Roti desumflate din senin
Roti desumflate din senin
ashu |
29 Oct 2003, 16:30
Post
#1
|
||
Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|||
GeorgeB |
29 Oct 2003, 16:31
Post
#2
|
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
frigul... si la mine la fel a scazut cu 0.2 din cauza frigului
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
sstanescu |
29 Oct 2003, 16:34
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
eu fac presiunea cam in fiecare luna! cu toate astea mai scapa nitel din ele. Intr-un cauciuc am avut un cui. S-a rezolvat ieftin si bine la o vulcanizare. Presiunea am ajuns sa mi-o fac singur (merci Liviu (?) pt tip-ul cu instalatia digitala pe care o au pe la lukoil-uri).
Eu zic sa le inspectezi mai des o perioada si apoi sa vezi daca nu te-ai pricopsit cu ceva in cauciuc. Se mai poate sa fie de la vreo bordura luata aiurea. Rezerva mea, la care nu am umblat de vreun an (duh! ce dracu ma faceam daca aveam pana prin camp?) era la 1! |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
ashu |
29 Oct 2003, 16:42
Post
#4
|
Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti |
Mersi mai baieti, dar totusi, dupa doua saptamani rotile din fata ajunsesera la 0.8 0.9 si cele de pe spate la 1.2 1.3. Mult prea mult. Mai ales ca toate patru erau desumflate, asta ma contrariaza cel mai rau.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
sstanescu |
29 Oct 2003, 16:50
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Aaa. Si mai ceva: o colega s-a dus la masina si a vazut un mos aplecat pe la o masina. Ala le fasaia rotile (nu le intepa, se chinuia sa le desumfle gently). L-a intrebat de ce dracu face asta. Ala tot bolborosea: "Ai dracului cu masinile voastre, nu mai putem sa traim de voi. Nenorocitilor." Distrus! Si le luase metodic pe toate!
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
ashu |
29 Oct 2003, 16:54
Post
#6
|
Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti |
Nu pot sa cred. Si i-a facut ceva mosului? Io m-am gandit si la posibilitatea unei maini criminale, insa am inlaturat-o din moment ce rotile nu erau desumflate complet, ci doar in parte.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
sstanescu |
29 Oct 2003, 16:58
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
S-a apucat sa-i faca scandal, insa mosul nici nu o baga in seama, doar mormaia chestiile astea! L-a lasat in plata Domnului pana la urma (nu ajunsese la masina ei, d'aia ). Si sa nu crezi ca era cine stie prin ce cartier. Exact pe partea dreapta a Hotelului Bucuresti!
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
29 Oct 2003, 17:06
Post
#8
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
in primul rand ca rotile din fata se dezumfla mai repede decat alea de pe spate. in al doilea rand, dupa ce scad la 1.6 atm procesul se accelereaza.
am patit insa si cu instalatiile din benzinarii care aratau +/- 0.4 atm de le una la alta (sau de la o zi la alta). poate ai luat niste gropi in plus (verifica si jantele) si asta ar mai fi un motiv. |
-------------------- |
|
Marty |
29 Oct 2003, 17:09
Post
#9
|
Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu |
QUOTE Nu pot sa cred. Si i-a facut ceva mosului? Daaaaaaaaaaaaa !!! L-a batut pe mos pina s-a schimbat moneda nationala a Romaniei! Ce dracu, ma, ashule, tu chiar mai crezi in Mos Gerila ? Care femeie intreaga la cap s-ar lua la omor cu un decrepit cu mintea franjuri ???? |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
ashu |
29 Oct 2003, 17:17
Post
#10
|
Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti |
Nu stiu, merita oricum linsat. Daca tipa era mai voinica si ala suficient de batran, io zic ca avea sanse la titlu In alta ordine de idei, m-am gandit si io la faza cu gropile, da asa, cu toate 4 rotile?! in sfarsit, o sa ma uit in fiecare dimineata o vreme sa vad daca se mai desumfla si daca da le dau jos la vreo vulcanizare sa le verifice.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
Sergiu |
29 Oct 2003, 17:52
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara |
QUOTE Aaa. Si mai ceva: o colega s-a dus la masina si a vazut un mos aplecat pe la o masina. Ala le fasaia rotile (nu le intepa, se chinuia sa le desumfle gently). L-a intrebat de ce dracu face asta. Ala tot bolborosea: \"Ai dracului cu masinile voastre, nu mai putem sa traim de voi. Nenorocitilor.\" Distrus! Si le luase metodic pe toate! Ma duc si eu si faultez niste mosi (ii calc cu masina peste picioare) si le bolborosesc "Ai dracului mosii astia, nu mai putem circula cu masina de voi. Nenorocitilor." Distrus! Si ii iau metodic pe toti! |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
sstanescu |
30 Oct 2003, 08:59
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Acum vorbind pe alaturi, e pacat ca niste oameni care sunt departe de forma maxima mentala si fizica, ajung sa ceara 500 de lei la paine. Astea sunt frustrari adaugate la probleme psihice inerente. Daca ar avea ce sa manance si cu ce sa se trateze, iti garantez eu ca foarte multi ar vedea viata altfel, macar s-ar bucura de nepoti. Viata ii inraieste.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
Razvan.jbl |
30 Oct 2003, 14:22
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur |
Si mie mi se intapla destul de des sa le gasesc dezumflate ! Parerea mea e ca, kompresoarele de la OMV sunt cele mai precise. O salutie destul de radicala (time consumming si expensive) e sa dai guma jos, sa curete bine janta, sa-i dea cu maclavais d'ala negru si se rezolva daca nu are gauri. Da' mai tre s-o si echilibrezi.
Bafta |
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
klaus |
30 Oct 2003, 14:25
Post
#14
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Si trebuie sa mai vezi la jantele astea romanesti "de calitate" de nu s-a marit gaura de la supapa, ca am patit-o eu cu una.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Gaby |
30 Oct 2003, 14:49
Post
#15
|
neica nimeni Group: Members Posts: 125 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti |
QUOTE Parerea mea e ca, kompresoarele de la OMV sunt cele mai precise. Aiurea !!! Compresoarele de la OMV de la Udriste arata cu 0,4 mai mult decat real !!! Aveam 2,0 la toate 4 rotile - umflate la Carrefour, dupa ce am schimbat gumele - m-a pus draku sa accept verificarea presiunii, mi-a zis tipu' ca am 2,4 si i-am zis sa le faca de 2,0. Dupa un timp, uitandu-ma eu la roti, vad ca sunt cam desumflate. Pun manometrul pe ele (toate 4) aratau la fel : 1,6 !!! Verific si cu alt manometru - la fel - 1,6 !!! Asa ca nu puneti baza in ele ! |
--------------------
Toyota Avensis
2,0 D4D
2007
|
|
paulp |
30 Oct 2003, 15:13
Post
#16
|
Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi |
A postat Liviu pe undeva (nu stiu unde ca n-am avut rabdare sa caut) ca la Lukoil este un aparat de facut presiunea destul de bun (l-am descoperit si eu dar nu m-a dus capu sa postez). Eu acolo imi fac presiunea de cite ori alimentez.
Parca era si la Petrom intr-o vreme, dar nu mai alimentez de mult la ei. O singura data mi-am facut-o la OMW (de fapt s-a apucat ala de nebun cit eu m-am dus sa platesc) si a trebuit sa ma duc sa-mi umflu rotile la Lukoil. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
DSops |
30 Oct 2003, 19:53
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara |
Eu am luat un jaf de compresor cu vreo 200 de la Metro si merge de pocneste, iar manometrul arata destul de exact (verificat cu un manometru standalone).
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
Razvan.jbl |
31 Oct 2003, 00:39
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 5 January 03 From: Buc-PL si retur |
Io verific periodik (cam la 2 sapt) la omv-urile din ploiesti (mai ales unu care e aproape de mine si e deschis relativ curand, cam 1 an) si in paralel le mai verific si la o vulcanizare tot din cartier si sunt identice presiunile. La petrom sunt varza alea digitale, iar la Lukoil nu am incercat. Cred ca e de o mare importanta si cat de des sunt folosite compresoarele respective (uzate) cat si de temperatura de afara sau gradul de incalzire al anvelopei.
Bafta |
--------------------
Dacia
Logan
1,6 Ambition
|
|
SGN_1310 |
31 Oct 2003, 09:10
Post
#19
|
sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA |
Manometru analogic din Carrefour vreo 70 de klei. Indica corect shi daca iti umfli rotzile pe uneva fa o verificare cu el. Apoi poti dormi linistit cu rotile corect umflate.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
dandanus |
9 Apr 2004, 18:04
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 May 03 |
După aprox. 2 ani se usucă maglavaițu ăla negru care se pune între jantă și cauciuc pe circumferință. Se scoate aerul se apasă și se unge.
Se face presiunea corespunzătoare și n-ai treabă. Dar...? mai trebuie și echilibrată ? La bun simț aș spune că nu .Baftă. |
-------------------- |
|
Jack Daniel's |
12 Apr 2004, 22:53
Post
#21
|
MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 |
am patit si eu sa pierd presiune din roti dar deobicei dupa ce am dat voiniceste in gropile primitoare ale patriei ceea ce cred ca este un lucru de inteles la tubbeles montana
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
litza |
13 Apr 2004, 07:57
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE |
QUOTE După aprox. 2 ani se usucă maglavaițu ăla negru care se pune între jantă și cauciuc pe circumferință. Se scoate aerul se apasă și se unge.
Se face presiunea corespunzătoare și n-ai treabă. Dar...? mai trebuie și echilibrată ? La bun simț aș spune că nu .Baftă. Singura solutie daca dai jos cauciucul de pe janta si nu vrei sa mai echilibrezi din nou, este sa ii zici tipului de la vulcanizare sa insemne cu creta pozitia cauciucului pe janta si sa o puna din nou la acelasi punct. Daca nu o face atunci trebuie reechilibrata roata. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th June 2024 - 14:17 |