DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fasait la accelerare si dupa oprire, SLZ 1.4, Va rog, un sfat, o parere, o aluna

irinel.onofrei
post 9 Jul 2012, 02:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 June 11
From: Bucuresti




Salut !
Am citit topicurile, nici unul nu mi se aplica...
SLZ 1.4 MPI, 126.000 KM, 2004.
Acum cateva zile m-a mancat in c*r sa ii arat unui prieten cu o Zafira ca la mine nu scapa gaze evacuarea, desi e mai veche ca a lui.
Am pornit motorul, pus podul palmei la finala, tinut putin (ok, tinut putin mai mult)...masina a continuat sa mearga desi facea presiune destul de mare si se auzea un fasait in fata, la compartimentul motor.
Dupa ce demonstratia s-a incheiat, am oprit motorul si am auzit un fasait gen blow off valve de aproximativ 1 secunda, venind de la compartimentul motor. De atunci, de fiecare data cand opresc motorul aud ceva ce suna a descarcare de presiune, la fel, pentru 1 secunda.
Azi, mergand in trafic am observat ca aud un fasait NOU, cand plec de pe loc sau cand accelerez, cand nu mai accelerez nu e la fel de sesizabil. Zici ca am un furtun pocnit sau ceva pe care iese aer...s-o fi spart/crapat cand am tinut mana la evacuare...
Masina trage FOARTE bine, nimic altceva nu s-a schimbat in mers dar am sesizat un relanti de 1000 RPM in loc de 900, cum era inainte de fasait.
Pentru cei care stiu, fasaitul este la fel ca la taxiurile Cristaxi, la Skodele lor de 1.9, dupa ce le dadeau gauri in turbocharger sa nu se mai adune ulei, cand accelerau se auzea acelasi tip de fasait. Problema e ca la mine se aude si 1 secunda dupa ce opresc motorul..
Multumesc pentru orice parere aveti !


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_DSN
post 9 Jul 2012, 08:43
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 19 April 12




verifica daca este etans corpul clapeta pe galeria de admisie,si eu am patit cv de genu ,numai ca la mine tiuia si i-am dat silicon si a disparut problema,mai ales daca spui ca ai relantiu putin mai mare asta ar putea fi,inseamna ca pe undeva trage aer fals. dry.gif


--------------------
Dacia Super Nova Super Nova 2001 1,4 cmc motor E7J
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 9 Jul 2012, 14:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Si daca ai pus silicon la cutia de la aer nu mai da inapoi aer de la admisie ? Ce legatura are ? Aerul lui este dat inapoi din admisie probabil .

Ai putea incerca sa cureti corpul clapeta si sa vezi daca mai face chestia , sa nu fie de la clapeta de aer . Daca nu miroase a benzina sau nu iti da vre-un rateu , nu auto-aprinde ... eu nu cred ca este o problema .
La mine un fasait puternic se aude in accelerare puternica de la filtrul de aer sport ... dar nu am nici o problema la masina . Poate tie chiar ti s-a desfundat ceva ... catalizator / admisie ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel.onofrei
post 10 Jul 2012, 21:16
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 June 11
From: Bucuresti




Ieri am desfacut pentru prima oara cutia in care e filtrul de aer ca sa ajung la corpul clapeta. Un prieten mi-a spus ca e foarte curata clapeta, desi nu a fost curatat niciodata iar masina e vechiuta deja...probabil se tine curat pt ca merg numai cu benzina de 100 si foarte sportiv ? unsure.gif

Am luat o creta alba, am spart-o cu ciocanul intre 2 servetele pt pudra si am pornit motorul, presarand creta peste zona cu suieratul. Pudra fiind usoara a inceput sa zboare spre mine, vedeam formandu-se un curent turbionar. Pentru cei care nu au creta se poate folosi faina de grau (neaparat cu 3 de zerooo de Titan) sau cocaina, dupa caz si posibilitati. blink.gif

Dupa ce am inceput sa trag de un furtun, suieratul si-a schimbat intensitatea. Furtunul este cel care pleaca din stanga motorului (cum te uiti din fata masinii), dintr-o cutie de plastic cu 2 stuturi, se continua pe sub cutia de admisie (cea cu Renault) si intra undeva sub corpul clapeta.

La acea intrare, de sub corpul clapeta, furtunul intra intr-o piesa de plastic care este fisurata la mine. Acea piesa de plastic, relativ mare, este dintr-o bucata astfel incat, daca trag de furtun, e posibil sa rup acea piesa de legatura si sa nu mai pot monta furtunul la loc. Am izolat imbinarea dintre furtun si acea piesa cu banda izolatoare neagra si suieratul a disparut.

Am pus si cateva poze cu furtunul si unde vine montat.

Intrebari pentru dumneavoastra, domnilor :

- Cum se numeste piesa in care intra furtunul, de sub corpul clapeta ?
- Cat de greu o fi de schimbat ?
- Ce rol are furtunul ala ?

Multumesc




Attached thumbnail(s)
IMG_2083.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 866
IMG_2084.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 959
IMG_2086.JPG ( Size: 976.61k ) Number of downloads: 924


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Jul 2012, 21:20
Post #5


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(irinel.onofrei @ 10 Jul 2012, 22:16)
Ieri am desfacut pentru prima oara cutia in care e filtrul de aer ca sa ajung la corpul clapeta. Un prieten mi-a spus ca e foarte curata clapeta, desi nu a fost curatat niciodata iar masina e vechiuta deja...probabil se tine curat pt ca merg numai cu benzina de 100 si foarte sportiv ?  unsure.gif
*
Da, sigur. Injectoarele alea sunt o tura distanta dupa corpul clapeta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 11 Jul 2012, 08:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Nu are nici o legatura tipul de benzina folosit cu curatenia corpului clapeta . Mai vad si ca furtunul de recirculare al aerului ( cel care itnra in cutia filtrului ) este plin de ulei . Corpul clapeta se vede ca este curat DUPA ce-l desfaci , il cureti si pe o parte si alta si in dreptul clapetei , apoi verifici motorasul pas-cu-pas , iar eu vad ca toata zona este destul de mizerabila .
De unde mai gasesti tu benzina de CO100 ? Eu am vazut doar de 98 si 99 . Folosita in exces se pare ca iti cam uzeaza scaunele de la supare , pentru ca SLZ nu este o masina atat de sportiva , incat sa fie proiectata sa foloseasca numai benzina CO100 .
Ca mai pui din cand in cand de 100 sa mai cureti instalatia si sa mergi sportiv e una , dar sa spui ca ai pus numai de 100 ... e altceva . E ca un om care bea numai RedBull in loc de apa .
Prima data ai incercuit o mufa de la canistra de carbon , apoi nu mai inteleg ce ai incercuit . Fa o poza doar la piesa care spui tu ca e rupta/crapata , tine mana pe ea , ca din poza nu inteleg nimic . Nu inteleg daca vorbesti de furtunul de la canistra de carbon sau de la cel mic , curbat , de sub cutia filtrului de aer .

Ironick oare ce ai rezolvat cu postul tau ?

This post has been edited by marius80_eugen: 11 Jul 2012, 08:07


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Jul 2012, 08:08
Post #7


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(marius80_eugen @ 11 Jul 2012, 09:05)
Mai vad si ca furtunul de recirculare al aerului ( cel care itnra in cutia filtrului ) este plin de ulei.
*
Da, este curata pentru ca gazele arse nu ajung in admisie. Oare pe unde este aerul fals ...


11 Jul 2012, 09:10:
QUOTE(marius80_eugen @ 11 Jul 2012, 09:05)
Ironick oare ce ai rezolvat cu postul tau ?
*
Ma intreb oare ce naiba este in capul tau cateodata.


This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 08:10


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel.onofrei
post 11 Jul 2012, 16:49
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 June 11
From: Bucuresti




Salut,

@IRONICK - recitind comentariile tale, iti pot spune, cu mana pe inima, ca semnatura ta nu ti se potriveste...sau ti se potriveste, depinde de cum privesti lucrurile. Referitor la Marius, orice ar avea in cap, de-a lungul vremii, m-a ajutat infinit mai mult decat ai facut tu si pentru asta merita respectul meu si implicit al nostru.

@Marius - De 1 an de zile merg numai cu benzina EVO de la MOL, de 99 sau de 100, am facut aprox 40.000 de KM si nu am patit nimic, sper ca "Slz nu e asa sportiva" sa fie doar un mit urban pt ca imi place cum trage cu benzina asta.

Imi pare rau dar nu pot face o poza la piesa rupta pentru ca nu ajunge decat telefonul acolo...
Piesa de care vorbesc eu este conectata la furtunul incercuit de mine. Deci din acea canistra de carbon pleaca furtunul incercuit. Acel furtun se continua pe sub cutia filtrului de aer si se conecteaza in piesa rupta. Te rog, urmareste acel furtun care pleaca din canistra de carbon si vezi unde ajunge. Acolo unde ajunge are o mufa, la mine acea mufa este rupta, nu o poti vedea dar o poti simti cu degetele.

Multumesc


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 12 Jul 2012, 00:11
Post #9


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Acel stut rupt il lipesti cu succes cu rasina epoxidica (Poxipol - 2 tuburi micute intr-o cutie maronie, unul cu gri, altul cu galben, restu' nu-s bune).

Lipirea o faci in felul urmator: dai cu rasina intre bucatile de plastic si bagi un surub de diametru similar prin acel stut, ca sa eviti obturarea gaurii. Lasi 2-3 ore sa se intareasca rasina, apoi aplici un cordon subtire de rasina de jur imprejur.
Dupa ce aplici cordonul de rasina, lasi piesa minim 48 de ore, ca sa se intareasca rasina, chiar daca pe ambalaj scrie ca se intareste in 10 minute. Altfel, datorita temperaturii ridicate din compartimentul motor, se poate dezlipi si nu vrei bucati de rasina epoxidica plecate pe furtune.

Succes.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel.onofrei
post 12 Jul 2012, 01:43
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 June 11
From: Bucuresti




Multumesc CLUB, mai intai vreau sa vad ce piesa e si cat costa.
Partea super la masina asta este ca orice piesa costa vreo 50 de lei SH deci sunt pregatit sa iau piesa asta, daca o gasesc smile.gif
Daca nu gasesc , o sa folosesc metoda ta !


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 12 Jul 2012, 07:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(irinel.onofrei @ 11 Jul 2012, 16:49)
@Marius - De 1 an de zile merg numai cu benzina EVO de la MOL, de 99 sau de 100, am facut aprox 40.000 de KM si nu am patit nimic, sper ca "Slz nu e asa sportiva" sa fie doar un mit urban pt ca imi place cum trage cu benzina asta.

Piesa de care vorbesc eu este conectata la furtunul incercuit de mine. Deci din acea canistra de carbon pleaca furtunul incercuit. Acel furtun se continua pe sub cutia filtrului de aer si se conecteaza in piesa rupta. Te rog, urmareste acel furtun care pleaca din canistra de carbon si vezi unde ajunge. Acolo unde ajunge are o mufa, la mine acea mufa este rupta, nu o poti vedea dar o poti simti cu degetele.
*


Ba SLZ este sportiva si fara benzina de 99 - 100 mereu , eu nu am spus ca nu este sportiva , am spus doar ca trebuie sa o mai "indoiesti" si cu benzina normala . Si eu bag numai de la MOL , dar de 95 , altfel prefer sa bag banii in aditivi de calitate decat intr-o benzina vanduta ca 100 si ea sa nu aiba mai mult de 98 , iar cea de 99 nu mai mult de 97 . Diferenta o sesizezi , dar sincer nu am mai intalnit benzina care era la Shell prin 2004 CO100 Racing ( din Austria ) ... Aia scotea orice CP din orice jaf . Multe statii au sos aceste sortimente tocmai pentru ca nu puteau sa o pastreze la aceasta calitate din cauza manariilor care se fac la pompe si apoi daca erau dati in judecata sau controlati si-o furau cu amenzi .
Piesa respectiva ar fi bine sa o cauti la dezmembrari , pentru ca lipita cu poxipol nu stiu cat va rezista si apoi pe acel furtun sunt vapori si benzina . Sa nu uitam ca nu e aer chior si nici macar apa pe acea conducta si in timp ... pot aparea probleme , benzina si chiar vaporii sunt corozivi .
Cauta pe bursa si vei gasi cel putin 2-3 SLZ care se dezmembreaza , apoi acea conducta cu tot cu capete chiar nu este cautata de multi , deci ai sanse sa o gasesti .

This post has been edited by marius80_eugen: 12 Jul 2012, 07:55


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel.onofrei
post 12 Jul 2012, 11:16
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 June 11
From: Bucuresti




Cand spui conducta cu tot cu capete presupun ca te referi la furtunul negru.
Furtunul e bun dar, piesa in care el se conecteaza, la partea dinspre corpul clapeta, e rupta. Piesa are vreo 20 de cm latime deci nu e doar o mufa, e turnata toata.
E ca un furtun bagat intr-o damigeana, gura damigenei e turnata de vas, nu se poate detasa. Nu poti cumpara doar gura damigenei.
Pe mine nu ma intereseaza furtunul ci cum se numeste acea piesa, cum se numeste damigeana smile.gif

Post de boscau am mai scris..


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
velceani
post 12 Jul 2012, 11:39
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 953
Joined: 29 May 09
From: C de Arges




Sal din cate gasesc furtunul ar fi asta:

12 Jul 2012, 11:46:
Asta cauti cred:



This post has been edited by velceani: 12 Jul 2012, 11:46

Attached thumbnail(s)
catalog_20piese_20de_20schimb_20SLZ.gif ( Size: 5.48k ) Number of downloads: 710
catalog_20piese_20de_20schimb_20SLZ.gif ( Size: 30.43k ) Number of downloads: 649
catalog_20piese_20de_20schimb_20SLZ.gif ( Size: 13.26k ) Number of downloads: 212


--------------------
Dacia Logan 2 Sl plus 1.2 16v 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel.onofrei
post 12 Jul 2012, 12:02
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 June 11
From: Bucuresti




QUOTE(velceani @ 12 Jul 2012, 12:39)
Sal din cate gasesc furtunul ar fi asta:

<span class='edit'>12 Jul 2012, 11:46:</span>
Asta cauti cred:
*



Sa traiesti velceani !

Deci , daca piesele astea sunt separate (conducta de obturator), eu am nevoie numai de conducta pt capatul furtunului, daca ma uit bine in poza, are un fel de mufa. Mie acea mufa mi-ee rupta si nu mai intra bine in obturator.


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 16 Jul 2012, 18:34
Post #15


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




Sa ne traiesti ! am si eu o solenza ce a suferit o rupere de distributie. Dupa 3 saptamani au reparat-o si a ramas cu acel fasait. Cand i-am zis sa o faca , a zis ca nu stie si nu are ce sa ii faca . A scos acel furtun din intrarea in admisie si de acolo fasaie. E buna metoda cu POWER TAPE ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel.onofrei
post 16 Jul 2012, 20:41
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 June 11
From: Bucuresti




QUOTE(andreiask @ 16 Jul 2012, 19:34)
Sa ne traiesti ! am si eu o solenza ce a suferit o rupere de distributie. Dupa 3 saptamani au reparat-o si a ramas cu acel fasait. Cand i-am zis sa o faca , a zis ca nu stie si nu are ce sa ii faca . A scos acel furtun din intrarea in admisie si de acolo fasaie. E buna metoda cu POWER TAPE ?
*




Pana sa fi dat tu reply, am si uitat de problema smile.gif 40 de grade, Bucuresti, banda izolir rezista ! smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
velceani
post 17 Jul 2012, 11:49
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 953
Joined: 29 May 09
From: C de Arges




bucuros de ajutor smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2 Sl plus 1.2 16v 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 12:44
Forum Renault