Resoftare ECU logan dci Euro 4, Soft stock
![]() ![]() ![]() |
Resoftare ECU logan dci Euro 4, Soft stock
CristianRMS |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|||
panter1 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
cum s-a rezolvat? ca tot nu ne-ai spus
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
CristianRMS |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 October 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(panter1 @ 20 Apr 2013, 23:15) Nu a fost o problema software ![]() Dupa ce am eliminat problemele cum ar fi ECU,Soft,IMV am ajuns la concluzia ca tacane injectoarele 1 si 2 :-|.O sa merg sper saptamana de dupa paste la un mecanic sa vedem cat dau pe retur si daca se pune problema inlocuirii duzelor de retur. 25 Apr 2013, 16:32: Revin .Am fost astazi la domnul Nicu Paraschiv la service-ul promovat de Ady24.Am pus DDT-ul pe masina, acolo pe langa o eroare de care stiam si anume o eroare la circuitul A al bujiilor, mai erau prezente alte 2 erori rezultate din scoaterea IMV-ului(l-am scos in weekend si am suflat sita aia cu compresorul) + eroare recunoastere cip cheie. In rest totul era bine.Cu injectia iar am primit confirmari ca stau bine .Am pus pe returul injectoarelor borcanase iar rezultatul dupa spusele domnului Paraschiv au fost foarte bune,in sensul ca motorina data pe retur de fiecare injector era data in mod egal adica toate furtunele se umpleau in acelasi timp cu aceeasi cantitate de motorina.Dupa ce s-a uitat la ceas de cateva ori,am oprit motorul si mi-a zis a nu e problema de la injectoare.A abordat insa si o alta tehnica foarte ingenioasa dupa parerea mea pentru a vedea daca tacaneala vine de la injectoare, si anume m-a pus sa pornesc iar motorul, si-a pus domnul un stetoscop(asemanator cu cel pe care il folosesc medicii sa te asculte la plamani insa modificat),si a pozitionat capatul stetoscopului pe fiecare injector si le-a ascultat pe fiecare cateva secunde.Si de aici verdictul a fost ca nu de la injectoare e tacaneala . A scos furtunul de la admisie aer si a pus mana acolo.A fost surprins de chestia asta si m-a pus si pe mine sa pun mana.Stupoareeeee.Sufla aer pe acolo.Din cate stiu si eu pe acolo ar trebui sa traga aer nu sa sufle. Mi-a dat un verdict,insa mi-a zis ca nu garanteaza 100% in sensul ca el se ocupa doar de partea de injectie nu si mecanica a motorului,verdictul fiind ca cel putin o supapa de admisie nu isi mai face bine treaba si de acolo si tacanitul. Voi ce ziceti?Ati mai intalnit problema asta? This post has been edited by CristianRMS: 25 Apr 2013, 16:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:09 |