Pornire nema, Probleme pornire
![]() ![]() ![]() |
Pornire nema, Probleme pornire
flavyus |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai nu e clar ca poate fi contactul , mai poate fi si la instalatia gpl firele subtiri cadere mare de tensiune pe ele si in loc de 12V ajung acolo vre-o 7-8
incearca cind e calda sa pornesti pe benzina si daca tot face figuri si cind pui firul porneste , atinci cauta problema pe traseul urmator : baterie, alternator , bloc lumini, contact, bobina de obicei probleme apar de la contact si de la firul de la contact (care pleaca de la blocul de sigurante , un fir rosu subtire) la bobina |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
flavyus |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
Cred ca este instalatia de gpl pentru ca aseara din nou nu a vrut sa mai porneasca si am pus firul la bobina degeaba tot nu a vrut am dat-o pe benzina a pornit imediat si porneste mereu la prima cheie apoi am trecut-o pe gpl si a mers problema este ca doar nu porneste pe gpl care ar fi problema ca dupa ce o trec pe gpl merge normal si inpinsa porneste in 2 metri a pornit .
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Vezi butonu de la GPL sa nu faca figuri,pune altu de proba daca ai
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
flavyus |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
o sa incerc si cu alt buton cand am ocazia,banui ca este de vina electrovalva nu da drumu la gaz cand pui contactul o sa incerc week-ul asta mai multe incercari prin diferite metode si va anunt ce am rezolvat.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
flavyus |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
am rezolvat problema cat de cat dau butonul de gpl la jumatate cand o pornesc la cald si porneste imediat asta inseamna ca i vine prea mult gaz nu?am incercat sa i mai iau debitul de gaz dar nu mai tine relantiul la cald,care sa fie problema?
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
Salutare,
Am si eu o problema cu o dacia 1307, an 1998, motor 1600 cm3, benzina+GPL, carburatie. Problema ar fi ca nu porneste de nici o culoare la cald, bobina se incalzeste destul de tare si nu o mai ia nici pe benzina nici pe GPL. Am schimbat bobina, crezand ca ea este de vina cu una Master(despre care am inteles ca e proasta-alta nu am gasit), dar face la fel. V-as fi recunoscator pentru cateva sfaturi, pe un limbaj de incepator va rog! |
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Pai prima data uitate sa vezi ce scanteie da. Scoate fisa centrala din capacul delco,apropio de o parte metalica a motorului cam la 1 cm si ori pune pe cineva sa dea la demaror ori daca nu ai capacul la demaror poti apasa cu degetul sau cu o surubelnita,ceva pe surubul care se vede in capatul demarorului. Binenteles,sa ai contactul pus. Daca da scanteia albastra si trazneste,bobina e ok si pana acolo totul e in regula,daca e rosiatic-portocalie si slaba ca intensitate ori bobina nu se alimenteaza cum trebuie ori e bulita. Daca scanteia e totusi albastra,verifici capacul delco sa nu fie fisurat sau cu contactele puternic oxidate sau arse,caz in care ori il cureti ori il schimbi,apoi verifici platinele sa fie curate si neimpuscate si la distanta de 0,35-0,4 si cam asta e pe partea de aprindere. Mai e condensatorul care nu prea il poti verifica prea bine,doar eventual sa incerci cu fisa centrala tinuta la fel langa ceva metalic intro mana si cu o surubelnita in cealalta sa inchizi si sa deschizi platinele observand daca iti face scanteie intre ele. Daca face,condesatorul e dus si trebuie schimbat. Daca nu ai aprindere electronica,iti recomand sa pui AT 011,cea mica si rosie de la Gotronic,face mare diferenta la bani putini. Cam asta e cu aprinderea. Mai poti scoate si curata bujiile daca e cazul si ele spun destule despre starea aprinderi si a motorului. Spor la surubarit!
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
marius100 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 August 12 From: Giurgiu ![]() |
Flavyus acelasi lucru l-am patit si eu cand am luat dacia asta. Pe gaz, la cald pornea foarte greu(4-5 chei), la rece o lua din prima. Aveam acasa doua baterii si mergeam pe masina cand cu una cand cu alta, una de 65 A si una de 72 A, ambele peste 4 ani vechime. Am observat ca imi facea figura numai cand eram cu bateria de 65 A. Cred ca era vorba despre amestec prea bogat si scanteie prea slaba. Amestecul bogat nu este din cauza reglajelor ci din cauza ca instalatia mai baga gaz din inertie cateva secunde dupa ce a fost luat contactul si din cauza temperaturilor ridicate in acelasi timp. Posibil ca si la tine sa fie aceeasi cauza. Incearca sa pui o baterie mai puternica (cu imprumut) sa vezi daca face la fel.
Acum am baterie noua de 72 A si nu mai am problema asta cu pornitul pe gaz la cald. |
--------------------
Dacia
Berlina 1400
1997 GPL
|
|
flavyus |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
inteleg marius bateria are un an este foarte buna nu i-am dat niciodata la automat pana a murit
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
payty |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
asa pateam si eu cu vechea dacie a lu' tata
era de la valva care opreste GPL-ul cand ai motorul oprit. Ea e alimentata permanent cat merge motorul dar se inchide cand se opreste ca sa nu iasa gaz aiurea si sa sari in aer. Atunci cand dai la demaror, iti scade tensiunea pe baterie si daca valva e uzata, nu se mai deschide cum trebuie. Cand o pornesti pe benzina, valva aia nu mai conteaza si dupa ce porneste, tensiunea creste la loc, din cauza ca nu mai consuma electromotorul si intra in functiune si alternatorul. Verifica valva aia ca in mod sigur de acolo e. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
flavyus |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
i venea prea mult gaz l-am m-ai regla de la surubul de pe plaman acum este mai bine cat de cat
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu valva e uzata, ci firele sunt subtiri si apare cadere mare de tensiune pe ele. Pentru asta, dublati firul rosu de la bobina de inductie pena la comutator (alimentarea) si pe cel albastru, de la comutator la electrovalve (cea cu filtru si cea de pe regulator).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
flavyus |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
spuneti-mi si mie mai detaliat de unde pana unde sa trag fire.
Attached thumbnail(s) plamanul.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 307 Pryntu__284_.jpg ( Size: 273.18k ) Number of downloads: 321 Pryntu__283_.jpg ( Size: 272.4k ) Number of downloads: 302 |
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:14 |