Pompa de benzina?
![]() ![]() ![]() |
Pompa de benzina?
Steel Tormentor |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|||
GIC |
![]()
Post
#2
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Eu as pune testerul pe masina. Poate iti spune de ceva misfire (bujii, bobina) sau erori la traductorul de turatie.
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
fastbot |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 January 07 From: GL ![]() |
Eu as incepe cu senzorul de turatie si as verifica mufa acestuia.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Am pus testerul. Erori la bobina. Momentan circul cu una de imprumut si problemele au incetat ca prin minune.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#5
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Cat costa una noua?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#6
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Aia originala, fro doo meleoane.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Fro` doua si ceva...cea de origine. Fro` unu si ceva alte firme, care cica e foarte bune si astea.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#8
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Pai atunci nu pune de origine. Sa scrii si acilea ce ai facut.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Dsign |
![]()
Post
#9
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
si acum felicitati-va ca aveti Logan si ca puteti face reparatii ieftine prin metoda trial & error ... Pentru o masina cu nume nemtesc situatia ar fi fost asa : tester/diagnoza - undeva la 100 lei, bobina aprindere aftermarket - de la 400 lei in sus (una buna, nu orice prastie)
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Sincer, ma felicit tot timpul cand mai apare vreo problema sau ceva de schimbat. La nemtesti nu mi-as fi permis. Am luat o petarda (sau prastie) de 120 de lei dar am fost surprins sa vad ca exista bobine de inductie pentru Logan si la 800 de lei. Sunt curios cat tine
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Dsign @ 7 Oct 2012, 22:26) si acum felicitati-va ca aveti Logan si ca puteti face reparatii ieftine prin metoda trial & error ... Pentru o masina cu nume nemtesc situatia ar fi fost asa : tester/diagnoza - undeva la 100 lei, bobina aprindere aftermarket - de la 400 lei in sus (una buna, nu orice prastie) Vezi ca au inceput si astia de fabrica aftermarket sa isi bage ceva in ea de calitate. Si-au facut intrare la clienti si acum incep sa scada calitatea. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Dupa ce m-am felicitat destul
![]() ![]() Pe scurt, azi il sun pe mester sa-i zic ca mi-am luat petarda si sa programam schimbul. Cu alte cuvinte, sa-i inapoiez bobina imprumutata si sa o puna pe cea noua. - Aaa, zice, nu trebuia sa mai dai banii pe una noua, ti-o lasam pe-asta. - Du-o inapoi si ia-ti altceva de banii aia. Zic saru`mana si schimb petarda cu niste ulei. N-apuc sa ma bucur insa prea mult de pomana pentru ca in seara asta o patesc din nou, tot din senin, se opreste motorul. Nu mai reporneste decat dupa cateva minute, insa doar pentru a se opri dupa cateva clipe. And so on... La inceput mai mergeam cateva sute de metri, acum insa se opreste imediat.Mi-am bagat picioarele si am lasat-o in prima parcare. Mai vedem dimineata ce si cum. LE: Dimineata a pornit ca functiona ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. AM lasat-o la mester sa se spele pe cap cu ea. ![]() This post has been edited by Steel Tormentor: 10 Oct 2012, 13:17 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#13
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Ce ai facut bre pana la urma?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Intre timp am schimbat si fisele. A mai aranjat mesterul niste fire pe la cablajul motor. In rest nu a gasit nimic care sa bata la ochi. De atunci masina functioneaza in parametri. Astept urmatorul blackout.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Update: dupa aprox 3 luni in care nu am mai avut nici o problema, au reaparut simptomele. Respectiv oprirea motorului, in mers, sau la relanti. Nu exista o regula, intr-o zi face de mai multe ori, alte zile merg fara nici o intrerupere. Urmatorul pas a ost sa schimb pompa de benzina. N-am scapat de belea. Dupa ce am schimbat-o am plecat cu treaba la Bucuresti. Dupa 10 km de autostrada a inceput sa-mid ea socuri. Cu alte cuvinte, alimentare intrerupta pentru o fractiune de secunda. Cre` ca mi-a dat vreo 10 socuri pana aproape de Bucuresti cand s-a oprit de tot motorul. Avarii, tras pe banda de urgenta. In prima faza nu vrea sa mai porneasca, dar o ia dupa cateva secunde de asteptare. Dupa care mai merg vreo 10 km si iar se opreste. Iar pornire, se mai opreste de vreo 2 ori prin Bucuresti in timp ce stateam la semafor. Mi-am facut treaba prin Bucuresti si am revenit spre casa, de data asta fara sa se mai opreasca, dar tot cu socuri, intreruperi, o data la cativa km. Zilele astea o sa pun iar testerul pe ea sa vedem ce-i mai facem in continuare. Reamintesc schimbarile de la primele simptome, care nu au dat nici un rezultat: bobina, fise, pompa benzina.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#16
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Steel Tormentor
sub scaunu soferului ,adica intre scaunu soferului si pragu masinii este o mufa care are prostu obicei sa oxideze contactele se da scaunu jos de pe masina si fir cu fir,pe aceeasi culoare se cositoreste toate firele,pentru a anula acea mufa care da mari batai de cap sa nu te sperii daca vei gasii apa in mufa,asta este dacia This post has been edited by nikuniku: 17 Mar 2013, 20:00 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Simptomele sunt identice cu cele pe care le-am avut la Solenza. La mine chiar a fost pompa. Asta a picat dupa ce sita din partea inferioara a corpului pompei s-a imbacsit cu o pulbere foarte fina din benzina Petrom. S-a spalat sita foarte bine, s-a cumparat pompa originala Bosch si masina a mers foarte bine, dar de atunci numai cu Rompetrol.
Detalii despre ce am patit atunci sunt aici This post has been edited by cristio_79: 17 Mar 2013, 21:14 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
@nickunicku ai patit asa ceva? simptomele au fost asemanatoare?
@cristi, la mine clar nu e pompa. Poate ceva pe circuitul pompei. Exclus releul, l-am schimbat. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Ai masurat presiunea in rampa? Dar debitul?
Sa nu fie cumva regulatorul de presiune. Tot pe pompa este si la tine. Parca tot 1.4 ai si tu. Este cam problematic pentru ca nu faci mai nimic cu testari si diagnoze. Si la mine totul iesea perfect dar eu ramaneam cu masina in drum. Nu-ti arata nimic, nu se memoreaza nimic daca este pe parte de alimentare. This post has been edited by cristio_79: 18 Mar 2013, 10:48 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
4x4 |
![]()
Post
#20
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Pompa ai verificat-o?
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Ce naiba sa mai verific daca este noua?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pana la urma ai schimbat pompa completa sau doar motorasul electric? Eu asa am facut, am schimbat doar motorasul, restul ansamblului l-am pastrat.
Daca nu-ti iese nimic pe tester, eu zic sa verifici presiunea si debitul. Asta daca nu ai pus pompa noua completa. Ca sa scoti din calcul si regulatorul de presiune. Apoi poti face o verificare a canistrei de carbon. Vezi ca exista topic despre ea aici pe forum. Ai cumva filtru de benzina separat? Sau doar sita in pompa cum aveam la Solenza? This post has been edited by cristio_79: 18 Mar 2013, 12:38 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Fa si tu o proba la drum lung si mergi fara buson la rezervor.
Injectoarele le-ai verificat? |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Am mers o perioada si fara buson. Face la fel.
Injectoarele nu. Nu ar fi trebuit sa dea ceva erori pe tester? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#26
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Steel Tormentor am facut la multe masini(taxiuri) aceasta modificare,care aveau aceleasi probleme ca si masina ta
ca sa vezi cum arata mufa nu trebuie sa cheltui nimic,poate doar o bere,daca este cald afara |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Am dibuit-o. Am aruncat o privire, am pipait-o putin si locul este foarte curat si uscat. Ca sa umblu la ea trebuie sa scot protectia de plastic de pe stalp. Crezi ca este cazul sa aiba probleme daca aparent arata ok?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#28
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
nu trebuie sa fie <aparent ok> ci foarte ok,daca ai ajuns la mufa declipseazo si vezi pinii daca sunt curati
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Intre timp am curatat senzorul de turatie si sunt in probe. Mai mult ca sigur o sa faca din nou (ce optimist sunt!) si apoi urmeaza sa umblam si la mufa. Btw, pe tester nu am avut erori concludente.
LE: exact cum anticipam. Au reaparut socurile. This post has been edited by Steel Tormentor: 20 Mar 2013, 11:34 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Intre timp s-au schimbat: senzor turatie, fise, bujii. Simptomele sunt aceleasi: motorul se opreste, fara nici o regula, si la relanti, si in mers, si rece, si cald. Are perioade cand merge zeci de km fara nici un simptom, functioneaza perfect si se opreste din senin. De obicei dupa o perioada de functionare ok mai indelungata, opririle sunt mai dese. Din 5 in 5 min, de ex. De multe ori porneste imediat, alteori dureza cateva secunde bune si cateva rateuri la autoamat pana sa reporneasca. Maine incercam o verificre amanuntita a tuturor cablajelor. Daca problema persista nu vad decat inlocuirea calc. de injectie. Intrebarile ar fi: merita cumparat unul sh? Care ar fi procedurile de schimbare? Ce imi recomandati sa fac?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:28 |