Bataie puternica motor dci
![]() ![]() ![]() |
Bataie puternica motor dci
CristianRMS |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|||
P-A-C-O |
![]()
Post
#2
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(CristianRMS @ 31 Oct 2012, 21:28) Am fost cu masina la tester pentru injectoare gandindu-ma ca de acolo e buba insa totul a iesit foarte OK.Mi-a facut omul test la ce imi dau injectoarele pe retur a zis k stau foarte bine,in computer nu aveam erori totul era bine si in parametri. adica? a masurat fizic? ce cantitate in cat timp? omul unde am fost la tester saptamana asta mi-a confirmat ca sunt reali comparand KM din bord cu KM din pompa de injectie. asta era valabil odata, acum lumea a mai evoluat, au invatat cum sa umble si acolo sa bata una cu alta ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Ampt |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Nu mai poți să fi sigur de nimic !
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#4
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
pont: te duci la baiatu' de la receptie, te intelegi cu el si pe baza codului VIN (intrand pe server-ul Renault) iti spune ce coduri au avut cele 4 injectoare cand a plecat masina din fabrica
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 31 Oct 2012, 21:48) adica? a masurat fizic? ce cantitate in cat timp? omul unde am fost la tester saptamana asta mi-a confirmat ca sunt reali comparand KM din bord cu KM din pompa de injectie. asta era valabil odata, acum lumea a mai evoluat, au invatat cum sa umble si acolo sa bata una cu alta ![]() la faza cu modificatul KM poti avea dreptate nu te contrazic ![]() ![]() La problema cu masuratul fizic , omul la care am fost a scos un dispozitiv cu 4 recipiente gradate si cu furtune,le-a infipt in returul injectoarelor si mi-a spus sa dau la cheie.Am pornit motorul si a inceput sa urce motorina pe furtune.Furtunasele aveau cam 25 cm si intr-un minut nu ajunsese motorina sa curga in recipiente.Motorina in toate 4 mergea uniform,nu era diferentta intre ele.S-a uitat omu la ceas si a zis k sa o opresc ca nu am nimic la injectoare.Din cate am citit despre nenea asta e renumit pe diferite forumuri ca stie meserie si cu asta se ocupa cu reparatii injectoare delphi. (am fost iin bucuresti pe str Ing. Pascal Cristian ) |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Daca nu e din injectoare, nici nu credeam sa fie de acolo, atunci bataia vine de la motor. Masina merge bine? Nu Scoate fum, trage bine?
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Fyrestarter @ 3 Nov 2012, 18:10) Daca nu e din injectoare, nici nu credeam sa fie de acolo, atunci bataia vine de la motor. Masina merge bine? Nu Scoate fum, trage bine? Masina nu scoate fum,iar de tras trage bine.Ca si stil de mers am unul mai "spre sportiv ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
mk2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca te duci in spatele masinii, si pui urechea la toba, se propaga prin esapament?
|
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mk2 @ 3 Nov 2012, 19:44) Nu se propaga pe toba insa toba mea suna altfel(mi se pare sau poate asa e) fata de alte dci.Adica e un sunet "mai altfel" la toba mica(cum era la dacie) adica pe langa cutie(nu stiu daca ma exprim corect).Ca si cum as avea toba din INOX.La daciile 1310 daca ii puneai toba de inox suna altfel. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Caraitul poate veni de la turbina. Dar bătaia fără sa auzim cum suna, mai greu sa ne dăm seama... Pune un filmuleț pe youtube. Fără , pot să-ți spun câteva piese care pot da bătaia aia... Posibil tachet sau chiar piston topit, decalaj distribuție dacă ai pana de la axul cu came ruptă... Motorul nu are vibrații la relanty?
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Fyrestarter @ 4 Nov 2012, 06:41) Caraitul poate veni de la turbina. Dar bătaia fără sa auzim cum suna, mai greu sa ne dăm seama... Pune un filmuleț pe youtube. Fără , pot să-ți spun câteva piese care pot da bătaia aia... Posibil tachet sau chiar piston topit, decalaj distribuție dacă ai pana de la axul cu came ruptă... Motorul nu are vibrații la relanty? De la turbina cred eu ca e putin probabil sa fie caraitul pentru ca ea suiera bine in turatii.Am fost atent si nu pare a fi din zona aia.O sa incerc sa pun un filmulet poate se distinge ceva.Eu tot spre piston cu probleme bat pentru ca la rece cand pornesc se aude un scartait dinspre partea dreapta a motorului cum stau la volan,si daca opresc la cateva secunde dupa ce pornesc,motorul fiind rece, motorul se opreste dar tot cu un scartait din acea zona.Scartaitul e prezent pana se incalzeste motorul.Dupa aia daca opresc motorul nu mai scartaie deloc.Sa se fi dus un piston??? 4 Nov 2012, 17:36: Un mecanic bun care stie bine meserie si e si relativ ieftin ![]() 4 Nov 2012, 20:31: Total nu iti pot da PM pt ca nu am destule posturi.Ma duc maine la dacoserv daca zici ca e mai ok insa zi-mi si mie la ce preturi sa ma astept? 5 Nov 2012, 14:25: Am fost azi cu masina la service in Militari pe Preciziei,au pus baietii clipul si au rezultat 0 erori in computer.Motorul fiind cald (drum din titan pana acolo) suna ca un motor normal dupa cum mi-au spus si baietii de acolo.Totusi e bine ca am fost penrtu ca s-ar putea sa fi elucidat misterul scartaitului la pornirea de dimineata si anume cureaua de accesorii,fulia si ce mai e pe acolo.Am observat ca dupa ce a accelerat mecanicul motorul la 3500-4000 de ture cand turatia a revenit la 1000 in zona fuliei ,curelei de accesorii inca se invartea ceva si huruia(mai bine zis se auzea ca si cum se freca de ceva).Initial m-am speriat am zis ca e distributia insa la o inspectie mai atenta din partea mecanicului mi-a zis ca e de fapt de la fulie(sau cel putin asa crede).S-a mai lovit cineva de treaba asta?Cat o s ma coste asa estimativ are cineva idee? This post has been edited by CristianRMS: 5 Nov 2012, 14:25 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut!Revin dupa o perioada in care masina mea s-a transformat incet incet intr-un tractoras
![]() Am fost acum o saptamana la un service pentru cu totul alta problema (saboti exfoliati spate=roata blocata ![]() Chiar ieri la un semafor era un logan DCI exact ca al meu si motorul era foarte silentios chiar si cand a plecat de pe loc si a accelerat m-a mirat cat de silentios era fata de tractorul meu. ![]() This post has been edited by CristianRMS: 20 Dec 2012, 08:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Totusi la km tai,eu as fi pus 5w30.
In rest la problema cu motorul nu am ce sfat sa-ti dau. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
roland |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Asa ca o observatie, 5W sau 10W spune in principiu ceva despre vascozitate, dar ar fi bine sa compari indicii de vascozitate din specificatia uleiului cand faci o anumita alegere.
|
--------------------
.
.
.
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Astazi cand am plecat de la munca m-am gandit sa merg cu masina la o constatare si un test cu DDT-ul(mai bine sa descopar unele probleme din timp decat prea tarziu).Am ajuns la un nene care se ocupa cu reparatii injectoare si pompe de injectie si am aflat care e sursa caraielii/tacanitului din plaja de turatii 1500-2100 rpm si anume IMV-ul(regulatorul de presiune de pe pompa de injectie) desi banuiam asta vroiam parerea unui om "avizat".Din DDT i-a dat un test de IMV si a inceput show-ul
![]() ![]() ![]() Mi-a zis ca stau foarte bine cu injectoarele cu asta luandu-mi o alta piatra de pe inima. OFF-Topic!!! Am citit pe aici ca se pot face modificari la pompa de injectie in cazul in care produce span(adaugarea unei pompe de alimentare de la 1,9 dci) si l-am intrebat pe nenea asta daca este adevarat si daca este functionala modificarea si mi-a confirmat ca daca faci aceasta modificare functioneaza si tine mult si bine fara probleme. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce am primit cateva PM-uri de la colegii de "suferinta" :)de pe aici in care mi se sugera sa postez si unde am fost cu masina la diagnosticare,adresa este urmatoarea:
Adresa service'ului este situata in strada Inginer Pascal Cristian nr.4, sector 6 , Bucuresti. Telefon : 0744171621, administrator Nicu Paraschiv. Email: reparatii@service-injectoare.com Nu prea imi place sa fac reclama,iar daca nu e ok ca am dat datele de mai sus rog adminii sa stearga ce nu e ok ![]() Ca si locatie strada asta e undeva in spatele Regiei.Cum veniti din fata dinspre Basarab pe Orhideelor,la Bavaria nu faceti stanga sa o luati spre Grozavesti ci mergeti in fata. Prima strada la dreapta e Ing Pascal Cristian.Dupa 150-200 m pe dreapta e o benzinarie si o poarta de metal culisanta.Intrati in curtea aia si prima la dreapta mai in spate acolo gasiti pe nenea asta de se ocupa cu pompe de injectie si injectoare. Ca si pret diagnosticarea m-a costat 50 lei adica: -Pus laptopul pe masina -Testul de retur cu bidonasele gradate |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#17
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(CristianRMS @ 20 Dec 2012, 20:05) am aflat care e sursa caraielii/tacanitului din plaja de turatii 1500-2100 rpm si anume IMV-ul(regulatorul de presiune de pe pompa de injectie) desi banuiam asta vroiam parerea unui om "avizat" Banuiesc ca IMV-ul nu-si mai face bine treaba in sarcina si de aici rezulta si tacanitul/caraitul deranjant. vezi ca pan' la IMV poa' sa fie de vina filtrul de motorina, cand la pompa de joasa nu ajunge debitul de carburant necesar pentru a alimenta pompa de inalta, softul da vina pe regulator cand vede ecartul de presiune rail ceruta de ECU vs. presiunea din rampa, generand eroare respectiva "Fuel Pressure Regulator Performance...." ... asta nu inseamna ca IMV-ul este defect ![]() tacanitul/caraitul deranjant este de la combustie deoarece, de exemplu, ECU comanda bobina de la inj. pentru o presiune de 1500 de bari in rampa , insa daca la tine in rampa sunt doar 900 de bari e normal ca pulverizarea nu mai se face conform parametrilor normali tehnici.... nu mai zic de reglajul avansului la injectie care la randul ei depinde de presiunea in rampa |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
mk2 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Montarea unei pompe de benzina in rezervor n-ar rezolva problema?
|
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#19
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
ar rezolva-o ca asa s-a facut la noua generatie de motoare K9 insa un filtru care e prea des va genera aceeasi problema
K9K_Gen5.jpg ( Size: 69.64k ) Number of downloads: 1910 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 23 Dec 2012, 16:25) vezi ca pan' la IMV poa' sa fie de vina filtrul de motorina, cand la pompa de joasa nu ajunge debitul de carburant necesar pentru a alimenta pompa de inalta, softul da vina pe regulator cand vede ecartul de presiune rail ceruta de ECU vs. presiunea din rampa, generand eroare respectiva "Fuel Pressure Regulator Performance...." ... asta nu inseamna ca IMV-ul este defect ![]() tacanitul/caraitul deranjant este de la combustie deoarece, de exemplu, ECU comanda bobina de la inj. pentru o presiune de 1500 de bari in rampa , insa daca la tine in rampa sunt doar 900 de bari e normal ca pulverizarea nu mai se face conform parametrilor normali tehnici.... nu mai zic de reglajul avansului la injectie care la randul ei depinde de presiunea in rampa Nu exclud ca problema sa vina de la filtru.O sa trebuiasca sa il schimb neaparat sa vedem daca se amelioreaza problema.Dar m-ar ajuta daca stiti vreun coleg de pe aici cu cunostinte vaste in ale DDT-ului,cat de cat subtirel la pret ![]() This post has been edited by CristianRMS: 4 Jan 2013, 11:25 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 23 Dec 2012, 16:25) vezi ca pan' la IMV poa' sa fie de vina filtrul de motorina, cand la pompa de joasa nu ajunge debitul de carburant necesar pentru a alimenta pompa de inalta, softul da vina pe regulator cand vede ecartul de presiune rail ceruta de ECU vs. presiunea din rampa, generand eroare respectiva "Fuel Pressure Regulator Performance...." ... asta nu inseamna ca IMV-ul este defect ![]() tacanitul/caraitul deranjant este de la combustie deoarece, de exemplu, ECU comanda bobina de la inj. pentru o presiune de 1500 de bari in rampa , insa daca la tine in rampa sunt doar 900 de bari e normal ca pulverizarea nu mai se face conform parametrilor normali tehnici.... nu mai zic de reglajul avansului la injectie care la randul ei depinde de presiunea in rampa Am schimbat si filtrul de motorina si tacaneala persista binisor ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
undemerg |
![]()
Post
#22
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai tu aveai presiunea prea mare, 244 in loc de 232, nu prea vad cum ar putea fi de la un filtru prea dens.
Incearca sa schimbi imv-ul, iar, daca face la fel repede, te poti gandi la inlocuirea calculatorului de injectie. Orice ar fi, nu te apuca sa schimbi aiurea injectoare pompe sau mai stiu eu ce, la sfatul marilor specialisti din service-urile dacia, delphi sau de la colt. Am avut si eu tot asa, tacanit, intai la rece, apoi doar la cald, cu timpul din ce in ce mai des (5-6 luni). Dupa o vreme facea mereu, doar in talpa nu facea. Am pus laptop-ul pe ea: 1200 mbar la relanti. Solutia data de toti "specialistii" era sa inlocuiesc tot sistemul de injectie, ca e de la span, ca nu mai tine mai mult de 100km. Cand le-am zis ca merg cu ea asa de 10k nu m-au crezut. Cei 10k km parcursi au fost motivul pentru care nu am fost dispus sa dau cei xx(x) milioane pentru reparatie. Am schimbat calculatorul de injectie si mergea ca unsa, cu imv-ul care parea defect pana atunci. Am testat tot, mergea perfect, presiunea varia +/-1 fata de 230. Au mai trecut cateva zeci de k km de atunci si merge perfect, in masura in care un dci 65 E3 poate sa mearga la 190k km. |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand trebuie sa ajung cu masina iar la test sa vad daca se mai blocheaza IMV-ul sau nu.Oricum la ce sunete scoate nu cred ca e prea bine.La mine a avut cam aceleasi simptome ca tine.La inceput tacaneala la rece.Acum tacane si la rece,si la cald si cand o urc in turatii mai rapid(accelerari mai agresive).Daca trec de 2100 ture nu se mai aude si motorul merge "ca uns"
![]() O alta chestie o reprezinta costurile ca nu as vrea sa dau banii pe IMV si problema sa nu fie de acolo.Iti dai seama ca dau 300 ron degeaba.Cu banii aia as putea lua un ECU la mana a doua asta in cazul in care prin eliminare s-ar ajunge la concluzia ca schimbarea ECU e solutia. Vedem zilele urmatoare cum stau cu ca$hu ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
undemerg |
![]()
Post
#24
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Chestia nasoala este ca nu prea ai cum sa-ti dai seama, IMV-ul se poate bloca din cauza ECU defect (la mine asa facea). Incerc sa ma uit maine prin garaj, poate gasesc un imv din cele 2 schimbate aiurea atunci ca sa poti testa, dar s-ar putea sa nu le mai am, avand in vedere ca m-am mutat de cand cu problema respectiva... Daca totusi gasesc, iti dau de veste
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
dorudorel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 May 07 ![]() |
Vin si eu cu problemele mele.
1. Daca accelerez mai brusc se aude un tacanit, iar dupa cadenta parca ar proveni de la un singur piston/injector. Ca sa scap de acest zgomot trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie si sa incerc sa o iau mai cu blandete. Acest zgomot il are masina de noua si mi-a facut impresia ca predomina cand motorul este rece dar mai apare si cu motorul cald cand trebuie sa o mai calc pe coada. 2. Din primavara asta a mai aparut o problema si anume o bataie tot in zona motorului in plaja de turatii 1700-2000 rot/min. Se intampla mai ales dimineata cand cautam sa nu o accelerez prea tare cu motorul rece si ma prindea in faza de accelerare in treapta a II-a si a III-a in acesta zona de turatie. Pentru prima varianta de zgomot, dupa cum am spus, reusesc sa o ocolesc cu luarea piciorului de pe acceleratie, dar la varianta a doua care se aude ca o bataie in motor ma dispera si ma gandeam la toate nenoricirile posibile. Oricum trebuie sa ajung la o diagnoza (unde a fost CristianRMS). Totusi intr-o zi dupa ce am rasfoit forumul si in care cineva spunea de o anumita mufa de la un senzor, m-am dus la masina, am scos mufele de la senzorul de temperatura motorina de la pompa de injectie, de la IMV, de la electrovalva de pilotare...., de la senzorii care sunt pusi pe carcasa de la filtru de aer, de la senzorul de presiune in rampa comuna si i-am curatat cu spray contacte. Pot sa spun ca am scapat de acea bataie in motor. Poate acel zgomot incearca sa apara in zona de accelerare de sub 1500 rot/min (asta ca am incercat sa vad daca mai exista acel zgomot) Nu stiu cauza acelei batai la motor, dar dupa curatarea mufelor am scapat (sau poate nu). Tin sa precizez ca dupa incalzirea motorului, regimul de lucru este 2000-3000 rot/min. Multumesc pt rabdarea cu care a-ti citit aceste randuri si daca aveti vreo parere astept cu mare nerabdare. |
--------------------
-Dacia
-Logan 1,5dci/85cp
-2007
- -
|
|
punktnet |
![]()
Post
#26
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
Asta este o hiba cunoscuta a sistemelor de injectie Delphi Euro 4. In service solutia producatorului era o curatare a sistemului de injectie cu o "doza" de aditiv. Daca ulterior problema persista, cu o inregistrare a parametrilor motorului la temperatura apei de sub 20grade, Polul Tehnic Dacia stabileste in baza graficului care injector este de vina.
De asemenea, aceste sisteme au acel tacanit prezent si cand motorul este in temperatura de lucru (peste 80 grade) si este lasat la relanti aprox 10min. Se aude acel tacanit in serii de 8 tacanituri la 30 de secunde. Asa isi face calculatorul corectia cantitatilor de injectie. (in limita a 255 de corectii/injector) O solutie temporara este reintroducerea codurilor de injectoare in ECU si posibilitatea acestuia de a avea la dispozitie inca 255 de corectii pe fiecare injector. This post has been edited by punktnet: 18 Jun 2014, 11:39 |
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
dorudorel |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 May 07 ![]() |
"Acel tacanit in serii de 8 tacanituri la 30 de secunde" credeam ca este datorita refularii pe returul injectoarelor a surplusului de motorina din rampa comuna (nu stiu sigur, vorbesc din auzite).
Important este ca dupa ce am curatat mufele din zona motorului am auzit "acel tacanit in serii de 8 tacanituri la 30 de secunde" pe care nu l-am mai auzit de multa vreme, chiar uitasem ca exista. As incerca sa umblu prin zona ECU sa curat pe acolo ceva contacte. Oricum pot sa spun ca dupa curatarea contactelor de senzorii de la motor, mersul motorului este ok. |
--------------------
-Dacia
-Logan 1,5dci/85cp
-2007
- -
|
|
punktnet |
![]()
Post
#28
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
Bataia ritmica este ce ti-am spus eu si nu are legatura cu debitul pe returul injectoarelor. Acel debit cel mai bine este sa il masori.
Daca zgomotul ti-a disparut, este un lucru bun. La multi km ![]() |
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
dorudorel |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 May 07 ![]() |
Multumesc mult pt urare, dar stii o vorba din batrani 'buna ziua mi-ai dat belea ti-ai capatat'.
Pe unde se afla senzorul de temperatura apa la logan dci, pt ca vreau sa il verific ? Treaba este ca nu stiu cum sa scap de eroarea ,to' din meniul de diagnoza al masinii. Am dat reset cu motorul cald, dar a doua zi, tot cu motorul cald imi apare din nou eroarea 'to'. Am rasfoit forumurile dar peste tot se vorbeste doar de reset din butonul din bord si nimic altceva. Ma gandesc ca senzorul de temperatura este defect, sau poate un contact imperfect. Cum rezolv treaba cu eroarea 'to' ? Sa aveti sanatate si sa auzim de bine. |
--------------------
-Dacia
-Logan 1,5dci/85cp
-2007
- -
|
|
punktnet |
![]()
Post
#30
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
Despre ce eroare vorbesti ca nu imi dau seama. Poti pune o poza sa exemplifici?
Sonda de temp la dCI este pe carcasa termostat cum te uiti la motor in partea dreapta pe chiulasa. |
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:50 |