DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Surpriza de la baterie!

florinutzu
post 5 Sep 2005, 11:32
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Uitati fratilor ce am patit eu: Vineri ma-am dus la servici cu masina, dimineata la 15 grade o ia la prima cheie si plec. La servici stau 8 ore si la 15.30 dau sa pornesc masina. Nimic. CRR, Crr abia se invartea elicea de la ventilator. Ma lasase bateria. Subit si dintr-o data. M-am gadit ca lasasem casetofon, lumini aprinse sau mai stiu eu ce defect aparuse asa brusc.
O imping la vale si plec. Urmaresc pe drum indicatorul sa vad daca alternatorul da curent si era in regula. Merg eu 15Km si ma opresc la un service sa umflu putin roata din fata. Pun pentru doua minute avariile cat dau capacul de la roata jos si cat imi umfla mecanicul roata. Cand sa plec surpriza... nu mai pornea.
Asa ca am impins iar si am plecat sa imi iau baterie.
Asa ca sa nu va mirati daca nu mai vrea sa plece.
Ma intreb cum e posibil ca sa te lase bateria asa subit fara sa iti dea de veste.


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 5 Sep 2005, 11:42
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Ai verificat starea legaturilor? Ai verificat de curand nivelul electrolitului din baterie? Mi se pare putin suspecta defectiunea ta. Ori ai un scurt pe undeva, ceea ce nu este de ici de colo, ori ai vre-un fir care nu face contract.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 5 Sep 2005, 11:53
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




nu functioneaza alternatorul ...oricum ideea e ca nu se incarca bateria...
probabil o fi altceva...dar in primul rand vezi daca incarca...

Da...acum am citit tot postul tau in intregime...e o dioda strapunsa, alternatorul incarca, dar nu suficient

This post has been edited by andu911: 5 Sep 2005, 11:54


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 5 Sep 2005, 11:53
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




Si eu am avut necazuri. Fostul proprietar al masini a improvizat in portbagaj o legatura pentru o lampa iar eu (super priceputul wub.gif ph34r.gif wub.gif ) am facut legatura intre cele doua borne pentru ca arata ca o legatura desprinsa din mufe datorita vibratiilor si asa am ramas fara stopuri pe frina, poziti etc. Dupa multa chinuiala am depistat unde era scurtul si am demontat bornele si totul a revenit la normal. Bateria se descarca f repede mai ales la drum unde era nevoie sa frinez mai mult(are deja 4 ani) si dupa doua zile in care nu circulam.Deci verifica instalatia, poti sa verifici si sigurantele vezi se incalzesc f. tare atunci pe circuitul respectiv este un scurt. Bafta si sa sti ca nu este de glumit risti sa iei foc!!! excl.gif excl.gif excl.gif


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 5 Sep 2005, 11:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ce tot vorbiti de luat foc ? aia e alta gasca in alta traista.

Vara nu moare nici o baterie fara sa o fortezi...deci la el problema vine de la alternator, nu cumpara alta baterie ca dai banii pe ea degeaba.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 5 Sep 2005, 12:02
Post #6


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 411
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




La berlina am avut o problema asemanatoare din cauza bornei '+' care atingea fierul ala de fixare a bateriei. In timpul mersului alternatorul incarca foarte bine. Dupa 10 minute de stationare, pauza pornire mad.gif
Ar trebui sa verifici tot sistemul electric (pe care exista tensiune cu contactul luat) si sa vezi daca nu ai un scurt pe undeva.

This post has been edited by ghc: 5 Sep 2005, 12:06


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Sep 2005, 12:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(florinutzu @ 5 Sep 2005, 11:32)
Uitati fratilor ce am patit eu: Vineri ma-am dus la servici cu masina, dimineata la 15 grade o ia la prima cheie si plec. La servici stau 8 ore si la 15.30 dau sa pornesc masina. Nimic. CRR, Crr abia se invartea elicea de la ventilator. Ma lasase bateria. Subit si dintr-o data. M-am gadit ca lasasem casetofon, lumini aprinse sau mai stiu eu ce defect aparuse asa brusc.
O imping la vale si plec. Urmaresc pe drum indicatorul sa vad daca alternatorul da curent si era in regula. Merg eu 15Km si ma opresc la un service sa umflu putin roata din fata. Pun pentru doua minute avariile cat dau capacul de la roata jos si cat imi umfla mecanicul roata. Cand sa plec surpriza... nu mai pornea.
Asa ca am impins iar si am plecat sa imi iau baterie.
Asa ca sa nu va mirati  daca nu mai vrea sa plece.
Ma intreb cum e posibil ca sa te lase bateria asa subit fara sa iti dea de veste.
*



In cazul in care un element al bateriei se pune in scurt apare acest fenomen. Respectiv nu mai pleaca pe automat, nu misca de loc. Dar pleaca impinsa !
Daca masori tensiunea pe baterie ai sa vezi maxim 10,x volti excl.gif
Acest fenomen apare brusc, pe drum la un soc (groapa) o parte din depunerea de pe elemanti cade si face jos la baza scurt.
Oricat ar incarca de bine alternatorul tensiune de pe baterie este cu 2 volti mai mica mereu ! (si nu mai roteste demarorul !).
Se poate verifica si la cei ce vand acumulatoare acesta varianta (de exemplu la Caranda au toate aparatele de masura in sarcina)
Solutia , din nefericire , alta baterie !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raggaeman
post 5 Sep 2005, 16:24
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 4 June 04
From: Bucuresti




Am patit si eu exact acelasi lucru cu bateria...m-a lasat brusc. Solutia a fost alta baterie. Verifica daca ti se aprind becurile, daca ai claxon, pt ca, daca astea-s moarte, sigur trebuie sa schimbi bateria


--------------------
dacia 1310 - ph-04-lja
Se poate si mai rau...dar si mai bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 6 Sep 2005, 08:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Deja am luat alta baterie. 140lei Tornado cu 60mA. Si merge deja de o saptamana, daca era scurt murea si asta (parerea mea). Ailalata era din 2000 pe masina. Alternatorul baga 14.2V ceaa ce a zis nenea de la reprezentanta Rombat ca e super. Ce ma intriga ca a murit subit fara sa boleasca putin. Intradevar erau 15 grade dar sa moara asa?... Si dupa asta moarta si gata. Nu tine curent asta a fost explicatia electricianului care mi-a masurat circuitul, releul, instalatia, inainte de a lua baterie noua.


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 6 Sep 2005, 10:16
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(vaally @ 5 Sep 2005, 13:53)
Si eu am avut necazuri. Fostul proprietar al masini a improvizat in portbagaj o legatura pentru o lampa iar eu (super priceputul wub.gif  ph34r.gif  wub.gif ) am facut legatura intre cele doua borne pentru ca arata ca o legatura desprinsa din mufe datorita vibratiilor si asa am ramas fara stopuri pe frina, poziti etc. Dupa multa chinuiala am depistat unde era scurtul si am demontat bornele si totul a revenit la normal. Bateria se descarca f repede mai ales la drum unde era nevoie sa frinez mai mult(are deja 4 ani) si dupa doua zile in care nu circulam.Deci verifica instalatia, poti sa verifici si sigurantele vezi se incalzesc f. tare atunci pe circuitul respectiv este un scurt. Bafta si sa sti ca nu este de glumit risti sa iei foc!!! excl.gif  excl.gif  excl.gif
*



Eu era sa iau foc sambata asta de la stop pe frana .Am umblat la aeroterma si am scop firul pozitiv care alimenta un buton -lampa de pe bord. Firul a cazut si facea scurt la masa cand apasam frana .In pirma faza cum calcam frana se oprea motorul .Am fortat pornirea si in 10m a iesit un nor dens de fun albicios de sub bord. In acest timp s-a ars siguranta si am observat ca au disparut problemele de fum dar nu mai avem stop pe frana si lumini de bord . In parcare la Cora am remediat problema .Firul de la contact frana de la pe dala se topise inclusiv papucul de plastic.Daca nu aveam siguranta era foarte nasol .Plus ca nu aveam stingator .Trebuie sa iau unul cat mai curand.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:34
Forum Renault