DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vibrochen, Se potriveste?

Nom4K
post 2 Jun 2012, 22:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 29 August 11




Buna! Am tot cautat pe aici dar nu tare am gasit nimic!
As vrea sa stiu daca se potriveste un vibrochen de 1300 pe un motor de 1400?
am inteles ca ala de 1400 e cu palier marit sau cum se spune. si asta de 1300 e mic sau ceva de genul.
Deci ala de 1300 se potriveste pe ala de 1400?


--------------------
Dacia 1400 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poul
post 2 Jun 2012, 23:07
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 September 10
From: Borsec




Nu potriveste tocmai din cauza palierului marit, vibrochenul de 1300 are o dimensiune mai mica decat vibrochenul de 1400.


--------------------
Dacia 1300 1980 1972 - HR 72 UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 3 Jun 2012, 00:52
Post #3


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Exista si vibrochen de 1300 cu palier marit, identic cu cel de 1400.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poul
post 3 Jun 2012, 10:14
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 September 10
From: Borsec




Da exista si vibrochen de 1300 cu palier marit dar este mai rar, de exemplu motorul renault 12 ts are vibrochen de 1300 cu palier marit.


--------------------
Dacia 1300 1980 1972 - HR 72 UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 3 Jun 2012, 12:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Motorul 810-99 nu e de 1300 cu palier marit?este posibil sa se potriveasca


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 4 Jun 2012, 11:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Motoarele de 1300 Romanesti nu au palier marit. Si ca sa montezi un vibrochen PM intr-un bloc de 1300, trebuie si ca blocul sa fie PM. Daca e PN, degeaba.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 4 Jun 2012, 12:27
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




exista motoare romanesti de dacie si cu palier normal si cu plalier marit (deobicei cu palier marit s-a montat pe 1310 , deci dupa "83 )

<span class='edit'>4 Jun 2012, 12:32:</span>
QUOTE(aditza579 @ 4 Jun 2012, 11:40)
Motoarele de 1300 Romanesti nu au palier marit. Si ca sa montezi un vibrochen PM intr-un bloc de 1300, trebuie si ca blocul sa fie PM. Daca e PN, degeaba.
*


http://www.daciaclub.ro/Bloc-motor-1300-se...600-t21823.html postul #25 motor romanesc de 1300 cu palier marit .
si inca ceva adita nu numarul de postari conteaza ci calitatea lor , asa ca laso mai moale cu postarile .

4 Jun 2012, 12:37:
QUOTE(BN64FLO @ 3 Jun 2012, 12:14)
Motorul 810-99 nu e de 1300 cu palier marit?este posibil sa se potriveasca
*


da este cu palier marit , sau cel putin asa stiu eu

This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 4 Jun 2012, 12:37


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 4 Jun 2012, 12:38
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Hai sa-ti zic ceva. Citeste prima parte, primele 5 cuvinte din postul meu anterior si mai vorbim dupa. Eu am scris destul de citet 1300. Nu m-am referit la cele facelift de la '83 in sus, cum as scris si tu. Astea sunt 1310.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 4 Jun 2012, 13:32
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(aditza579 @ 4 Jun 2012, 12:38)
Hai sa-ti zic ceva. Citeste prima parte, primele 5 cuvinte din postul meu anterior si mai vorbim dupa. Eu am scris destul de citet 1300. Nu m-am referit la cele facelift de la '83 in sus, cum as scris si tu. Astea sunt 1310.
*


vrei sa spui ca nu teai referit la bloc cu capacitatea de 1300 cmc ? sau ce ?
din cate stiu eu si blocul motor 810-99 a fost montat pe dacia 1300 in ani 80 .

This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 4 Jun 2012, 13:37


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 4 Jun 2012, 14:44
Post #10


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




@aditza579 - din a doua jumatate a anului 1972 si pina in anul 1992 cind dupa cunostiintele mele a iesit din fabrica ultima Dacia cu motor de 1289 cmc, tipul motorului a fost 810 - T99, cu palier normal sau marit, in functie de cum se nimereau piesele. Lucru valabil pentru Daciile cumotorizare de 1289 cmc.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 4 Jun 2012, 18:44
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(STORMTROOPER @ 4 Jun 2012, 14:44)
@aditza579 -  din a doua jumatate a anului 1972 si pina in anul 1992 cind dupa cunostiintele mele a iesit din fabrica ultima Dacia cu motor de 1289 cmc, tipul motorului a fost 810 - T99, cu palier normal sau marit, in functie de cum se nimereau piesele. Lucru valabil pentru Daciile cumotorizare de 1289 cmc.
*


corect !


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 4 Jun 2012, 19:24
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 15 November 08




Motoarele de 1300 cu palier marit in ani 70-80 sau montat mai mult pe prima gama de papuc pe varianta de top a daciilor breack care aveau servo-frana si tamburi mari cu autoreglare si primele modele de aro 10 cu punte independenta pe spate si discuri de frana tot pe spate


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 4 Jun 2012, 19:32
Post #13


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Eu am palier marit pe masina si echiparea nu este varianta de "top". De aia am si spus ca se punea ce se nimerea.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 4 Jun 2012, 19:55
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 15 November 08




Ce am scris eu mai sus e ca la inceput motorul de 1300 cu palier marit a fost montat pe anumite variante de masini apoi la inceputul anilor 80 a intrat in productia de serie si apoi inlocuit treptat cu cel de 14


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 6 Jun 2012, 01:11
Post #15


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Nu va mai certati. Va spun cu certitudine ca au existat Dacii 1300 cu motoare romanesti cu arbore cu palier marit userul Iuli are dreptate.
Fratele mamei mele a avut o Dacia 1300 fabricata in 1981, modelul cu 2 faruri rectangulare si bare cromate, avea arbore cu palier marit, eu i-am montat volant si ambreiaj de 180, pt ca avea de 170. Mai tarziu, cand am schimbat setul motor, am refuzat sa montez arbore rectificat si l-am trimis dupa arbore nou. Mi-a adus arbore de 1300, cu palier normal si a trebuit sa-l schimb, pt ca avea bloc cu palier marit. Cat am lucrat in service, am mai intalnit 1300 cu palier marit.

This post has been edited by Club12TRS: 6 Jun 2012, 01:11


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 6 Jun 2012, 21:42
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(Iuli @ 4 Jun 2012, 19:55)
Ce am scris eu mai sus e ca la inceput motorul de 1300 cu palier marit a fost montat pe anumite variante de masini apoi la inceputul anilor 80 a intrat in productia de serie si apoi inlocuit treptat cu cel de 14
*


am avut motor 1.3 din 85 cu palier normal .


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 8 Jun 2012, 17:08
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




ma rog au fost cateva cazuri de exceptie cu copia de la reno 12 TS cu palier marit sa zicem niste imbunatatiri de la un standard de 1300 la 1310 ,din greseala am unul pe mana la cota zero adica Standard,


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th July 2025 - 11:21
Forum Renault