Chiptuning Daia SOlenza
![]() ![]() ![]() |
Chiptuning Daia SOlenza
bratu80 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Banned Posts: 6 Joined: 11 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia SOlenza
Dacia SOlenza
- AFA
|
|||
asarban |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
HAI MA!
Pe bord 210... Pe bordul ala care se termina la 200.. HAI ma...bai fraticuleeee..ce ciptiuningeala pe aici...baaa cretini astia de la Dacia ca nu stiu ce vand ei... Io propun sa dai adresa lu ala la Dacia sa se faca un fel de Tunner oficial, ca Brabus, ca AMG,....ca ar fi pacat sa se piarda..auzi tu..de la 162 la 210 doar din cip si dale.... Incep sa cred ca fenomenul Caritas, FNI...a fost ceva dorit de romanasi ma... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
costi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
As baga-o pe aia cu marmota dar s-a banalizat.
Totusi vitezometrul merge pina la 220, nu ca ar prinde atita, dar oricum... |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa citez din clasici in viata:
Si ala din spate cu trabantul care iti dadea flash-uri sa te dai la o parte atunci cand tu prinsesei viteza superluminica eram io... Psss: pune naibii mana pe un creion si calculeaza demultiplicarea cutiei, dimensiunea rotii, turatia de taiere a injectiei si ia zi-ne apoi: cat zisesi ca ai prins cu masina? Macar TEORETIC, ca practic, hartia suporta multe... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DANYZAKILLER |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 June 05 ![]() |
Lasa ca eu te cred.Nu te lua dupa baietii astia rai ca sunt invidiosi
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
- GL-85-DNY
|
|
bratu80 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 6 Joined: 11 September 05 ![]() |
QUOTE(DANYZAKILLER @ 11 Sep 2005, 18:48) Lasa ca eu te cred.Nu te lua dupa baietii astia rai ca sunt invidiosi ![]() ![]() Ma, lumea vorbeste aiurea, multi prosti isi dau cu parerea insa cine are Solenza si a mers cu ea stie f bine ca prinde mult peste aia 162 din talon.Masina prindea 175 inainte sa scot catalizatorul si mediana.Accentul l-am pus pe chiptuning care intr-adevar a dat randament 100% iar pretul a fost criminal de mic fatza de ce comercializeaza astia pe la firmele de tuning.Poate a mai facut cineva tot la aceeasi persoana, ar fi cazul sa se simta si sa posteze aici:)Sau cineva care a pus la Aspad, sau in alta parte, sa-si faca lumea o idee unde ar putea face asa ceva si de buna calitate pentru Solenza.Probabil ca la un moment dat o sa ies din nou cu ea pe autostrada sa-i fac o poza la 210 desi chiar si asa tot vor aparea comentarii gen "e trucata" etc etc, deci n-are rost sa-mi bat capul.Poate ca nu era viteza reala, de fapt in mod cert este o eroare accentuata a vitezometrului insa atata arata:)Cine are asa ceva poate urma cu incredere pasii care i-am descris mai sus, masina va fi mult mai performanta decat cea stock. This post has been edited by bratu80: 11 Sep 2005, 19:08 |
--------------------
Dacia SOlenza
Dacia SOlenza
- AFA
|
|
RIon |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
eu nu inteleg cum a scazut consumul... ai pus si filtru aer sport, cum a scazut??
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ValentinnoRossi2005 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 25 August 05 ![]() |
QUOTE(bratu80 @ 11 Sep 2005, 19:05) multi prosti isi dau cu parerea Probabil ca la un moment dat o sa ies din nou cu ea pe autostrada sa-i fac o poza la 210 desi chiar si asa tot vor aparea comentarii gen "e trucata" etc etc 1. treaba cu prostii e adevarata 2. ca sa citez din clasici ( ce imi place expresia asta!!! ![]() ![]() PS: cu toata "ciptiuningeala" mata nu cred ca poti prinde mai mult de 180 km/h real. |
--------------------
*
*
* The DOCTOR
|
|
bratu80 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 6 Joined: 11 September 05 ![]() |
QUOTE(ValentinnoRossi2005 @ 11 Sep 2005, 19:45) 1. treaba cu prostii e adevarata 2. ca sa citez din clasici ( ce imi place expresia asta!!! ![]() ![]() PS: cu toata "ciptiuningeala" mata nu cred ca poti prinde mai mult de 180 km/h real. Sa fii sanatos.Daca nu ai SOlenza te rog nu te baga in seama;)Vorbesc aici pentru cunoscatori sau pasionati nu pentru bagatori in seama;) |
--------------------
Dacia SOlenza
Dacia SOlenza
- AFA
|
|
RIon |
![]()
Post
#10
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
astept si eu raspuns referitor la consum. merci
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ValentinnoRossi2005 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 25 August 05 ![]() |
QUOTE(bratu80 @ 11 Sep 2005, 19:59) Sa fii sanatos.Daca nu ai SOlenza te rog nu te baga in seama;)Vorbesc aici pentru cunoscatori sau pasionati nu pentru bagatori in seama;) am dreptul prin constitutie sa ma bag in seama ![]() apropo am mers destul cu solenza ca sa stiu ce ii "poate pielea"("blana", scart si top speed ) ... ca nu detin o astfel de masina nu inseamna ca nu stiu ce e aia sau nu am pus mana pe ea in viata mea ... capicce ? mai pe romaneste nu sunt un "bagator in seama oarecare" ... asa ca ciocu` mic sau sa citez din alt clasic: " lasa-neeee lasa-neeee" |
--------------------
*
*
* The DOCTOR
|
|
RIon |
![]()
Post
#12
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
voi doi ciocu' mic - deja e atac la persoana!!
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ValentinnoRossi2005 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 25 August 05 ![]() |
|
--------------------
*
*
* The DOCTOR
|
|
Codrin |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bratu80 @ 11 Sep 2005, 20:05) Poate ca nu era viteza reala, de fapt in mod cert este o eroare accentuata a vitezometrului insa atata arata. Eu am prins cu Loganul 220. Dar vitezometrul incepea de la 40 km/h. Acum sper sa nu vina lumea sa vorbeasca aiurea, sau prosti care sa-si dea cu parerea ![]() lasaneeee, lasaneeee Daca tu singur ai recunoscut eroarea vitezimetrului, ce tot o tii cu a ta? Cat ziceai ca ti-a iesit din calcule? |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#15
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
sa ii explicam domnului bratu cum sta treaba cu nasolenza lui .
slz are din start un pic mai putini cp ca dsn ul . are aceeasi cutie, alt mod de actionare al ambreiajului. slz nu prinde 210 decat daca arzi toluen si ii pui un compresor si dupa 2 km ii faci motorul . chiptuning . la dacia presupune inlocuirea chip ului original cu altul . e mai complicat aici de ce se inlocuieste alea alea ... ce e cu chip ul ce face el , ce forte actioneaza asupra lui saracu' ca e unu' mic si singur acolo . deci lasa abureala ca si altii dintre noi au avut tobe goale , filtru sport si chip dar nu zburau cu 210 ! ! ! pt RIon : dupa chip tuning mie mi-a scazut consumul cu app 1 l/% . de ce ? deoarece motorul ideal pentru masina asta era unul ceva mai puternic. acesta este cam slabut pt masina si deci consuma mai mult ![]() ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
bratu80 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 6 Joined: 11 September 05 ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 11 Sep 2005, 20:44) sa ii explicam domnului bratu cum sta treaba cu nasolenza lui . slz are din start un pic mai putini cp ca dsn ul . are aceeasi cutie, alt mod de actionare al ambreiajului. slz nu prinde 210 decat daca arzi toluen si ii pui un compresor si dupa 2 km ii faci motorul . chiptuning . la dacia presupune inlocuirea chip ului original cu altul . e mai complicat aici de ce se inlocuieste alea alea ... ce e cu chip ul ce face el , ce forte actioneaza asupra lui saracu' ca e unu' mic si singur acolo . deci lasa abureala ca si altii dintre noi au avut tobe goale , filtru sport si chip dar nu zburau cu 210 ! ! ! pt RIon : dupa chip tuning mie mi-a scazut consumul cu app 1 l/% . de ce ? deoarece motorul ideal pentru masina asta era unul ceva mai puternic. acesta este cam slabut pt masina si deci consuma mai mult ![]() ![]() IN sfarsit ajungem unde trebuie, lasand la o parte incompetenta care reiese din textul care l-ai scris.Am postat pentru a sustine chiptuningul.Scade consumul cu 1 litru la medie , reprizele sunt mai bune, la fel si demarajul, iar viteza maxima creste.Daca nu esti suficient de inteligent sa intelegi ca masina arata 210 pe kilometraj fatza de 175 inainte sa ma ating de ea este problema ta.Nu am sustinut ca aceea este viteza reala, dar probabil esti telepat si stii mai bine ce am vrut sa spun. Nimeni nu abureste pe nimeni, era vorba de o experienta alaturi de o Solenza, in ideea ca sunt multi pasionati pe aici care probabil vor sa aduca imbunatatiri modelului Solenza.NU am nevoie sa demonstrez nimanui nimic, nu am nici nu interes sa fac asta, repet era vorba de o experienta dupa cum scrie si in primul post.Iar pentru isteti din astia ca tine, care se cred mari minitehnicusi, in cotidian conduc un E30 325i, asa ca lasa-ma pe mine cu teoriile tale despre masini puternice sau mai putin puternice.Pe langa 325i Solenza e o jucarie, insa pentru pasionatii care au buget limitat un chiptuning facut la un pret de chilipir de 120 de euro trebuie neaaparat destainuit, pentru ca nu toti sunt suficient de fraieri sa arunce 265 de euro la Aspad;)Multa bafta si toate bune. P.S. Sunt un imbecil care face reclama. |
--------------------
Dacia SOlenza
Dacia SOlenza
- AFA
|
|
free_fiber |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
lolman |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 20 September 04 From: Iasi ![]() |
@george : de ce solenza ar avea mai putini cp decat DSN ?
|
--------------------
Ex. Solenza Confort
Now: Seat Leon 1M1
2005
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#19
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
ignorand pe cat se poata grandoarea si flatulatiile din capul dlui bratu , pe care il anunt ca eu conduc o masina ce da clasa 325 ului la orice ora din zi si noapte la ce capitol vrea el , chiar si offroad, as dori sa pastram topicul despre chiptuning despre chiptuning.
pe nea bratu il invit sa-si ia 325i ul si sa nu il mai incurce cu solenza cand pleaca la plimbare ! ala prinde 210 , dar e a lui tata probabil si nu-l pupa decat seara cand are si el note mai bune si nu mai pica atatea examene ![]() chipt tuning implica schimbarea , fizica , a chip ului cu unul nou , scris cu parametrii noi . procedeul e un pic complicat , si recomand ASPAD pe care i-am testat pe pielea mea ! sunt buni ! sunt profesionisti ! nu am avut probleme deloc ! 120E dai atata face ![]() @bratuxx : ce turatie avea motorul tau la 210km/h ? ca mie imi da ceva cu niscai virgule la calcul ![]() @lolman : solenza are niscai chestii in lipsa la motor ![]() solenza stock are 70cp , supernova 75. de aici diferentele alea si tot folclorul , fondat , cum ca supernova fumeaza o solenza oricand ![]() detalii gasiti pe forum ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
lolman |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 20 September 04 From: Iasi ![]() |
" solenza stock are 70cp , supernova 75 "
![]() Chiar as dori un link din care reiese ca dsn are 5cp in plus peste solenza; am cautat pe forum, ![]() |
--------------------
Ex. Solenza Confort
Now: Seat Leon 1M1
2005
|
|
bratu80 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 6 Joined: 11 September 05 ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 11 Sep 2005, 21:47) ignorand pe cat se poata grandoarea si flatulatiile din capul dlui bratu , pe care il anunt ca eu conduc o masina ce da clasa 325 ului la orice ora din zi si noapte la ce capitol vrea el , chiar si offroad, as dori sa pastram topicul despre chiptuning despre chiptuning. pe nea bratu il invit sa-si ia 325i ul si sa nu il mai incurce cu solenza cand pleaca la plimbare ! ala prinde 210 , dar e a lui tata probabil si nu-l pupa decat seara cand are si el note mai bune si nu mai pica atatea examene ![]() chipt tuning implica schimbarea , fizica , a chip ului cu unul nou , scris cu parametrii noi . procedeul e un pic complicat , si recomand ASPAD pe care i-am testat pe pielea mea ! sunt buni ! sunt profesionisti ! nu am avut probleme deloc ! 120E dai atata face ![]() @bratuxx : ce turatie avea motorul tau la 210km/h ? ca mie imi da ceva cu niscai virgule la calcul ![]() @lolman : solenza are niscai chestii in lipsa la motor ![]() solenza stock are 70cp , supernova 75. de aici diferentele alea si tot folclorul , fondat , cum ca supernova fumeaza o solenza oricand ![]() detalii gasiti pe forum ![]() Baiatu , tin sa te dezamagesc, cred ca ala care-l linge pe taticu esti tu:)Eu ma ocup de chiptuning si din asta traiesc.Tot din chiptuning imi intretin si 325-ul.Atata poate un tanar de 22 de ani fara ajutor din partea parintilor:))Esti de asemenea si incompetent cand spui ca se inlocuieste chipul:)Solenza eventual Logan au flash, se scoate, se citeste, se trimite softul la modoficat in Germania,vine inapoi, se rescrie pe chip si aia e:)Ce aberezi tu acolo este valabil in cazul masinilor produse pana in 95, care foloseau chipuri tip eprom, care se sterge cu ultraviolete:)De asemenea mai sunt cateva modele de Audi di VW produse dupa 1995 care au un tip de flash, model PLCC 44 care se scrie o singura data si ala intr-adevar nu merge sters:)Ce am facut aici a fost practic o promovare a produselor mele, ascunsa intr-adevar, probabil va disparea rapid acest post din cauza asta:)Pana acum am doua SOlenze la activ, una de la NSL care este galbena si are AFA la numar si una din MR cu FMD la numar.Cei interesati pot primi numerele de telefon ale respectivilor care pot demonstra live faptul ca chipul de 120 de euro a fost mai bun decat tzeapa de 265 de euro de la ASPAD.Cand nu ai creier si bani degeaba, te duci si testezi pe pielea ta ASPAD.Multa bafta!Apropo, poate ne spui si noua cum ai reusit sa produci banii pentru a conduce ceva care da clasa unui 325i:)Sa nu ne spui ca nu te-a ajutat tati deloc ca nu te crede nimeni:))) P.S Consumul a scazut din cauza faptului ca la part throttle, adica atunci cand se merge in oras si clapeta de acceleratie nu se deschide bruscsi la maxim, au fost reduse debitele de benzina iar la full throttle, atunci cand se deschide brusc si la maxim lapeta de acceleratie , avansul a fost setat altfel iar debitele de benzina au crescut substantial, asa s-a obtinut cresterea de putere:)Pentru cei care nu cunosc, clapeta de la admisie are pe ea un senzor care ii detecteaza unghiul de deschidere si viteza de deschidere si se numeste TPS(throttle position sensor) ![]() |
--------------------
Dacia SOlenza
Dacia SOlenza
- AFA
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#22
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
la dsn / slz nu se poate face flash
![]() mai incearca o data ! 120E dai 120E face ![]() dupa cum ziceam . reclama ! deoarece nu te-ai calmat dupa ce am vorbit frumos cu tine ai un avertisment de la mine ! AVIZ amatorilor de chip tuning IEFTIN : oameni buni , cat dati atata face , de 120E tipul de mai sus va da acelasi chip inapoi . nu merita ! atentie la tzepe ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
asarban |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Disclamer: deoarece urmatoarele 3 luni nu o sa mai pot intra pe forum mi se rupe de un eventual ban/warn!
Georgica..ii spui de unde ai facut rost de bani pt cip? NU? Ai maaaa nu fii rau.... Nea bratu..iti spun eu...da m**e la fraieri pe bani grei! Ce zici..te intereseaza si pe tine? ca are agenda goala luni de dimineata... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
cristyyy2003 |
![]()
Post
#24
|
![]() R.I.P. Marli Group: Members Posts: 736 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti ![]() |
w o w
![]() |
--------------------
Suzuki
SX4
2008
- B 67 TMK "Greierii" ma innebunesc!
|
|
Gabi |
![]()
Post
#25
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
1. Avand in vedere ca topicul dl Bratu80 este din categoria povestilor cu feti frumosi si Ilene cosanzene topicul va fi inchis pana cand se vor aduce dovezi, ca asa pot spune si eu ca merg cu slz-ul meu de 1,4 cu 290km/h constant si ca imi consuma 2%,si ca am 300 cai putere. ..... Mai bine lasa dl bratu80
2. Avand in vedere atacul la persoana initiat de dl bratu80 acesta va primi 10% warn. 3. Cand vei avea dovezile mai discutam pana atunci acest topic va fi inchis |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
Vertigo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 11 Sep 2005, 21:47) solenza stock are 70cp , supernova 75. de aici diferentele alea si tot folclorul , fondat , cum ca supernova fumeaza o solenza oricand ![]() detalii gasiti pe forum ![]() salut, imi pare rau sa te contrazic dar slz are 74.8 cp adica 75. la o putere a motorului de 55kW se inmultetste cu 1.36 si afli nr. de caluti. chiptuning pt motoarele de capacitate mica si aerate este mai mult o frectie la picior de lemn singurul lucru pentru care merita este scaderea consumului ... NUMAi daca este scris soft-ul calumea. Cresterea performantelor la motoarele aerate este undeva intre 8 - 12 % in cele mai bune ,si rare, cazuri. o mai mare "performanta" poate fi obtinuta prin inlocuirea evacuarii cu una sport gen borla , un filtru de aer sport , scoaterea catalizatorului si a galeriei. |
--------------------
Dacia Solenza
1.4 MPI
- B-XX-EJW ... de ce sa bei si sa conduci ... cand poti sa fumezi si sa zbori ...
|
|
b64chr |
![]()
Post
#27
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Initiatorul topicului sustine o crestere a vitezei maxime de la 175km/h la 210km/h.
Pentru viteze mari principala forta invinsa de motor este forta aerodinamica, care creste cu patratul vitezei. Puterea este forta x viteza. Deci puterea, pentru viteze mari creste cu cubul vitezei. Asta inseamna ca daca pentru 175km/h ai nevoie de puterea P, pentru 210km/h ai nevoie de (210*210*210)/(175*175*175)*P, adica de 1,73P. Sincer, ma indoiesc ca poti creste puterea motorului de 1,7 ori indiferent ce tunning ii faci. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
Gabi |
![]()
Post
#28
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Avand in vedere ca topicul pare de genul povestilor cu ilene cosanzene ... se inchide.
|
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#29
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Imi cer scuze ca abuzez de calitatea de moderator sa postez dupa ce s-a inchis topicul, insa as avea dorinta sa fac cateva punctari:
1. Viteza maxima IDEALA (deci fara frecari si alte rezistente) este 213 km/h, limitata matematico-fizic de rapoartele cutiei de viteza, de dimensiunea rotii si de turatia maxima. 2. La dsn/slz forta aerodinamica isi face aparitia deja la 130 km/h. In vecii vecilor nu o sa prinda o dsn/slz/lgn viteza maxima ideala. Poate un 80% din ea... POATE, da' nu e sigur... 3. Pentru mesterii care fac chip tuning si sunt atat de cunoscatori si le fac exact pe modelul celor de la motorpower (mmm... de ce oare?) sa le spun ca sunt pe langa subiect si predicat... Chipul de pe DSN/SLZ/LGN poate fi scris si prin interfata, nu e necesar sa fie scos de pe placa de UCE injectie. Bine, dar pentru asta trebuie sa ai intr-adevar cunostinte, nu sa fii un laudaros care nu are acoperire in faptele reale. 4. Pentru cei care l-au contactat pe nenea Bratu sa le faca chip-tuning, doresc sa le mentionez ca in urma unor discutii duse cu dansul prin alte parti si nu aici pe topic a rezultat neechivoc faptul ca domnia sa si-a facut cont pe acest forum doar in scop de reclama, pentru a racola... creduli. Las la o parte limbajul nesimtit folosit de nea bratu, si ma adresez credulilor: daca voi credeti ca un chip tuning va face din solenza/dsn racheta intergalactica, VA INSELATI. Pentru cei care nu inteleg ce face chip-tuningul: va mareste durata de injectie (deci mai multa benzina), va schimba avansul la injectie (baga mai devreme, si din cauza maririi duratei de injectie) si va mai umbla olecuta la avansul la aprindere. Daca voi credeti ca prin marirea duratei de injectie scade consumul, inseamna ca va meritati soarta sa va pacaleasca primul pacalici.... Limitarea la DSN/SLZ/LGN pentru mai multa putere nu vine de la cantitatea de combustibil injectat in cilindru, ci de la cantitatea de aer injectata in cilindru. Cand o sa va faca chiptuning pe admisia de aer, atunci voi avea respect pentru dansul, pana atunci este un cetatean nesimtit care nu are respect pentru munca altora si calca pe cadavre ca sa se ridice el ca rahatul la suprafata apei... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:52 |