Sunete ciudate Dacia 1310, Probleme Technice
![]() ![]() ![]() |
Sunete ciudate Dacia 1310, Probleme Technice
alex_aen |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Verifica tampoanele de cauciuc de la cutie si motor, linia de esapament sa nu atinga nicaieri in caroserie si sa aiba prinderile de cauciuc montate.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi sa nu ai rupt urechea de pe jugu cutiei care tine si traseu de esapament.si loveste teava in jug din trepidatii
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Rulmentul de presiune sau placa de presiune....
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Sau bucsa de Bz din arbore in care se sprijina priza CV (eventual chiar uzura la capul prizei). Valabil pentru ipoteza enuntata (pedala ambreiaj libera, neapasata). Mai poate fi (mult mai rar, dar nu imposibil, fiindca spui ca apare numai cu motorul cald) bataie de la jocul axial exagerat al arborelui motor. Se manifesta aritmic si profund. Nu exclud si alte cauze.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
La mine ,tot la un zambet din 99 in marsarier si treapta 3 scutura schimbatorul extrem de tare(dadea in bord),suna foarte urat,etc,am schimbat placa,rulmentul,discul,dar un mecanic de la atelierul unde am schimbet mi-a spus ca s-au blocat arcurile de pe discul de ambreiaj
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
alex_aen |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
Nu stiu ce sa mai cred, ideea e ca, atunci cand duc schimbatoru spre treapta 3 dau un ex,fara a apasa ambreiajul, mai dispare din bataie, dar nu de tot... si, dc oare cand apas ambreiajul nu mai face? Nu stiu ce sa zic, si... macar daca as sti cu siguratna ce e, sa ma apuc direct sa schimb... ( NU mai zic ca atunci cand apas ambreiaju turatia creste cu 100-150 la relanti... ) Si app, ce am patit eu, nu va doresc, la cealalta cutie, cea originala, am luat o curba mai puternica... s-a auzit o trosnitura si a inceput sa scoata sunete ciudate cand apasam ambreiajul in mers sau o lasam ,,pe liber,, a doua zi cand m-am dus in service.... bineinteles ca nu a mai facut, presat de timp... am zis, lasa c si-a revenit... si ce credeti? am plecat cu dacia la bacau, pe drum parca dupa 100 nu mai tragea deloc, nu se mai tura , nu nimic, si dupa cateva zile , am plecat cu un demaraj mai puternic, in cam 500 de m ,s-a produs inevitabilul, in mijlocul drumului pe la o viteza de 50 km/h, s-a blocat cutia si bineinteles si rotiile.... . nu am mai putut misca masina... nici in fata,nici in spate, decat cam 2 m...asa ceva... toti au zis ca e imposibil... am chiar si o poza cu cutia veche... o voi cauta...
Dupa toate astea... este posibil ca ambreiajul, placa de presiune sa aiba probleme si sa dauneze cutiei? Multumesc anticipat! Asta este poza cutiei vechi ( originale ) ![]() Attached thumbnail(s) IMG_0024.JPG ( Size: 660.28k ) Number of downloads: 510 |
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|
val2011 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
esti nervos la volan aaa? (scz de off topic)
This post has been edited by val2011: 12 Feb 2013, 20:49 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
alex_aen |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
pfff... cu dacia... rau de tot
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Ceva nu a fost prins bine, la locul lui, din fabrica. Sunt persoane care au supus cutia de dacie si la 100+ cai putere si nu au patit asa ceva!
PS: Evenimentu s'a intimplat inainte sau dupa schimbarea ambreiajului? Daca da ar fi posibil ca inginerul de mecanic sa'ti fi schimbat cutia cu una mai obosita (mai ales daca te'ai laudat ca ai doar 31000 km)... This post has been edited by iulica89: 13 Feb 2013, 11:06 |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
alex_aen |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
Nu, S-a inteles gresit... cutia originala, a masinii, a cedat ( ce-a din poza ) si avea mai putini km , cei de la service au zis ca posibil sa fi ramas fara ulei, s-a schimbat cu asta ( asta fiind una dp o dacie cu injectie ) dar ambreiajul si restul au ramas aceeleasi, cele originale....ambreiaju e ok , isi face treaba.. dar sunetul asta.... ma inspaimanta rau, aproape ca tremura masina cand o apuca bataia asta ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#12
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca apesi pedaua de ambreiaj zgomotu dispare??
daca dispare zgomotu trebuie inlocuit discu de ambreiaj,si bucsa de centrare a prizei in vibrochen,arcuri slabite la disc si/sau bucsa de centrare uzata/sparta daca nu dispare acel zgomot trebuiea sa vezi daca nu sunt rupte tampoanele de la motor, sau tampoanele de la cutie sunt deformate si sa lasat cutia pe suportii de tampoane,suruburile de la jugu de cutie,daca sunt stranse,esapamentu daca loveste in bara dintre lonjeroane cam astea ar fi de vazut/verificat This post has been edited by nikuniku: 14 Feb 2013, 00:18 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
alex_aen |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
Cred ca mai repede as merge pe partea cu ambreiajul si toate chestiile marunte... are o varsta... , ce marca de piese recomanzi? ( am schimabt la pese in prostie... noi si foarte proaste )
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu am pus RUEN si sunt k
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
alex_aen |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
La ce pret e?
|
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|
ghitza |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu mai retin exact dar cred ca 80 roni a fost discu ,si 130 placa de presiune ,si rulmentru a fost 40 roni toate de fi 200
This post has been edited by ghitza: 15 Feb 2013, 14:56 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
alex_aen |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
Am inteles, ms frumos
|
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu n-as fi convins ca , ambreiajul e de vina. Daca la apasare nu se mai aude, inseamna ca trenul fix nu se mai invarte, deci nu mai antreneaza nimic in cutie. La revenire, priza invarte tot in cutie, si pentru ca unul din rulmenti nu mai este intreg, s-au dezaxat pinioanele care se cupleaza inclinat, de unde si reducerea turatiei la cuplare in gol. Deci, frecare mare in cutie.
Pentru prima cutie, care s-a blocat (si ai si poza), axul satelitilor a iesit din locasul lui, pentru ca splintul ce asigura acest ax, nu este si el asigurat impotriva iesirii intamplatoare. Axul odata iesit, s-a interpus intre pinionul de atac si coroana, blocand brusc rularea. Data inapoi, nu se poate decat pana axul ajunge de partea cealalta a pinionului de atac, adica aproape o rotatie de roata, dupa care iar se blocheaza. Faza cu arcurile, e aiureala. Arcul e deja blocat, strans, intepenit... Cand acesta se slabeste sau se rupe, incepe sa zarnaie, ca in arc bagat pe o vergea de otel. Din sase, chiar toate daca se rup, tot nu se intampla nimic daca nu ies din locas, ele fiind doar niste amortizoare , la eliberarea brusca a ambreiajului, sau alte socuri primite la patinari pe pietroaie sau asemenea. Daca e bataie de priza, care se distinge usor, e din bucsa de pe arbore, care n-ar trebui sa te ingrijoreze, pentru ca centrarea se face cat de cat, de catre butucul discului, daca si el nu are joc mare.In orice caz, priza nu trebuie sa-ti dea griji mari. Deplasarea axiala a arborelui, asa e, da bataie internitenta, dar nu prea deranjanta. Se poate proba si din afara, cu o surubelnita sau levier mai mic, pe fereastra de la "punere la punct" . |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
radu m |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.374 Joined: 1 April 10 From: Slatina ![]() |
am intampinat si eu aceasta problema .Rezolvarea a venit cand am schimbat rurmentul.Acum am 30.000 de cand l-am pus si iar a inceput sa ,,urle". Daca vrei sa il schimbi cauta ceva de calitate, din cate imi aduc aminte eu am pus de alexandria.
|
--------------------
Dacia
1410 brek
1998
- OT-XX-XXX MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
|
|
alex_aen |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
Unde gasesc acea fereastra? inca nu ma pot apuca de masina din cauza vremii dar, cu siguranta putin mai cald si ma bag sub ea, in concluzie, ma poate lasa in drum?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|
libarca |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Ia uite-o pe gaura! Ala e unul din suruburile de prindere de la electromotor, ca sa-ti faci o idee, e luata cam din aproape!
Attached thumbnail(s) HPIM01.JPG ( Size: 477.92k ) Number of downloads: 311 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
alex_aen |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
Ok , cum folosesc aceasta ,,gaura,,?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|
libarca |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Pai nu conteaza ca tot tre sa o ai si p-asta.Rolul ei principal este de a pune motorul cu cilindrul 1 la PMS adica la sfarsitul compresiei , pentru diferite operatuni, adica de a alinia semnul de pe volant cu cel de pe carcasa, cum e in poza.Dar cel putin acum, tu ar trebui dupa cate citii, sa o folosesti drepta ca o gaura de acces prin care cu ajutorul unei surubelnite sau levier mai mic sa misti axial de arbore sa vezi daca se deplaseaza in fata si in spate!
Nu stiu cat sau daca simti mare lucru la mana dar incearca, oamenii astia stiu ei ce spun! |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
alex_aen |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 February 13 ![]() |
o sa incerc... ms pt ajutor, de miercuri cica nu mai ploua , am o sumedenie de lucruri de schimbat ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999 l
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:20 |