Regulator tensiune 3 fire vs 2 fire, l-am montat bine?
![]() ![]() ![]() |
Regulator tensiune 3 fire vs 2 fire, l-am montat bine?
B_KMP |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300 Break
- B-19-KMP
|
|||
DodoBird |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B_KMP @ 20 Aug 2005, 15:23) Nu mi-am dat seama ca s-a rupt legatura de la masa de la alternator si s-a ars regulatorul de tensiune. problema e ca aveam unul doar cu doua fire insriptionate DF si B+ si cand am cumparat am primit unul cu 3 fire, cel in plus fiind A+. La montaj cel cu DF clar unde se ducea. Dupa ce-am unit A cu B si le-am pus pe amandoua in contact cu conexiunea unde la cel vechi intra numai B+. Acum merge bine si ampermetru sta la mijloc. Am facut bine? Releul din comert se pune asa : A+ se leaga la firul de 12 V care trece prin contact cheie. Df la rotor (papuc , nu poti sa-l pui altundeva, si firul rosu cu cosa se pune pe + alternatorului , acolo unde sunt piulite de le desfaci cu cheia de 10. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 11:52 |