata de arbore? Nu mi-a trecut prin cap sa fac un semn cand am dat-o jos.
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
cristidb |
30 Jul 2005, 07:25
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti |
Placa era defecta si de asta s-a spart. Oricum ar fi fost reglat cablul placa nu trebuia sa se sparga asa repede
Volanta nu are nici un semn, dar cele 7 suruburi nu sunt simetrice (cu toate ca par la o prima vedere), asa ca nu le poti pune toate decat daca volanta e pe pozitia corecta. In mod normal suruburile alea se inlocuiesc la fiecare montare, dar probabil se po remonta fara probleme. Se strang la cuplu si in ordine (diametral, in cruce... intelegi ce vreau sa spun..), parca la 7 dNm din cate imi aduc aminte dar nu mai stiu exact, dar scrie in manual. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
KoD |
4 Sep 2005, 11:46
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 May 05 From: Barlad |
QUOTE(TheSaiLor @ 29 Jul 2005, 20:14) Care stie sa-mi spuna si mie volanta cand o motez pe motor .. aree vreun ghidaj ceva? Adica semnul de pe volanta cum stiu in ce pozitie ar trebui sa fie fata de arbore? Nu mi-a trecut prin cap sa fac un semn cand am dat-o jos. Alta metoda ar fi: sa duci pistonul nr.1 (cel dinspre volanta) in faza de compresie(ambele supape inchise) si atunci semnul ala de pe volanta il pui in dreptul fantei de pe carcasa ambreiajului(asa la ochi) ca oricum datorita suruburilor nu vei putea pune volanta decat in pozitia corecta. |
--------------------
Dacia
1304 E
- vs01kod
|
|
gattoman |
4 Sep 2005, 13:14
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- |
E mult mai simplu la volanta.......daca nu o pui in pozitia corecta nu se potrivesc toate suruburile in gauri.Suruburile intra cum trebuie doar intr-o singura pozitie a volantei.Ai doar 7 combinatii.Ai sa observi ca daca bagi 6 suruburi corect iar al 7-lea nu intra inseamna ca nu e pus cum trebuie.S-a mai discutat asta intr-un topic.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 02:56 |