DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fum negru

adriano2br
post 16 May 2012, 11:18
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Acum 2-3 zile am schimbat filtrul de aer...probabil de atunci a inceput sa imi scoata fum negru pe evacuare...habar n-am. Eu astazi am pornit-o si m-am dat jos putin , si am observat ca la relati scotea putin fum negru, daca am inceput sa o turez..a inceput sa scoata si mai mult. Relantiul este stabil, totul merge normal..numai ca imi scoate fum...oare de la ce poate fi ? Sa fie de la noul filtru sau o fi picat vreo piesa ceva..? Am facut vreo 3-4 km cu masina, si cand m-am oprit...facea la fel.

Am mai citit cateva topicuri , numai ca la ei scotea fum la turatii mari. Mi-e imi scoate si la relanti.




Later Edit : Am pornit-o iar , acum scoate numai cand o accelerez..pe la 2000 in sus

This post has been edited by adriano2br: 16 May 2012, 11:34


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 16 May 2012, 12:00
Post #2


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Treaba sta in felul urmator: fum negru = consum de benzina foarte mare. Nu prea ai cum sa iti dai seama decat prin aparitia fumului si prin faptul ca masina toaca la buzunar. Altfel totul e in regula. Iti spun asta pentru ca si eu ma miram de ce se infige atat de bine masina pana am constatat ca aveam socul tras jumate chiar daca butonul era impins la maxim.

Recomand sa schimbi cuiul poanto la masina, refa reglajele la carburator, inclusiv verificare la nivelul camerei de nivel constant sa nu fie prea mare, verifica sa nu ai returul la benzina infundat, si o ultima chestie care imi vine in minte este sa verifici traseul de evacuare sa nu fie si el infundat.
Spor!


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 16 May 2012, 12:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Treaba e ca , masina mea e pe injectie....


Later Edit: Am zis sa fac o proba cu vechiul filtru, care este destul de imbacsit. Cu asta scoate foarte putin fum negru cand o accelerez brusc.Eram oprit, pe liber si am calcat acceleratia lent pana peste 4000 de ture si nu era pic de fum. M-am obisnuit cu noul filtru , iar acum , cu asta vechi , pot vedea diferenta, trage putin mai greu. Ce ar trebui sa fac ? La injectie nu se poate controla debitul de benzina? Ma gandesc sa ii pun noul filtru si sa ii mai iau din benzina...dar nu cred ca se poate, astept niste pareri.

abcd0001lm.jpg

This post has been edited by adriano2br: 16 May 2012, 12:46


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 May 2012, 13:33
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu zi sa o ai lasi asa cateva vreme poate ai ceva pe evacuare si pana se curata ,daca persista verifica compresia ,bujiile la debitu de benzina nu ai ce sa faci ,verifica astea si ne mai zici dar nu deschide topicuri pentru fiecare problema ,este si sunt topicuri dedicat/e


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 16 May 2012, 14:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




poate sa fie si de la mers subturat ? Sa se fi depus pe acolo funingine si acum sa o elimine?( ca la diesel) . Dar am mers ieri vreo 20km cu 90-100km/h in viteza a 5-a (3000 rpm)...zic eu ca zburau depunerile de pe toba. Ulei nu consuma deloc!

This post has been edited by adriano2br: 16 May 2012, 14:50


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 16 May 2012, 15:17
Post #6


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Daca ai mers subturat se poate sa ai funingine pe evacuare. Acum vezi cum se comporta cateva zile si revino cu un update la problema. Nu stiu cum e cu astea pe injectie, eu avand carburatie, ma gandesc la catalizator, sa fie cu probleme? Sau sonda lambda? Sper sa nu spun prostii.

This post has been edited by N E S: 16 May 2012, 15:17


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 16 May 2012, 15:33
Post #7


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(N E S @ 16 May 2012, 16:17)
Daca ai mers subturat se poate sa ai funingine pe evacuare. ...
*


...+ supape, cap pistoane, bujii. E foarte probabil.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 May 2012, 15:45
Post #8


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




eu zic sa schimbi iar filtrul, eventual cu alta marca (gen romcarbon)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 16 May 2012, 16:11
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




scoate putin filtrul ala puztin si tureaza pe loc motorul sa vezi daca mai scoate fum... filtrul ala care ai luat tu de 8 lei sau cat, ma gandesc ca e Eurofil arunca-l la gunoi si ia ceva de calitate Mann de exemplu


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 16 May 2012, 16:48
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Mie mi se pare toba destul de afumata.oare sa am depuneri pe toba din cauza mersului subturat? Toba asa este de la vechiul proprietar. Deci , daca fumul negru ar iesi din cauza depunerilor de pe toba...asta ar insemna ca motorul functioneaza normal , iar datorita presiunii de evecuare mai mare atunci cand accelerez se rup depunerile de pe esapament si rezulta un fum negru ?

abcd0002nx.jpg


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 16 May 2012, 19:13
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




este foarte posibil sa se mai desprinda funigine dar puteai sa mergi la 120-130 daca tot vrei sa scoti funiginea la 3200-3500 Rot/min ca nu are nimic motorul daca ai ulei bun wink.gif

.. eu zic asa.. filtrul de aer pe care il ai tu l-am avut si eu, adica cel mai ieftin si masina era ok.. important este sa nu fie imbacsit cu praf deci daca e nou si orice marca e ok. Hartia filtrului e cam aceias la toate

ai incercat sa resetezi calculatorul? cu lasat borna de la baterie scoasa vro 2 ore sau mufa calculatorului scoasa si apoi sa vezi daca face la fel..

Mai poti sa te uiti la mufa de la sonda Lambda, care se afla pe toba, vizibila cand deschizi capota pe partea dreapta a masinii, te uiti in jos si se vad niste fire care intra intr-o mufa si apoi in teava tobei, sa nu fie un fir rupt sau mufa scoasa.. Acea sonda e responsabila cu detectarea oxigenului din esapament, ea transmite la calculator informatii cu amestecul de aer-benzina prezent acolo si in functie de asta calculatorul regleaza amestecul corect.Sonda sau ceva in neregula la ea poate fi direct responsabila cu fumul negru(amestec bogat) + consum mare de benzina.. si a.. verifica si uleiul, stiu pe cineva care a ramas fara ulei iar masina a inceput sa scoata fum negru



This post has been edited by panter1: 16 May 2012, 19:23


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 16 May 2012, 19:49
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Uleiul e bun , nu a consumat deloc si nici in plus nu e nimic.Pana la urma am pus iar filtrul cel nou si nu a mai scos fum.inainte imi scotea mult fum la plecarile de pe loc.
Maine o sa incerc sa verific si acea sonda lambda. Mersi panter1!


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 16 May 2012, 19:52
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




n-ai pentru ce si reseteaza si calculatorul cu borna scoasa macar 10 minute.. asta daca nu ai facut deja de cand ai schimbat filtrul smile.gif Acel calculator se mai zapaceste cate odata si poate sa faca figuri chiar la pornire.. dar rar

This post has been edited by panter1: 16 May 2012, 19:53


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 16 May 2012, 20:06
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Mai exact in ce consta resetarea calculatorului? doar ii scot mufa si astept o perioada de timp apoi o bag la loc ? O sa mai caut pe forum , poate e vreun topic despre asta.Daca ai timp poti sa imi raspunzi aici. Si sa imi zici si care e mufa de la calculator(1 sau 2) , pentru ca nu am avut de-a face cu asa ceva...am masina de o luna.(prima mea masina)

abcd0001sh.jpg

This post has been edited by adriano2br: 16 May 2012, 20:07


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 16 May 2012, 21:10
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




mufa 2, care este de fapt tot plasticul acela negru lat de pe calculator.. are si o siguranta de metal.. o tragi ca sa scoti mufa, si da.. ai inteles bine procesul de resetare smile.gif

eu mai trag cu cheia de la usa printre pinii aia multi cu mufa scoasa cand nu am timp sa stau dupa ea biggrin.gif iar dupa pornire o lasi 2 min la relanti sa isi regleze ea totul.. sa invete parametri.. Daca tot nu ai avut injectata vezi ca pornirile indiferent la rece sau cald se fac fara sa atingi acceleratia.. ea stie singura ce trebuie facut deci ii arati cheia, astepti sa se stinga becul de la injectie si pornesti, fara picior pe acceleratie sau sprituri

This post has been edited by panter1: 16 May 2012, 22:16


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 16 May 2012, 21:55
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




nu am apasat niciodata pe acceleratie...imi porneste fara probleme . O sa verific maine sonda lambda si o sa resetez si calculatorul , sa vad cum se comporta. ,mersi inca o data de sfaturi.


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 17 May 2012, 07:38
Post #17


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Dar daca tot o pornesti resetata, nu o porni cu acel filtru imbacsit. Arunca-l ca arata in ultimul hal ala e infundat si iti haleste benzina degeaba.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 17 May 2012, 11:30
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Cu filtrul nou am pornit-o in dimineata asta..si scotea ceva fum negru la relanti, daca tineam mana la toba sareau niste stropi maruti pe mana mea..si ma inegream. Am oprit-o , am scos mufa la calculator , am lasat-o asa vreo 1-2 minute, apoi am bagat-o la loc , am pornit masina si am lasat-o sa mearga cateva minute, a mers putin neregulat, dar intr-un final s-a calmat si mergea normal, si nu mai scotea nici fum..inca nu am scos-o la drum sa vad cum se comporta ..asta ramane pe mai tarziu.


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 May 2012, 11:56
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




bai sa nu mai resetezi asa ECU niciodata(ai mari sanse sa deformezi pini din mufa la repunere si atunci ce faci) ,se reseteaza prin scoaterea bornei inus de pe baterie timp de 5 minute dupa care se repune,inteleg ca e prima ta masina da nu sa ri imediat sa faci daca unu zice ,citeste ca sa scris in topicu dedicat injectatelor,bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 17 May 2012, 12:07
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Ok , o sa scot borna minus daca o sa mai am nevoie vreo data. ORicum , am scos cu grija mufa de la calculator. nu am indoit nimic!


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 17 May 2012, 12:18
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(ghitza @ 17 May 2012, 11:56)
bai sa nu mai resetezi asa ECU niciodata(ai mari sanse sa deformezi pini din mufa la repunere si atunci ce  faci) ,se reseteaza prin scoaterea bornei inus de pe baterie timp de 5 minute dupa care se repune,inteleg ca e prima ta masina da nu sa ri imediat sa faci daca unu zice ,citeste ca sa scris in topicu dedicat injectatelor,bafta
*


eu am facut asta de zeci de ori si nu am indoit nimic, pinii aia sunt destul de grosi, iar mufa iese doar dintr-o parte ca in cealalta are un fel de balama, deci nu ai cum sa o repui gresit la loc sa indoi pini.. are locasul ei.. chiar sa ma faci atent daca cineva a reusit performanta asta rolleyes.gif iar omul a avut de ales cand i-am explicat, ori scoate o borna(oricare) ca doar se intrerupe circuitul si pe + si pe - ori mufa.. nu il speria asa.. Iar la topicul de injectie iti spun toti.. ''s-a mai scris cutare lucru'' si te trimite sa citesti peste 100 de pagini inapoi..

cand am luat masina acum 6 ani si fostul proprietar la fel a facut, nici eu nu stiam pe atunci cu ce se mananca injectia avand carburici pana atunci si nu a indoit nici el nimic..

This post has been edited by panter1: 17 May 2012, 12:21


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 17 May 2012, 14:51
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




deci..cum am zis, am resetat-o dimineata..am lasat-o cateva minute sa mearga la relanti..cand mergea normal , fara tremurat , fara nimic..am mai lasat=o putin si am oprit-o . Mai devreme cand am vrut sa o pornesc si sa dau o tura...nu mai porneste. Porneste...tremura destul de tare cateva secunde si apoi moare. Ca si cand nu ar face aprindere pe toti cilindrii... De data asta am deconectat borna minus 5-10 min , am pus-o la loc..tot nu vrea sa porneasca. Am scos mufa ECU din nou, am lasat-o cateva minute , am pus-o la loc...tot nu porneste. x( Ce ar fi de facut in cazul asta?


Later Edit: Stand asa si cugetand pe langa masina...din ce ati zis voi, atunci cand iau borna si intrerup circuitul pt cateva minute...ecu se reseteaza. Bun, acum cateva zile cand am cerut niste sfaturi despre bendix...am desfacut electromotorul in cele din urma si borna minus pentru vreo 15-20 min ( fara sa stiu ca ecu se reseteaza). intre timp am desfacut filtru de aer , am vazut ca e murdar si am zis sa il schimb. Am montant electromotor la loc, am pus borna la loc, filtrul la loc si am plecat imediat sa iau filtru de aer...fara sa las motorul pe relanti sa se regleze ecu...iar cand m-am intors , cineva care era in spatele meu mi-a zis ca a scos fum negru cand am plecat...dar mi-a zis tocmai acum...deci nu are nimic noul filtru, pentru ca aveam fum pe evacuare inainte sa il pun x(
. Dar acum nu mai vrea deloc sa mearga dupa ce am resetat ecu in dimineata asta. Pur si simplu tremura rau de tot pt cateva secunde apoi moare motorul. Un vecin mi-a zis sa ii mai dau avans de la delcou..dar eu am aprindere electronica si omul nu a gasit delcoul.... i need help :S


This post has been edited by adriano2br: 17 May 2012, 17:10


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 May 2012, 19:22
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vErifica bujiile sa nu fie negre ,scoate senyoru de turatie de pe flansa cutiei si curatal


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 17 May 2012, 19:34
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Din cauza amestecului bogat in benzina 100% bujiile cred ca sunt negre. o sa incerc sa desfac maine ca acum nu mai am chef, deja s-a inserat x(. O sa curat si sonda lambda , care sigur este afumata si ea. Sa imi zici unde este senzorul de turatie. Undeva pe chiuloasa , in partea din spre parbriz sunt 3 (cred eu ca senzori) insurubati in chiuloasa.Oare unul din ei este cel de turatie?








This post has been edited by adriano2br: 17 May 2012, 19:58


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 May 2012, 19:34
Post #25


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




softu la aceste masini este autoadaptiv,se,,invata,, singur pe baza datelor trimise/citite de cei cativa senzori care sunt pe motor
problema ta nu este de la soft ci de la un senzor puturos care nu-si mai face treaba,asa ca pune mina si curata senzoru de turatie(ala de pe cutie),senzorul de temperatura aer(se gaseste in,,,,carburator,,,,langa injector)sonda de apa pentru ECU posibil defecta(se inlocuieste) si cel mai grav senzorul de pozitie clapeta(ala de pe lateralu corpului clapeta)daca se constata ca el este defect se inlocuieste tot corpu clapeta cu injector cu tot
pentru curatat se vor folosi substante chimice care dizolva mizeria (merge si cu benzina sa se spele)si se vor sterge cu o carpa sau sufla cu aer comprimat,ne se vor curata mecanic,adica cu peria de sarma,surubelnita sau alte inventii,care pot deteriora/strica respectivii senzori
singura resetare care da rezultate este cand se aprinde becu de injector,atunci de debranseaza bateria pentru aproximativ 30 de minute,restu sunt niste frectii

This post has been edited by nikuniku: 17 May 2012, 19:38


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 17 May 2012, 19:58
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




am vazut o poza pe google cu senzorul de turatie..dar este facuta poza de aproape si nu imi dau seama pe unde pot avea acces la el , cumva pe sub masina ?


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 17 May 2012, 20:48
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




senzoru de turatie este situat pe carcasa ambreiajului intre suruburile de prindere al electromotorului si cablu de ambreiaj ,mai aproape de cablu


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 17 May 2012, 20:49
Post #28


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




o chestie neagra prinsa de cutia de viteze cu un surub,langa suportu cablului de ambreiaj


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 18 May 2012, 10:46
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Am verificat senzor turatie..l-am sters pe o carpa , ca avea un strat de ulei intarit pe el..l-am bagat la loc...acelasi rezultat. Am verificat toate mufele sa fie conectate, am verificat sigurante injector, am curatat cu smirghel locurile unde se leaga bornele bateriei la electromotor...tot nici un rezultat. La bujii nu cred ca e nimic in neregula..si plus de asta nici nu am cheie de bujii care sa se potriveasca. La sonda lambda as fi incercat sa umblu..dar sigur nu e de acolo. Problema este ceva electronic...pentru ca ieri am lasat masina mergand..am oprit-o si peste cateva ore n-a mai vrut sa mearga..si sunt sigur ca nu a aparut nici o problema mecanica in timpul asta. In plus ...bate un vant afara de imi taie orice chef mad.gif mad.gif . Pur si simplu cand ii dau cheie..tremura din toate incheieturile, mi-a dat maxim mad.gif


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 18 May 2012, 10:51
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




curata bujiile heie tubulara luga 21 posibil sa fie si 16 ,pune pe cineva sa dea la automat si cu o siringa toarna bezina in corpu clapeta si daca porneste inseamna ca scanteie are

This post has been edited by vladut88: 18 May 2012, 12:20


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 08:30
Forum Renault