DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema carburator

alycrys_20
post 22 May 2012, 21:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 2 September 10




de curind am cumparat un carburator de pe o dacie din 99 si am o problema cu el.carburatorul are data o gaura in pentru gaz, intre cele doua clapete.am astupat acel stut ,zic eu bine,incit sa nu traga aer falsdar consuma enorm circa 2 l jumatate la 10 km si nu imi dau seama de unde.cui si toate cele reglate.intrebare:daca prin acel orificiu totusi trage aer fals poate sa creasca de asemenea natura consumul?


--------------------
,bmw 525 i dacia papuc furgon 2 usi 2oo5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 22 May 2012, 21:09
Post #2


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Nu stiu de consum, dar daca iti trage aer fals pe acolo ar trebui sa ai un comportament ciudat al motorului, gen mers in suturi si ralanti instabil. Referitor la consum, verifica si masoara jocloarele sa nu cumva sa fie decalibrate, sau cele trei gauri de progresiune sa nu cumva sa fie infundate.
Spor!


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alycrys_20
post 22 May 2012, 21:23
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 2 September 10




motorul trage mai bine decind cu scimbarea ,nu merge neregulat adica nimic anormal.despre ce gauri de progresiune vorbesti?


--------------------
,bmw 525 i dacia papuc furgon 2 usi 2oo5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 22 May 2012, 22:27
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Sunt 3 gaurele date in traseul de ralanti deasupra surubului de reglare a amestecului.Cand se incepe accelerarea,clapeta descopera pe rand cele 3 gauri care ajuta la mentinerea amestecului optim,practic aduc un surplus de amestec atunci cand este nevoie.Nu au nici o legatura cu consumul marit,decat atunci cand nu sunt infundate,si clapeta sta deasupra acestora,apare un consum marit,dar doar la ralanti!Atunci cand sunt infundate,nu o sa ai o accelerare constanta cand se pleaca de la mersul in gol.
Pentru consum marit,cel mai probabil jicloare decalibrate,retur infundat,nivel din CNC mare.


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliceman
post 23 May 2012, 07:37
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 31 August 10
From: mures




verifica si la pompa de benzina sa nu fie returul infundat, scoti furtunul de retur din pompa si dai la cama, daca nu tisneste benzina pe retur desfundal cu o lita.


--------------------
dacia 1310 1989 break cn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 23 May 2012, 10:04
Post #6


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




QUOTE(alycrys_20 @ 22 May 2012, 21:23)
motorul trage mai bine decind cu scimbarea ,nu merge neregulat adica nimic anormal.despre ce gauri de progresiune vorbesti?
*




Pai normal ca trage bine, de aici si consumul probabil. La un moment dat si a mea tragea de rupea asfaltul, ceea ce mi se parea putin ciudat. Dupa am constatat ca mergeam cu socul tras la jumatate, cu toate ca butonul din bord era impins la maxim. Asa ca verifica sa nu ai probleme de genul.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 01:52
Forum Renault