Am probleme la pornirea masiinii!
![]() ![]() ![]() |
Am probleme la pornirea masiinii!
florinutzu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|||
northwood |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(florinutzu @ 4 Aug 2005, 13:18) Pai la 45 de milioane de kilometri ar cam fi timpul sa o lasi sa-si dea si ea obstescul sfarsit. Acum lasand gluma la o parte, se pare ca ai o problema cu pompa de benzina. Mai zi-ne cum se comporta masina. Se tureaza ca lumea, nu da in nas? Uleiul miroase a benzina puternic? E un simptom pentru membrana sparta in pompa. |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
Tutzigureanu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 3 August 05 ![]() |
"Uleiul miroase a benzina puternic? E un simptom pentru membrana sparta in pompa"
Care pompa? Ce legatura are? nu am mai auzit asa ceva..poti sa detaliezi te rog? |
--------------------
Dacia Break '96
Seat Izbiza '88
- cenzurat Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
|
|
tarzy |
![]()
Post
#4
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(Tutzigureanu @ 5 Aug 2005, 13:06) Este vorba de pompa de benzină Această pompă se află în partea stângă pe blocul motor (privit de la volan) Poți încerca și tu să o repari Dacă nu te descurci, te duci la un mecanic ![]() ![]() This post has been edited by electromatic: 5 Aug 2005, 14:32 |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
hecbv |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 6 May 05 ![]() |
si a mea porneste greu si chiar nu am nici o idee ce are ma gandesc ca pierde benzina din carburator.... ca pompa de benzina a fost facuta nu demult 3 luni max am mai observat o chestie cum sa o pornesc repede fara spritz nimic dau la automat si trag socul si uneori porneste alteori nu daca trag socul la inceput dau la automat mai mult si deabia porneste sunt 2 soluti ori are prea multa benzina ori prea putina
|
--------------------
dacia
1310 Lux
- hec_bv schimb iluminare bord
0723735110 hecaru |
|
mariuss |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 August 05 ![]() |
Pornire la rece: Se trage socul la maxim fara a actiona pedala de acceleratie.
Pornirea la cald: Se apasa complet pedala de acceleratie si se actioneaza demarorul.daca motorul nu porneste nu se ridica piciorul de pe acceleratie ci se mentine apasata si dupa 10 secunde se reincearca pornirea . Nu se vor da spritzuri in nici o situatie. |
--------------------
OLTCIT
CLUB 11 R
- OT-XX-STE "Wandering between two worlds,
One dead,the other powerless to be born" |
|
mariuss |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 August 05 ![]() |
|
--------------------
OLTCIT
CLUB 11 R
- OT-XX-STE "Wandering between two worlds,
One dead,the other powerless to be born" |
|
florinutzu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Am vrut sa spun 45 de mii de Km nu 45 milioane.
Asa cred si eu ca e de la pompa de benzina. Da e o simpla garnitura sau e ceva mecanism complicat care mai trebuie reglat, la care tre sa fii specialist? |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
florinutzu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(mariuss @ 6 Aug 2005, 22:09) Pornire la rece: Se trage socul la maxim fara a actiona pedala de acceleratie. Pornirea la cald: Se apasa complet pedala de acceleratie si se actioneaza demarorul.daca motorul nu porneste nu se ridica piciorul de pe acceleratie ci se mentine apasata si dupa 10 secunde se reincearca pornirea . Nu se vor da spritzuri in nici o situatie. Detaliaza te rog, putin, ca sa invat si eu metoda asta.Ce inseamna "la rece" ce inseamna "la cald". La tine iese intodeauna asa? Metoda nu se adapteaza in functie de cum e reglata masina, de diferiti parametrii ai ei? De ce astia cu masini straine dau la cheie si pleaca din prima si tu cu dacie tre sa dai de trei-patru ori la cheie sa stai in parcare 3-4 minute si apoi sa pleci cu motorul turat la peste 3000 turatii ca sa nu moara si sa te lase in strada cand tocmai te pregateai sa te asezi confortabil. |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
RIon |
![]()
Post
#11
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
florinutzu, eu zic sa iti faci timp sa citesti sectinuea probleme tehnice CLT si sa dai un search: pompa benzina, vei fi uimit cate vei afla!!
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
florinutzu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(RIon @ 8 Aug 2005, 07:43) florinutzu, eu zic sa iti faci timp sa citesti sectinuea probleme tehnice CLT si sa dai un search: pompa benzina, vei fi uimit cate vei afla!! Nu am gasit mare lucru cu search. Dimineata am tras socul la maxim si a luat-o la sfert de cheie si la prima cheie. Nu am dat nici o pedala, nici un sprit, nu am venit repede cu pedala pentru a ajuta ci pur si simplu a luat-o. Cu socul tras de la jumate incolo spre maxim simteam cum pleaca acceleratia mai jos.Am dat cheie si a luat-o. Erau afara 18 grade. E mare lucru pentru masina asta. Tocmai cand eram hotarat sa umblu la pompa de benzina. |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
Petea |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 31 August 05 From: Iasi ![]() |
Sorry ca raspund mai greu, abia acum am avut timp sa parcurg mai in detaliu sectiunea. Ideea e asa: am si eu o Dacie berlina, tot din 99 si am avut aceeasi problema ca si tine. La mine avea momente cand pleca la sfert de cheie si avea momente cand nu mergea si pace. Solutia a fost simpla: am schimbat pompa de benzina. Ca si la tine, pompa de benzina e capsulata si nu o poti repara. De asemenea nu poti da la cama daca ramai fara benzina. Personal am pus o pompa noua cu cama.
Daca vrei sa faci un test poti desface furtunasul prin care vine benzina la carburator si sa dai la automat. La mine venea benzina cu intarziere de 3...5 secunde. Spor. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- is Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
|
|
vaally |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
Eu am avut tot pompa capsulata si aveam probleme de alimentare. A schimbat-o cu pompa cu coada si merge excelent acum. Trag socul la jumatate si porneste la sfert. daca se intimpla sa nu porneasca din prima bag socul la loc, dau doua sprituri si o ia sigur. Schimba pompa!!!! si verifica cu aceasta ocazie si circuitele tur, retur si spre carburator.
|
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
florinutzu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Merge fratilor.
Nu a mers toata vara la peste 20-25 de grade si acum la 10-15 grade zici ca e pe injectie. (Am inceput eu sa prind miscarea.) La dacie nu e c a la toate masinile toate din gama fac la fel sau au acelasi punct nevralgic. La dacie fiecare face cum se obisnuieste masina si el si cum ii iese. Eu pun contactul, se aprind beculetele. Trag socul la maxim, de la un moment dat incolo simt cum imi trage pedala de acceleratie, se lasa in jos. Las asa si dau cheie. Porneste si dupa o secunda doua se sting beculetele unul cu uleiul si unul cu semnul atentionarii pentru tensiune pe bobina, (am bord CN) si atunci dau un pic la acceleratie adica mai apas si eu un cm pe pedala si tin asa. Dupa o secunda doua incep sa bag socul, pe la jumate incepe parca sa se tureze reduc din acceleratie si mai bag socul putin. Oricum o tin pe la 2000 turati pe minut pe turometru ca e motorul rece. Stau cam 10-15 secunde pe loc si apoi plec cu ea mai turata (pina in 2000 de turatii). merg cu socul 200-300m pana ajung in treapta trei da nu fortez si bag socul de tot. Daca smunceste il trag un pic si mai merg. Da oricum am plecat la prima cheie. [Eu nu merg cu masina turat, adica nu conduc in forta schimb vitezele pe la 2000-2500 turatii] |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
B31AYZ |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(florinutzu @ 4 Aug 2005, 15:18) Am o dacie 1310 din 99 cu carburator. La bord kilometrajul indica 45.000.000 Km. E luata din martie. Masina mea porneste greu daca sta nepornita, sa zicem trei patru zile. Daca o pornesc dimineata si o las trei patru ore nepornita o ia la prima cheie. Daca sta doua trei zile imi face figuri. Am incercat cu socul tras la jumate si cu pedala sprit dupa ce pleaca electromotorul. Am incercat cu trei patru pedale, fara cheie pusa in contact, si apoi pus contactul si cu sprit.Dupa ce se termina benzina data de mine din pedala de acceleratie moare. Am incercat si soc si pedale si sprit. Oricum faci tre sa o pornesti din cheie de trei patru ori si apoi pleaca si merge calumea. Electromotorul merge stas, bateria super, ma gandesc doar la pompa de benzina ca e posibil sa fie ceva uzat defect acolo sau prin carburator ceva defect. Pompa de benzina e din cea fara aripoara si nu poti da la "cama". Puteti da un sfat? Asa face si a mea .Am schimbat membrana pompa sprit , jiglere carburator (gascanul si cel de pe fundul CNC ) plus garnitura capac carburator..Banuiam ca nu mai tine bila din el . Am schimbat si corpul superior al pompei de benzina .Acum baga mai repede benzina in carburator . In rest merge la fel . Adica porneste greu si dupa 24 ore . Se pare ca ramane fara benzina suficienta sau e prost reglat . Cand desfac capacul carburator are ceva benzina in el .Nu stiu cata trebuie sa aiba .Asta iarna am ramas fara baterie .Cel mai bine e sa amorsezi pompa de benzina pana da pe retur . Eu am incercat si porneste brici . Nu stiu ce sa-i mai fac. Benzina nu pierde .Toate furtunurile sunt stranse . Am pus si un filtru transparent la intrare in carburator sa vad cand se alimenteaza cu benzina .Eu am si GPL . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
vaally |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(B31AYZ @ 6 Sep 2005, 11:40) Asa face si a mea .Am schimbat membrana pompa sprit , jiglere carburator (gascanul si cel de pe fundul CNC ) plus garnitura capac carburator..Banuiam ca nu mai tine bila din el . Am schimbat si corpul superior al pompei de benzina .Acum baga mai repede benzina in carburator . In rest merge la fel . Adica porneste greu si dupa 24 ore . Se pare ca ramane fara benzina suficienta sau e prost reglat . Cand desfac capacul carburator are ceva benzina in el .Nu stiu cata trebuie sa aiba .Asta iarna am ramas fara baterie .Cel mai bine e sa amorsezi pompa de benzina pana da pe retur . Eu am incercat si porneste brici . Nu stiu ce sa-i mai fac. Benzina nu pierde .Toate furtunurile sunt stranse . Am pus si un filtru transparent la intrare in carburator sa vad cand se alimenteaza cu benzina .Eu am si GPL . Eu am schimbat jiglerele la carburator si am avu aceleasi simptome. Le-am pus la loc pe cele vechi, deoarece consumul era mare datorita returului infundat, si merge perfect. Cu aceasta ocazie am constatat ca jiglerul cel mai mare din CNC avea un orificiu lateral mai mic la cel nou decit la cel vechi desi marcajul era acelasi. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(vaally @ 6 Sep 2005, 15:39) Eu am schimbat jiglerele la carburator si am avu aceleasi simptome. Le-am pus la loc pe cele vechi, deoarece consumul era mare datorita returului infundat, si merge perfect. Cu aceasta ocazie am constatat ca jiglerul cel mai mare din CNC avea un orificiu lateral mai mic la cel nou decit la cel vechi desi marcajul era acelasi. Sa inteleg ca s-a rezolvat ? |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
vaally |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(B31AYZ @ 6 Sep 2005, 14:20) Da acum merge bine. Aveam consum mare 10.7/100 la drum intins. am inlocuit pompa de benzina -era capsulata - ma pus cu coada. Cu aceasta ocazie i-am spus mecanicului de consum si atunci am verificat si circuitele si cel de retur era infundat, dar am schimbat si jiglerele crezind ca sunt decalibrate. Dupa aceste operati , dimineata pornea greu-am si bateria pe duca are patru ani- se ineca si murea cind apasam acceleratia si nu statea la relanti. Acum am pus la loc jiglerele cele vechi si pornesc normal cu socul tras si doua sprituri. Consumul o sa-l mai verific, dar din ce vad la bord este cum trebuie consum mixt sub 8 si am in general aceleasi trasee zilnic. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:15 |