DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bancheta spate SLZ, Niste detalii

mircea-daniel
post 5 Sep 2005, 20:45
Post #1


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Vreau si eu urmatoarele detalii:
-ce greutate are o bancheta de SLZ?Eu am break si vreau sa usurez poponeata cu o bancheta de SLZ, care din auzite am inteles ca e f.usoara
-ce dimensiuni are o asemenea bancheta?dupa parerea voastra, intra in spate la break?
-ce pret are?ar fi buna si una SH
-pe spate are ceva elemente de rigidizare?Bancheta spate la break are pe spate tabla de 2mm, groasa, de care se prind niste balamale care ii permit sa se rabateze
-comfortul cum este?
-scaunele fata solenza sunt si ele la fel de usoare?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lolman
post 5 Sep 2005, 22:42
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 20 September 04
From: Iasi




bancheta si spatarul au impreuna maxim 15 kg ( nu mai tine minte exact); ambele sunt din burete nu au nici un arc; scaunul de pe fata are cam 10kg si la confort nu este cu mult peste unul de berlina.
Nu vad la ce te-ar ajuta toate aceste modificari, mai mult de 5kg nu cred sa scoti asa ca nu le vad utilitatea ca sa nu mai vorbim si de banii pe care ii arunci.


--------------------
Ex. Solenza Confort Now: Seat Leon 1M1 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 6 Sep 2005, 08:42
Post #3


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Pai, scaunele normale de berlina sunt grele rau...Iar bancheta de break spate, cu mecanismul ala al ei e aiurea de greu...
La SH cam cat e un ansmablu spate de SLZ?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 7 Sep 2005, 21:39
Post #4


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Chiar nimeni???Nimeni nu s-a uitat mai cu atentie la bancheta spate?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandrei
post 13 Sep 2005, 13:24
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 December 04




Sal.Eu stiu ca bancheta se da jos introducand mana intre spatar si bancheta si ridici de ea...bancheta se va ridica dar ramane prinsa de niste chestii ca niste balamale ale banchetei;mai departe numai stiu... bafta

This post has been edited by dandrei: 13 Sep 2005, 13:24


--------------------
dacia solenza 2004 1,4 mpi - bxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 24 Sep 2005, 22:03
Post #6


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Greutatea banchetei...Asa ochiometric, nu o poate aproxima nimeni?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 25 Sep 2005, 12:00
Post #7


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




pai daca nu are arcuri, scapi de vreo 4-5kg, cred...
du-te si tu la vreun targ (Vitan) sau magazin piese auto...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 25 Sep 2005, 22:01
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




E neglijabila diferenta de greutate fata de cheltuiala. Mai bine tii cura de slabire daca vrei sa usurezi masina. Simti diferenta fata de masina cu rezervorul plin. Nu cred si sunt vreo 40 litri. Sistemul de prindere necesita adaptari pt ca la break are un mecanism de eliberare a banchetei cu un fel de inchizatoare iar la solenta cu suruburi. Trebuie masurat sa aiba aceeasi inaltime, dar mai ales lungime.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 26 Sep 2005, 10:35
Post #9


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Pai da, e infima scaderea de greutate dar,
-am dat jos fierul acela rabatabil de la break, deci jos vreo 5 kg
-am dat jos roata de rezerva, deci jos vreo 8 kg
-merg cu rezervorul maxim la jumatate deci jos vreo 10 kg
-am dat jos presurile, deci jos inca vreo 3 kg(am facut eu o mocheta speciala)
-vreau sa dau jos politza, deci jos inca vreo 2 kg
-vreau sa scap de bancheta spate deci jos inca vreo 5 kg
Break-ul din constructie are 1.000 kg.Mai mult cu 50 kg decat o berlina.Asa, am si eu aprox greutatea unei berline neimpovarate decat cu soferul.Si la consum zic eu, se vede.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 26 Sep 2005, 20:09
Post #10


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(mircea-daniel @ 26 Sep 2005, 11:35)
Si la consum zic eu, se vede.

Hai ca esti tare.... Pentru astea 50 Kg... mai bine demontezi geamurile de la masina si lasi doar parbrizul. Nu mai zic de macaralele de la usi !

Inca ceva... sa nu cumva sa iei sotia cu tine in masina ca sa nu consumi mai multa benzina.

Si daca reusesti si tu sa slabesti macar vreo zece kilograme intr-o luna, sa vezi tu economie de benzina ! Dar de fapt mai mult economisesti la mancare !

On-topic: pe bune, mai mult de 0.2 l /100 Km nu cred ca e diferenta, asa ca chiar nu merita. Ca sa economisesc o paine si un ou nu as face chestii dintr-astea sinucigase - sa merg fara roata de rezerva, de ex.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 26 Sep 2005, 21:25
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Mai poti sa dai jos capitonajul usilor, si tapiteria de orice fel, macaralele de la geamuri (mai ales pe spate), scutul din spate (pui o bara mai usoara sau altceva - la solenza oricum nu are scut), pui o baterie de capacitate mai mica ca e si mai usoara, pui numai 2 litri de ulei in motor, antigel si lichid de frana la minim, scaunul din dreapta, turometrul, stergatorul spate cu spalator cu tot, caloriferul, sa mai cioplesti din chedere cu un briceag, sa mai polizezi tablele pe unde crezi ca sunt inutile, pui niste roti de tico, etc..
Parerea mea e ca nu rezolvi absolut nimic cu asta. Daca vrei sa consume mai putin treci pe gaz - e mult mai ieftin. Daca vrei performante mai bune exista solutii mai simple.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 28 Sep 2005, 12:04
Post #12


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Tare! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 5 Oct 2005, 18:42
Post #13


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




o bicicleta este muuuult mai usoara, si economisesti si la consum si inca e ceva dubios la bicicleta.. consumul scade, viteza creste pe masura ce se merge cu ea... pentru ca mergand pe bicicleta tu slabesti atunci tot ansamblul este mai usor si tragi mai usor si prinzi viteza mai mare... cu cat e viteza mai mare slabesti mai mult.. astfel este ceva mai mult decat un perpetuum mobile, care da randamentul nu de 100% ci de cel putin 100si un pic.. biggrin.gif

revenind la subiect- ia-ti un trabant! carton +ceva maruntisuri si in rest nimic din ce sa ai nevoie... centuri, pompa ulei, pompa benzina, filtru benzina, filtru aer, toba ensapament, supape, distributie, amortizoare, schimbator cu mai mult de 4 trepte (a 5-a viteza e prea grea + ansamblul de schimbare a vitezelor cu parchie la dacie e prea greu... mai usor e un cablu), si alte cateva detalii dinastea esentiale... iar daca te gandesti ca pe langa dotarile standard lightweight la trabant mai poti face si tu tuning in care ii pui roti de bicicleta ,ghidon, un sistem performant de franare cu tocu de la pantof pe roata sau asfalt (frana de ajutor), geamuri inlocuite cu un ceolofan, si mai si tragi niste gauri cu burgiu de 25 in sasiul masinii si in motor pentru mai buna ventilare ... o sa iasa o racheta!!! radmasa.gif sa nu mai vorbim ca o sa aiba vro 50kg..

cu alte cuvinte ... las-o bre ca merge-asa

a nu se intelege ca am ceva cu tine.. doar ca nu ma pot abtine... pt 5 kile..
it's just funny radmasa.gif

This post has been edited by Asi: 5 Oct 2005, 18:44


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 5 Oct 2005, 20:59
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Hei REALMENTE daca nu vrei bicicleta sa stii ca a reduce 20-50 kg aduce o economie de cca. 100ml/100km. Daca tu crezi ca asta e rentabil atunci io zic sa scoti bancheta cu totul si sa pui niste rogojini. (da vezi sa le scuturi bine sa nu traga la cintar smile.gif ).



--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 06:08
Forum Renault