DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pornire nema, Probleme pornire

flavyus
post 27 Jun 2012, 07:49
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




Va salut pe toti,am si eu o problema cu pornirea la dacia mea din '86,la rece porneste fara probleme chiar foarte bine pe gpl ma refer iar dupa ce s-a incalzit nu mai vrea sa o ia deloc m-am uitat daca am scanteie si aveam,apoi am tras un fir de la baterie de la borna + la + bobinei de inductie si porneste imediat apoi am luat firul sa vad daca porneste fara el si nu a vrut,cand i dau curent la bobina de inductie se pune contactul singur asa este in regula sa faca s-au am defectiune pe undeva?care ar fi problema?

This post has been edited by flavyus: 27 Jun 2012, 07:52


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jun 2012, 15:26
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai nu e clar ca poate fi contactul , mai poate fi si la instalatia gpl firele subtiri cadere mare de tensiune pe ele si in loc de 12V ajung acolo vre-o 7-8

incearca cind e calda sa pornesti pe benzina si daca tot face figuri si cind pui firul porneste , atinci cauta problema pe traseul urmator : baterie, alternator , bloc lumini, contact, bobina
de obicei probleme apar de la contact si de la firul de la contact (care pleaca de la blocul de sigurante , un fir rosu subtire) la bobina


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 28 Jun 2012, 07:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




Cred ca este instalatia de gpl pentru ca aseara din nou nu a vrut sa mai porneasca si am pus firul la bobina degeaba tot nu a vrut am dat-o pe benzina a pornit imediat si porneste mereu la prima cheie apoi am trecut-o pe gpl si a mers problema este ca doar nu porneste pe gpl care ar fi problema ca dupa ce o trec pe gpl merge normal si inpinsa porneste in 2 metri a pornit .


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Jun 2012, 09:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Vezi butonu de la GPL sa nu faca figuri,pune altu de proba daca ai


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 28 Jun 2012, 18:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




o sa incerc si cu alt buton cand am ocazia,banui ca este de vina electrovalva nu da drumu la gaz cand pui contactul o sa incerc week-ul asta mai multe incercari prin diferite metode si va anunt ce am rezolvat.


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 21 Aug 2012, 08:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




am rezolvat problema cat de cat dau butonul de gpl la jumatate cand o pornesc la cald si porneste imediat asta inseamna ca i vine prea mult gaz nu?am incercat sa i mai iau debitul de gaz dar nu mai tine relantiul la cald,care sa fie problema?


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 22 Aug 2012, 19:27
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




Salutare,

Am si eu o problema cu o dacia 1307, an 1998, motor 1600 cm3, benzina+GPL, carburatie.
Problema ar fi ca nu porneste de nici o culoare la cald, bobina se incalzeste destul de tare si nu o mai ia nici pe benzina nici pe GPL.
Am schimbat bobina, crezand ca ea este de vina cu una Master(despre care am inteles ca e proasta-alta nu am gasit), dar face la fel.
V-as fi recunoscator pentru cateva sfaturi, pe un limbaj de incepator va rog!


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 22 Aug 2012, 19:45
Post #8


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Pai prima data uitate sa vezi ce scanteie da. Scoate fisa centrala din capacul delco,apropio de o parte metalica a motorului cam la 1 cm si ori pune pe cineva sa dea la demaror ori daca nu ai capacul la demaror poti apasa cu degetul sau cu o surubelnita,ceva pe surubul care se vede in capatul demarorului. Binenteles,sa ai contactul pus. Daca da scanteia albastra si trazneste,bobina e ok si pana acolo totul e in regula,daca e rosiatic-portocalie si slaba ca intensitate ori bobina nu se alimenteaza cum trebuie ori e bulita. Daca scanteia e totusi albastra,verifici capacul delco sa nu fie fisurat sau cu contactele puternic oxidate sau arse,caz in care ori il cureti ori il schimbi,apoi verifici platinele sa fie curate si neimpuscate si la distanta de 0,35-0,4 si cam asta e pe partea de aprindere. Mai e condensatorul care nu prea il poti verifica prea bine,doar eventual sa incerci cu fisa centrala tinuta la fel langa ceva metalic intro mana si cu o surubelnita in cealalta sa inchizi si sa deschizi platinele observand daca iti face scanteie intre ele. Daca face,condesatorul e dus si trebuie schimbat. Daca nu ai aprindere electronica,iti recomand sa pui AT 011,cea mica si rosie de la Gotronic,face mare diferenta la bani putini. Cam asta e cu aprinderea. Mai poti scoate si curata bujiile daca e cazul si ele spun destule despre starea aprinderi si a motorului. Spor la surubarit!


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius100
post 23 Aug 2012, 09:03
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 18 August 12
From: Giurgiu




Flavyus acelasi lucru l-am patit si eu cand am luat dacia asta. Pe gaz, la cald pornea foarte greu(4-5 chei), la rece o lua din prima. Aveam acasa doua baterii si mergeam pe masina cand cu una cand cu alta, una de 65 A si una de 72 A, ambele peste 4 ani vechime. Am observat ca imi facea figura numai cand eram cu bateria de 65 A. Cred ca era vorba despre amestec prea bogat si scanteie prea slaba. Amestecul bogat nu este din cauza reglajelor ci din cauza ca instalatia mai baga gaz din inertie cateva secunde dupa ce a fost luat contactul si din cauza temperaturilor ridicate in acelasi timp. Posibil ca si la tine sa fie aceeasi cauza. Incearca sa pui o baterie mai puternica (cu imprumut) sa vezi daca face la fel.
Acum am baterie noua de 72 A si nu mai am problema asta cu pornitul pe gaz la cald.


--------------------
Dacia Berlina 1400 1997 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 26 Aug 2012, 18:06
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




inteleg marius bateria are un an este foarte buna nu i-am dat niciodata la automat pana a murit cool.gif porneste foarte bine pe gaz cu butonul dat la jumatate inainte de a pune contactul apoi revin imediat de gpl acum momentan merg asa pana apare alta problema biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 26 Aug 2012, 22:16
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




asa pateam si eu cu vechea dacie a lu' tata

era de la valva care opreste GPL-ul cand ai motorul oprit. Ea e alimentata permanent cat merge motorul dar se inchide cand se opreste ca sa nu iasa gaz aiurea si sa sari in aer.

Atunci cand dai la demaror, iti scade tensiunea pe baterie si daca valva e uzata, nu se mai deschide cum trebuie.

Cand o pornesti pe benzina, valva aia nu mai conteaza si dupa ce porneste, tensiunea creste la loc, din cauza ca nu mai consuma electromotorul si intra in functiune si alternatorul.

Verifica valva aia ca in mod sigur de acolo e.




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 24 Oct 2012, 20:44
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




i venea prea mult gaz l-am m-ai regla de la surubul de pe plaman acum este mai bine cat de cat


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Oct 2012, 15:59
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu valva e uzata, ci firele sunt subtiri si apare cadere mare de tensiune pe ele. Pentru asta, dublati firul rosu de la bobina de inductie pena la comutator (alimentarea) si pe cel albastru, de la comutator la electrovalve (cea cu filtru si cea de pe regulator).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 4 Nov 2012, 16:51
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




spuneti-mi si mie mai detaliat de unde pana unde sa trag fire.

Attached thumbnail(s)
plamanul.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 307
Pryntu__284_.jpg ( Size: 273.18k ) Number of downloads: 321
Pryntu__283_.jpg ( Size: 272.4k ) Number of downloads: 302


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:14
Forum Renault