Cateva probleme cu o nova, bloc de lumini,macara geam,contact,radiatoare
![]() ![]() ![]() |
Cateva probleme cu o nova, bloc de lumini,macara geam,contact,radiatoare
c0sm1nn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 March 13 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
'99 carburatie
|
|||
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#2
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
1. Nova din fabrica nu are relee pentru faze , releul care l-ai vazut este pentru electroventilator
2.Contactul l-ai montat si aia e , nu mai trebuie sa faci nimic. 3.Macaraua este identica si la SNova si la Solenza , deci nu trebuie facute modificari . In cazul in care difera un pic macaraua la prindere , se rezolva cu o gaura. 4.Curgerea de antigel in masina este datorata din cauza unei fisuri in radiatorul de interior sau o fisura in furtunele care intra in el. 4 bis. La problema cu aburul trebuie sa te uiti unde este umed , ori este vreun furtun copt , ori pierde pompa de apa , ori ai o mica fisura la radiator ( se rezolva cu sudura daca este din cupru). Nu-ti recomand solutia aia care o torni in vasul de expansiune ca o sa iti infunde traseele din el . 5.Siguranta de la AC este de la accesorii (aeroterma) daca nu ma insel si daca sare mai mult ca sigur ai un scurt pe undeva. 5 bis. La martorul de frana de mana este posibil sa se fi ars becul , dar poti verifica si altfel : ridici consola de la maneta de frana de mana si o sa vezi un papuc infipt in corp , vezi sa nu fie iesit , daca nu , este de la bec. 6.Senzorul de temperatura este montat pe chiuloasa . Cum ridici capota o sa le observi pe partea dreapta a chiuloasei , sunt 2 : unul pentru temperatura (cel spre tine), iar celalalt am uitat pentru ce era (cel spre volan ca sa zic asa). |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
c0sm1nn |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 March 13 ![]() |
Multumesc de raspunsuri,mi-am mai adus aminte doua probleme.
Tot pierd ulei,vad mereu motorul murdar de ulei si simeringul din stanga se duce foarte repede,ce as putea face simeringului sa nu se mai duca imediat?Si cam ce ar trebuii schimbat daca pierde ulei pe langa motor? Eventual ce ulei recomandati ceva mai ieftin ca tot trebuie sa-i fac si schimbul. This post has been edited by c0sm1nn: 14 Mar 2013, 21:39 |
--------------------
dacia
nova
'99 carburatie
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Garnitura capacului de la tacheti trebuie sa o schimbi, mai e posibil si pe la bujii sa nu fie corespunzator stranse sau poate nu au garnitura aceea din aliaj.
ulei 15w40, eu folosesc elf. Dar exista si mai ieftine. Sa schimbi si filtrul bineinteles daca faci schimbul de ulei. |
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:23 |