merge mai bine cand e rece?, e normal?
![]() ![]() ![]() |
merge mai bine cand e rece?, e normal?
1.6 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|||
costi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Orice masina ( si cele de F) trag mai greu pe canicula.
Mirosul de oua stricate vine de la caloriferul spart (pierdere de antigel). |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
1.6 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
pai n-ar trebiu sa se simta mereu??
si unde ma uit ca sa vad daca e spart? ps:mentionez ca am citit topicurile despre mirosul neplacut dar sunt total confuz!! |
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
Trage mai bine pe vreme rece deoarece aerul aspirat in motor are densitatea mai mare si deci se aspira o cantitate mai mare de oxigen. Oxigen mai mult inseamna o cantitate de benzina arsa mai mare si deci putere mai mare.
This post has been edited by nik1965: 5 Aug 2005, 22:07 |
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#5
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Trage ami bine cand e motorul rece si datorita SOCULUI AUTOMAT.Dupa ce se incalzeste motorul socul se decupleaza deci cantitatea de benzina ajunge la cotele stabilite de tabelele de injectie si blah-blah blah.
Poti sa dai mai multe detalii cu mirosul? Desfa si tu capacul de la vasul de expansiune. Daca miroase ca lichidul dinauntru e radiatorul de la aeroterma spart. Daca e alt miros e posibil sa fie de la catalizator<catalizatorul miroase gen sulf ars<maciulie de chibrit>. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa completez postul foarte concis si la obiect a lui nik1965, as vrea sa fac niste detalieri:
Astfel, cand se apasa pedala de acceleratie se roteste clapeta din corpul clapeta si astfel intra mai mult aer (deci si oxigen). In functie de aerul introdus in galeria de admisie, creste debitul de benzina injectat de injectoare (comandate de UCE injectie). Cand este cald, avand in vedere densitatea mai mica a aerului (deci si cantitatea de oxigen mai mica), deschiderea injectoarelor va fi mai mica decat in cazul unui aer cu temperatura mai scazuta. Acum, de unde stie UCE injectie cantitatea de oxigen? Pai din cei doi senzori de pe galeria de admisie: presiune si temperatura... Ecuatia generala folosita pentru injectie este: PV=nRT, unde
M = n x MM deci M= (PV/RT)xMM De aici se observa, cu cat temperatura este mai mare, numitorul fractiei este mai mare, deci masa de aer (deci si de oxigen) care intra in cilindru este mai mica. Din aceste constatari rezulta cauza "puturoseniei": la temperaturi diferite, la aceeasi deschidere a clapetei de aer (comandata de cablu de acceleratie) este diferita cantitatea de oxigen si cea de benzina injectata... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AIX |
![]()
Post
#7
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
klaus, deschide dom'le un service! Pai sa-mi dai pe langa factura si formule dintr-astea, gata, m-ai facut client pe viata! (nu stiu de ce dar mi-am amintit de service-ul la care-si ducea Seinfeld masina
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
1.6 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
M-am uitat la vasul cu lichid de racire si a scazut lichidul exact la linia de la minim!(asta dupa ce se raceste complet motorul)!Sigur nu mi se pare...masina trage mai greu la turatii joase(1700-2000)!Peste 3500...zgomot,se accelereaza dar nu are "sprint" mai bun ca la 3000 sa zicem.I-am dat acum vreo 2 zile o talpa de-aia de nesimtit si pe la 5000 rpm am simtit cum a sarit odata tare...mi-a placut dar e normal?Adica cuplu e pe la 3000 cum dracu trage cel mai bine la 5000?Tre sa fie o explicatie...dar cred ca ma duc la service!
Pe timp rece nu miroase deloc urat! Si alta treaba...daca merg sa zicem cu 2000 de ture si-i dau blana(stiu ca nu e indicat)masina se tureaza dar parca apare ceva zgomot de rezonanta cred ca de la esapament dar nu trage mai bine ca atunci cand o calc "finut".Eu sunt familiarizat cu treaba asta ca am avut masina pe carburator acolo sa zici ca e normal...dar si la astea pe injectie?? This post has been edited by 1.6: 7 Aug 2005, 10:33 |
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
AL |
![]()
Post
#9
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Topicul asta nu are ce cauta la probleme tehnice
Costi, mirosul ala nu are legatura cu caloriferul... e mirosul de tip aoua clocite care vine de la gazele de esapament... da, mirosul este de la benzina si catalizator... pune benzina aditivate si nu o sa-l mai simti... oricum in timp o sa dispara puterea motorului scade asa cum a explicat Klaus... evident comparatia se face la aceleasi turatii::daca comparam puterea la deiferite trepte de turatie, atunci amestecam mere cu pere... deci eu cred ca domnul &,- ar trebui sa nu mai fie asa de carcotas si sa incerce sa se bucure de masina in loc sa-i caute tot felul de defecte inexistente |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
1.6 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
Domnule AL!
Incercam sa prezint si eu niste impresii pe care mi le lasa masina in speranta ca o sa spuna unu' ca si la el e la fel sau ca e normal , altu' ca nu e normal ...nu sa spuna carcotas ,deoarece eu stiu cum mergea masina noua,am condus alt 1.6 ,am condus si 1.4 si nu mi se pare tocmai normal! off-topic:Din pacate a fost inchis topicul cu "puterea motorului 1.6"..cine stie ..poate ar mai fi fost si altiii care sa se planga ca "nu trage".Iar eu caut tot felul de motive chiar de genul acesta: caldura,catalizator..etc.si incerc sa gasesc o cauza ca poate e numai la mine!Eu citesc pe acest forum cum unii spun ca ,cu acest motor merge si drege loganul si simti "the real power of logan"(am citat)...uite ca la mine nu e! Cu respect... ps:tre sa recunosc ca la intrebarea mea mi s-a raspuns si am priceput, desi eu consider ca mirosul acela nu e normal...folosesc benzina omv s100 This post has been edited by 1.6: 9 Aug 2005, 19:41 |
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
kraven001 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 May 05 ![]() |
cum sa nu traga motoru de 1.6 ?
daca vrei sa vezi cum trage apasa sanatos pe aceleratie ! asta e motor de turatie nu e diesel de 1000-2000 de ture ! eu merg cu a mea peste 2000 de ture si merge excelent! nu am avut probleme in depasiri sau chestii de genu si am ajuns cu ea la 170 km/h (in carte scrie ca maxim merge 175 daca nu ma insel, dar eu cred ca mai aveam ceva rezerva de pedala dar poate stie calculatorul ala cand sa se opreasca)! si daca vrei sa te infiga in scaun trebuie sa o tii peste 3000 de ture. am mers cu un taxi in predeal (eram in vacanta) si tinuta in 3000-4000 de ture se infigea mai acatarii (dar si consuma ![]() diferente majore nu am observat la temperaturi diferite poate doar ca trebuie apasata ceva mai mult pedala ... dar dupa explicatiile celor care stiu mai mult ca mine e normal asa ca benzina sa fie ca masina merge ! This post has been edited by kraven001: 5 Oct 2005, 12:23 |
--------------------
Dacia Logan
Preference 1.6MPI
- DJ-XX-ENK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 17:44 |