Cablaj Break, Nu stiu pe unde vine cablajul
![]() ![]() ![]() |
Cablaj Break, Nu stiu pe unde vine cablajul
sebymesteru |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
scoti lampa(tripla) de pe spate stanga si vei gasii doua mufe,una este pentru lampa(tripla) si alta pentru hayon,dezaburire si stergator,firele pleaca printre aripa stanga si contraaripa stanga
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
radu m |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.374 Joined: 1 April 10 From: Slatina ![]() |
am si eu o problema asemanatoare cu a ta.Din cate am citit pe aici + vine la bricheta masinii,acolo sunt 2 fire albastru si rosu,la mine nemaifunctioand bricheta am schimbat-o dar degeaba, apoi mi-am dat seama ca nu am tensiune pe acele fire.Am tras un fir de la panou, care este pe contact si l-am bagat in mufa brichetei,dar un papuc a ramas liber....si inca ceva firul albastru nu l-am putut sa il scot si am tras mai tare de el si l-am scos si din cealalta parte si... nu mi-am putut da seama de unde l-am putut scoate. Duminica am sa revin cu poze poate cu ajutorul vostru ii dau de cap si eu si colegu de mai sus.
|
--------------------
Dacia
1410 brek
1998
- OT-XX-XXX MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Niku merci,o sa dau tripla jos sa vad ce e pe acolo,desi am scos panoul de carton de pe stanga si n-am vazut decat un manunchi de cabluri care pleaca spre bord. Presupun ca in bord intra tot prin stanga,pe undeva pe sub panoul de sigurante. Azi am constatat ca nici dezaburirea nu merge,desi butonul si indicatorul din bord functioneaza si legaturile la luneta sunt ok. Deci inca o bataie de cap in plus. Ma enerveaza bordul asta cn facut fara cap,e foarte anevoios de ajuns pe la firaraia de sub bord. Partea mai proasta e ca nici nu stiu unde sa caut si ce fire,ca am o presimtire ca in spiritul tipic colibasi firele care pleaca de la panou spre intrerupatoare nu-s de aceeasi culoare cu cele care vin in spate. O singura chestie nu-s lamurit: la motorul stergator imi vin 2 fire,unul alb si unul albastru care odata unite imi comanda motorul. Inseamna ca si in fata ar trebui sa imi ajunga la intrerupator tot cele 2 care unite prin inchiderea circuitului din intrerupator sa-mi porneasca motorasul. Ori mie la intrerupator imi vin 3 fire: un verde,un maro si un albastru. Verde cu albastru imi porneste spritiera si paremi-se ca la fel si cu verde cu maro. Deci cele 2 sunt plusuri care imi dau curent la spritiera. Si atunci unde-s cele 2 de care am eu nevoie sa-mi inchida circuitul? In mod normal stergatorul spate porneste separat sau odata cu cele din fata? E legat si el prin temporizator sau e separat? Am desfacut partial fata bordului si cochilia volanului dar nu sunt fire desfacute sau ceva asemanator. Am avut un fir maro tras de pe regleta din stanga si care nu era legat nicaieri si avand in vedere ca si firul de la dezaburire luneta e tot maro,am impresia ca ala trebuia sa imi dea curent in spate la rezistenta,desi daca in buton nu ar fi avut plus nu mi-ar fi aprins nici martorul din bord...
![]() 23 Mar 2013, 19:06: Ei bine,nici un electrician pe aici? This post has been edited by sebymesteru: 23 Mar 2013, 18:06 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Revin cu noutati:
Azi am dat stopul stanga jos,si am gasit intradevar mufele care duc la stop si la hayon. Alimentarea motorasului era rupta,papacul oxidase in asa hal,cand am pus mana pe mufa sa o scot din compartimentul triplei am ramas cu firul in mana. Dat fiind faptul ca nici celalalt fir nu arata prea bine,am anulat mufa si le-am legat direct. Job done,stergatorul functioneaza acum,am curatat si firele din cealalta mufa,unde e dezaburirea si o masa,sper sa functioneze acum si dezaburirea. Multumesc nikuniku de sfaturi ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ai vazut ca ai rezolvat si fara electrician
la vara in concediu vin pe la tine sa dai o palinca |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Pai poate ne intalnim la Brasov in mai,la adunarea daciotilor si fac cinste.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:39 |