[VAND]Instalatie GPL pentru injectie, 650 LEI NEOMOLOGATA
[VAND]Instalatie GPL pentru injectie, 650 LEI NEOMOLOGATA
alinmateescu |
30 Mar 2013, 08:48
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
|
||
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|||
marius.tt |
31 Mar 2013, 10:57
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 766 Joined: 16 January 10 From: Bucuresti |
pe ce masina ai avut-o?
|
--------------------
Renault
Megane dti
2000
|
|
sorin1983 |
31 Mar 2013, 11:01
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
eu as zice nova injectie
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
alinmateescu |
31 Mar 2013, 11:29
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
Da, de pe nova pe care am lovit-o, se vand si componente, butelia 350 lei, incarcata cu gaz, flansa de injectie, 50 lei + taxe transport.
1 Apr 2013, 07:00: This post has been edited by alinmateescu: 1 Apr 2013, 07:00 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
marius.tt |
2 Apr 2013, 06:38
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 766 Joined: 16 January 10 From: Bucuresti |
dupa cate stiu eu instalatia asta este de carburatie, nova are un injector care scuipa benzina direct ....asa ca nu se poate monta pe multipunct(secventiala)
|
--------------------
Renault
Megane dti
2000
|
|
alinmateescu |
2 Apr 2013, 07:32
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
QUOTE(marius.tt @ 2 Apr 2013, 06:38) dupa cate stiu eu instalatia asta este de carburatie, nova are un injector care scuipa benzina direct ....asa ca nu se poate monta pe multipunct(secventiala) Cand folosesti cuvantul direct si vorbesti de injectie, inseamna cu totul altceva. Pe Dacia cu injectie monopunct, toate fabricate incepand cu anul 2000 pana la Logan au fost Euro2 si se montau astfel de instalatii, una noua costa si acum 1500 lei. Secventiala se foloseste de la motoare Euro 3 in sus pentru a mentine parametrii de noxe in clasa motorului in care a fost omologat, printu-un control mai optim a timpilor si cantitatilor de combustibil injectat. Crede-ma ca orice motor chiar si E5 poate functiona pe GPL cu orice instalatie GPL (chiar si un ceas de butelie), dar va aprinde martorii din bord si exista riscul sa sparga galeria de admisie daca aceasta este din plastic. (la pornire sau la un rateu de autoaprindere, etc.) Instalatia in cauza a mers super ok, chitul de garnituri de rezerva costa 110 lei. Gasesti multe instalatii cu 300 lei, cu garnituri coapte, jigloare decalibrate, arcuri decalite, nu tin relantiul, nu -si mentine reglajul in timp, nu se pot regla, consuma mult si elimina gaze nearse cu miros pe masura dupa masina, cine a mers cu asa ceva stie despre ce vorbesc... |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
marius.tt |
3 Apr 2013, 07:15
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 766 Joined: 16 January 10 From: Bucuresti |
de exemplu cum o montezi pe o supernova? care are injectie multipunct adica injector pe fiecare piston? ii dai gaura in corpul clapeta?
|
--------------------
Renault
Megane dti
2000
|
|
alinmateescu |
3 Apr 2013, 10:16
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
QUOTE(marius.tt @ 3 Apr 2013, 07:15) de exemplu cum o montezi pe o supernova? care are injectie multipunct adica injector pe fiecare piston? ii dai gaura in corpul clapeta? Inaintea clapetei de acceleratie(in sensul de intrare spre motor), de regula in conul de aspiratie, inaintea clapetei traseul de admisie este ingustat pentru a marii viteza si odata cu ea depresiunea asupra peretilor a aerului aspirat. Daca prin diferite metode reusesti sa introduci acolo o flansa cu mixerul dedicat sau comfectionat artizanal, un simplu stut cu capul tesit (nu indoit ci taiat) la 90 grade cu deschidere spre clapeta, stutul sa fie de minim 7 mm diametrul interior pentru motor de 1,3 -1,6 litri, vei avea cele mai bune reglaje si motorul va raspunde promt la cea mai mica actiune a pedalei de acceleratie. Daca nu poti introduce stutul respectiv oriunde in traseul de admisie inaintea clapetei bineinteles chiar si pana in cutia filtrului de aer, dar diferenta va vi mare, trebuie un reductor cu reglaj pe bascula membranei, membrana finuta italiana... In acest caz pui pe furtunul de gaz un fel de electrovalva care opreste scurgerea vaporilor de gaz, dupa oprirea motorului, in galeria de admisie unde in momentul pornirii va ineca motorul sau pot face autoaprindere si zmulge furtunele de racord, asta daca nu sparge galeria de plastic daca te prinde cu clapeta inchisa. De aceea se porneste motorul pe gaz, fara secventiala cu acceleratia la podea cand e rece. Toate acestea sunt artificii care le faci cand nu ai bani de una secventiala, sau dedicata masinii tale, dar va merge mult si bine, si daca e pusa si modificata de tine cand te lasa in drum sti ce sa-i faci nu dai telefoane... Nu-ti spun ce trebuie sa faci in momentul cant te opreste politia cu RAR-ul pe traseu, asta tine de tine... This post has been edited by alinmateescu: 3 Apr 2013, 10:20 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
marius.tt |
3 Apr 2013, 14:08
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 766 Joined: 16 January 10 From: Bucuresti |
Cu tot respectul... vorbesti mult si deloc la obiect
Te-am intrebat daca se gaureste corpul clapeta? atat . |
--------------------
Renault
Megane dti
2000
|
|
alinmateescu |
3 Apr 2013, 16:22
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
QUOTE(marius.tt @ 3 Apr 2013, 14:08) Cu tot respectul... vorbesti mult si deloc la obiect Te-am intrebat daca se gaureste corpul clapeta? atat . Studiezi problema si vezi daca poti pune flansa si daca nu, dai gaura, in corp sau in furtunul de racord cu filtru, unde vrei si unde crezi ca e mai bine, sau poti intreba la un Service. La inceputurile mele, prin 1990, nu mi-a aratat nimeni, erau foarte putine masini pe gaz si nu existau statii de alimentare, mergeam pe aragaz. Eu cand am montat prima data pe 1300 am stricat 3 carboratoare pana am nimerit pozitia optima. Deci, spor la treaba... |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
marius.tt |
4 Apr 2013, 07:07
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 766 Joined: 16 January 10 From: Bucuresti |
Pe bune nu te mai inteleg......in primul post spui ca vinzi instalatie gpl pt masinile pe injectie care de fapt este pe carburatie...........
-Dupa aceea spui ca merge ca una secventiala..... -Cum sa faci tu gaura in corpul clapeta cand pe acolo trage aer,bagi gaz in loc de aer. -Gandeste.....daca era asa monta firmele de gpl la greu instalatii de asteape carburatie la injectie multipunct -Ce sa studiez eu cand tu spui ca ;''Instalatia a mers super bine, ca una secventiala!'' Rog colegii forumisti sa-si dea cu parerea daca o instalatie gpl pe carburatie merge montata pe multipunct sa si functioneze corect vad ca tu compari carburatia cu injectia multipunct This post has been edited by marius.tt: 4 Apr 2013, 07:11 |
--------------------
Renault
Megane dti
2000
|
|
alinmateescu |
4 Apr 2013, 14:26
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
QUOTE(marius.tt @ 4 Apr 2013, 07:07) Pe bune nu te mai inteleg......in primul post spui ca vinzi instalatie gpl pt masinile pe injectie care de fapt este pe carburatie........... -Dupa aceea spui ca merge ca una secventiala..... -Cum sa faci tu gaura in corpul clapeta cand pe acolo trage aer,bagi gaz in loc de aer. -Gandeste.....daca era asa monta firmele de gpl la greu instalatii de asteape carburatie la injectie multipunct -Ce sa studiez eu cand tu spui ca ;''Instalatia a mers super bine, ca una secventiala!'' Rog colegii forumisti sa-si dea cu parerea daca o instalatie gpl pe carburatie merge montata pe multipunct sa si functioneze corect vad ca tu compari carburatia cu injectia multipunct Colegule, terbuie sa ai sute de buteli umflate cu pompa si un milion de kilometri ca sa intelegi cum vine treaba cu gazul. Pentru tine cel mai sigur este sa te duci la un service si sa montezi instalatia, sa te ti de garantie si sa nu uiti sa iei numerele de telefon de la ei, ca nu se stie... Si te rog frumos, daca vrei informatii pertinente si gratuite ceremi-le pe PM, aici lasa-ma sa dau instalatia ca eu nu m-am bagat peste farurile si boxele tale. Daca te interesa instalatia mea, te informai si stiai exact ce-ti trebuie. Instalatia este pentru injectie monopunct Bosch de pe daciile din 2000-2004 si singura diferenta intere carborator este acea flansa de gaz, care pentru motorul tau nu se fabrica intrucat este omologat la secventiala, dar asta nu te impiedica sa adaptezi alta ca tot este neomologata, sau sa dai 2800 lei pe una secventiala si omologata, dupa care sa vinzi masina cu 600 euro. Da, deci daca vrei intadevar sa pui una pe motorul tau incepe prin a desface corpul injectiei faci desene si masuratori apoi cauta flansa de la alte masini care sa mearga la gaurile suruburilor, diametrul conului, etc, sau risca-te pune stut cum ti-am explicat. Oricum ar fi, daca reusesti nu vei regreta! Si crede-ma ca am una secventiala pe un 207 de 20kkm, a costat 3250 lei si nu m-a impresionat deloc fata de a mea... poate la pornire ca nu apesi acceleratia dar avand in vedere ca mergi 3-5 km pe benzina pe timp rece mai bine cu fosta ca nu stiam pretul la benzina. This post has been edited by alinmateescu: 4 Apr 2013, 14:30 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
marius.tt |
5 Apr 2013, 08:05
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 766 Joined: 16 January 10 From: Bucuresti |
Crede-ma ca am idee derpre instalatii gpl ,am montat eu personal la doua masini pe care le-am detinut in propietate prin anul 2005 (dacie) si 2007(renault 11) Ambele instalatii erau sh si m-a costat 150 LEI una .
apropo vezi ca o instalatie noua omologata ,secventiala pt logan este cam 1800-2000 roni cu tot cu montaj si garantie,nicidecum 2800 roni sau 3250 cat afirmi tu spor la vanzare |
--------------------
Renault
Megane dti
2000
|
|
alinmateescu |
5 Apr 2013, 08:31
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
QUOTE(marius.tt @ 5 Apr 2013, 08:05) Crede-ma ca am idee derpre instalatii gpl ,am montat eu personal la doua masini pe care le-am detinut in propietate prin anul 2005 (dacie) si 2007(renault 11) Ambele instalatii erau sh si m-a costat 150 LEI una . apropo vezi ca o instalatie noua omologata ,secventiala pt logan este cam 1800-2000 roni cu tot cu montaj si garantie,nicidecum 2800 roni sau 3250 cat afirmi tu spor la vanzare Daca zici ca ai montat, de ce ma intrbi ca ,,bagi gazul pe unde intra aerul?,, Da, pe Logan Stag 200 cu butelie cilindrica, pe alte masini aceiasi instalatie costa mai mult, plus ca am montat una de top, Stag 300 plus, cu butelie toroidala si 150 lei RAR-ul, pricepi, uite aici> http://www.monteazagpl.ro/peugeot/207/kit-...rezervor-ti-41l Tot acolo o sa gasesti si pentru Logan This post has been edited by alinmateescu: 5 Apr 2013, 08:40 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
alinmateescu |
6 Apr 2013, 10:28
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
6 Apr 2013, 20:27: 7 Apr 2013, 13:06: This post has been edited by alinmateescu: 7 Apr 2013, 13:06 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
alinmateescu |
8 Apr 2013, 20:59
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
9 Apr 2013, 20:16: This post has been edited by alinmateescu: 9 Apr 2013, 20:16 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
alinmateescu |
12 Apr 2013, 20:44
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
|
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
dizzy |
13 Apr 2013, 08:35
Post
#18
|
Work smart not hard! Group: Members Posts: 4.840 Joined: 11 February 04 |
Poti sa o montezi pe ce vrei tu, atat timp cat nu vrei sa o omologhezi, de la drujba la elicopter. Se poate omologa pe carburator si injectie monopunct.
Daca faci adaptari nu mai primesti vreodata omologare pe cale legala. Acum e mai clar? This post has been edited by dizzy: 13 Apr 2013, 08:36 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
ionut L. |
13 Apr 2013, 09:24
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti |
are dreptate alinmateescu, taicame_o are pe o dacie din 2003 o instalatie tomasetto care a costat 1400, trece singura pe gaz la o anumita turatie, porneste pe benzina, este aproape ca a mea la functii (tomasetto stag 300 care a costat 2400 lei)
spor la vanzare! |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
alinmateescu |
14 Apr 2013, 07:57
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
Valabil, 650 lei, 42 litri GPL in butelie, Kit nou de rezerva si garnituri de rezerva SH, cu schema electrica de legare, toate accesoriile (furtune coliere teuri, bride prindere, flansa pentru corp injector), conducta lunga, totul italian, nu mai trebuie nimic.
0728850480 alinmateescu@hotmail.com 14 Apr 2013, 18:03: 15 Apr 2013, 06:03: This post has been edited by alinmateescu: 15 Apr 2013, 06:03 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
alinmateescu |
16 Apr 2013, 06:31
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
16 Apr 2013, 18:27: 17 Apr 2013, 17:54: 18 Apr 2013, 13:02: 18 Apr 2013, 19:30: 19 Apr 2013, 10:53: This post has been edited by alinmateescu: 19 Apr 2013, 10:53 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
alinmateescu |
20 Apr 2013, 11:38
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
20 Apr 2013, 19:30: This post has been edited by alinmateescu: 20 Apr 2013, 19:30 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
alinmateescu |
22 Apr 2013, 06:32
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
|
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
dezmembrez nova |
26 Apr 2013, 07:55
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 April 13 |
Are contul blocat, nu poate raspunde PM, contact pe e.mail sau telefonic.
|
--------------------
Dacia
Nova
2000
- 728850480
|
|
dezmembrez nova |
27 Apr 2013, 17:10
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 April 13 |
Are contul blocat pana pe 02.mai, nu poate raspunde PM, contact pe e.mail sau telefonic.
|
--------------------
Dacia
Nova
2000
- 728850480
|
|
alinmateescu |
2 May 2013, 15:42
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
valabil.
3 May 2013, 08:00: This post has been edited by alinmateescu: 3 May 2013, 08:00 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
alinmateescu |
4 May 2013, 15:57
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
|
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
alinmateescu |
6 May 2013, 05:47
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
|
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
virusu_mut |
6 May 2013, 22:27
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 692 Joined: 4 January 11 From: Bucuresti |
poze cu partea electrica si un pret pentru ea? mersi
|
--------------------
renault
21
1993
- b76axa
|
|
alinmateescu |
7 May 2013, 06:49
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 |
QUOTE(virusu_mut @ 6 May 2013, 22:27) Partea electrica este compusa dintr-un comutator metalic si două fire care alimenteaza bobina electrovalvei si cea a reductorului, respectiv multivalva de pe butelie. Nu are comutator de gaz, schema de legare o primiti dupa cumparare, 650 lei, cu 42 litri de gaz in tank, totul trece prin ECU-ul masinii astfel incat daca se opreste motorul se inchide automat si alimentarea cu GPL. Mai primiti si un releu special de injectie care va deschide circuitul de alimentare al injectorului si al pompei de benzina. Daca crezi ca cer mult poti lua doar flansa (mixerul) de injectie, cu care poti monta orice instalatie pe care o gasesti mai avantajos pentru tine. Daca esti interesat vorbim in PM. 8 May 2013, 06:14: This post has been edited by alinmateescu: 8 May 2013, 06:14 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th September 2024 - 03:47 |