Ma poate ajuta cineva cu o problema la ambreaj
![]() ![]() ![]() |
Ma poate ajuta cineva cu o problema la ambreaj
marian_eleonor |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Poate fi moale, daca placa e crapata (diafragma) sau daca nu e reglat bine cablul. Daca ai cursa moarta pana aproape de podea, si acolo antreneaza putin furca, ai impresia ca e moale pedaua. Daca diafragma e crapata (nu te-ai uitat cu atentie la montare sau n-ai stiut unde sa te uiti), pedaua e moale pe toata cursa, iar placa se departeaza doar pe jumatate de circumferinta, iar cealalta ramane preata pe disc, neeliberandu-l pentru a decupla cutia , de motor. E posibil ca la control sa fi fost buna placa, iar la ansamblarea cutiei pe motor, ai lovit cu priza in ina din diafragme , si atunci ai crapat-o. Discul de ce l-ai schimbat, ca patina? Era uzat? Patina de uzat, sau ca placa era crapata? Discul uzat si placa crapata, permitea debreierea, dar si discul patina. Asa ca ai pus disc nou, care nu mai permite debreierea, daca placa e crapata, si ar si patina, daca ai fi putut pleca cu ea. Discul e pus corect?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
pedala e destul de moale pe toata cursa nu cred sa se fi stricat la montare deoarece am fost vro 3 cand am montat cutia si a intrat super ok da discu vechi patina nici nu mai pleca de pe loc discu e pus cu partea aia mai iesita spre cutia de viteze mia zis cineva ca trebe sa bata nustiu cum lamelele ale unde vine rulmentu casa iasa mai in afara pentru ca rulmentu are joc in cutia pot sa ridic furca unde vine cablu si cu mana
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
corbex |
![]()
Post
#4
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Cred ca te paste o noua demontare a cutiei.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
da asta e sigur ca o voi demonta din nou ma mai poate ajuta cineva cu o parere sa nu o desfac degeaba
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
ma poate ajuta cineva cu un video sau o poza ceva cum vine montata corect discul de ambreaj ??
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
video pentru ce?iei discu in mana si partea cu butucu iesit mai in afara intra in placa de presiune,la montare sa il centrezi cu o priza de cutie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Chitu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 3 July 12 ![]() |
Dar poate fi si din cauza ca nu a intors placa de presiune cu tubulara? adica era cu dintii in interior .
|
--------------------
Dacia
Berlina
1976
|
|
corbex |
![]()
Post
#9
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sa verifici si furca, sa nu fie crapata sau indoita.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Discul nu putea fi asa de uzat, incat sa nu mai poti pleca de pe loc. Un disc uzat, patineaza in a 4-a, nicidecum in treapta intai. De aceea, uita-te cu atentie la "soare", ca sunt mari sanse sa fie crapat. Discul nou, e inposibil sa fie eliberat, de o diafragma crapata, la apasarea pedalei de ambreiaj. L-ai montat corect, ca pozitie.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Chitu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 3 July 12 ![]() |
Da da da , e bine pus , dar eu stiam ca se intoarce dintii la placa cu o tubulara cand se schimba discul. e corect?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1976
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
e corect ce ai zis in treapta 1 nu patina dar in a 2 si a 3 daca fartam un pic nota era gata mergea motoru in gol
27 Apr 2013, 20:47: Orcum o sa o desfac cu domnu Chitiu si o sa vedem ce are discu e corect cu butucu in placa de presiune This post has been edited by marian_eleonor: 27 Apr 2013, 20:47 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Poate spun o prostie dar ai reglat cablul de ambreiaj? Pana unde poti trage furca cu mana? Ai zis ca o poti trage cu mana pana unde vine cablul? Asta inseamna pana sus pe tamponul ala pe care se sprijina camasa cablului?
|
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu inteleg ce dinti poti schimba cu o tubulara!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Chitu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 3 July 12 ![]() |
Da cine a pomenit de schimbat? Stiam , adica am vazut mai demult metoda asta la un nene , cand schimba doar discul fara placa , punea frumos o tubulara pe placa de presiune si cand apasa pe ea dintii se intorceau spre cutie cum ar venii , cum se spune , se intoarce , eu zic ca asta a fost greseala , ca placa a ramas cu dintii inauntru si furca are joc in gol , practic nu debraiaza.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1976
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#16
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
[quote=PH-06-BOA,28 Apr 2013, 18:16]
Nu inteleg ce dinti poti schimba cu o tubulara! poate dintii din gura daca-i scapa tubulara Chitu-le stii tu ceva dar...........,exista un dar daca intelegi This post has been edited by nikuniku: 29 Apr 2013, 21:14 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
libarca |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Deci pana la urma dintii sunt de fapt portiunile lamelelor arcului diafragmei pe care calca rulmentul nu? Pai daca alea se curbeaza in timp sub presiunea rulmentului, ce debreiere mai astepti, sau mai bine spus, aia nu e placa de presiune.Degeaba le-ai ''intoarce'' ca se prostesc din nou.Daca este cea originala n-ar trebui sa existe asa ceva!
Pai la Dacia 1310 de 15 ani desfacuta prima oara la ambreiaj, am gasit placa de presiune perfecta nici macar uzura sesizabila nu avea, doar luciu ca la sanie!Chiar si murdara cum este face cat 10 noi de SRL.Materialul, grosimea tablei, nu ne mai intalnim cu ele, dar asta nu inseamna ca face uzina asemenea rebuturi! |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
Chitu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 3 July 12 ![]() |
En fine... treaba e cat se poate de adevarata , altfel cum explici ca are cursa moale la pedala , si ridica furca din cutie cu mana ? nu e din placa ca a ramas pe interior ? si furca cu rulmentul are jos liber prea mare? Mecanici mecanici , dar asta o stie tot omu .
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1976
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
maine va fi desfacuta si am sa fac poze la placa de presiune sa o vedeti si voi sa va dati cu parere, ce are teoretic din placa de presiune ar fi ca nu intra in viteza in treapta 1 deloc dac o opresc pornesc in viteza celelalte trepte merg dar mai greu numa daca sa bulit saoarele la placa sau siafragam cu lamele
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Buna seara, am si eu o problema cu ambreiajul am venit aseara dintr-o cursa toate bune si frumoase pana azi dimineata. Pornesc motorul dau sa bag in viteza dar nu intra pedala foarte moale, mai strang cablul, pornesc apas pedala de ambreiaj moment in care se aude o pocnitura si pedala iarasi moale. Acum problema e sa ma astept la un nou ambreiaj?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
Minel |
![]()
Post
#21
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Scrie "Stan patitu' .... suna a ambreiaj nou .. cel putin placa .. a pocnit .. asa mi s-a intamplat si mie .. in zona "lamelelor " .. a crapat ..
Bafta la demontat si alege un kit de ambreiaj de calitate daca mai ai de gand sa pastrezi masina ! This post has been edited by Minel: 1 May 2013, 20:55 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
da la tine sa spart placa de presiune pe unde merge rulmentu
Am rezolvat problema ca a mea nu era cablu suficient strans la starns si merge ok si vitezele si discu multumesc celor care mau ajutat cu pareri raman dator cu o bere |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
berea, doar prin fax sau prin plic
![]() ![]() 1 May 2013, 23:39: QUOTE(cibi25 @ 30 Apr 2013, 21:53) Buna seara, am si eu o problema cu ambreiajul am venit aseara dintr-o cursa toate bune si frumoase pana azi dimineata. Pornesc motorul dau sa bag in viteza dar nu intra pedala foarte moale, mai strang cablul, pornesc apas pedala de ambreiaj moment in care se aude o pocnitura si pedala iarasi moale. Acum problema e sa ma astept la un nou ambreiaj? in cazul tau ar putea fi cablul de ambreiaj care se rupe si trebuie inlocuit ![]() This post has been edited by ORIJINAL21: 1 May 2013, 22:39 |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cablul, e usor de identifica, daca e rupt. Una dintre posibilitati e, sa pui o cheie franceza (sau gura de lup) pe furca si sa faci debreierea cu ea, si altul sa bage in viteza. Daca intra debreind cu cheia, e cablul de vina. Dar pentru cine cunoaste cum se misca furca, vede si cu ochiul liber daca se face cursa completa la furca, incepand din locul unde rulmentul atinde diafragma. Am sa desenez, pentru cei care nu stiu unde sa se uite la placa (de fapt nu placa, ci diafragma, soarele se fisureaza), sa stie ce sa caute:
This post has been edited by PH-06-BOA: 2 May 2013, 21:02 Attached thumbnail(s) diafragma.JPG ( Size: 68.73k ) Number of downloads: 118 diafragma.JPG ( Size: 62.94k ) Number of downloads: 123 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Sa rezolvat, nu a fost placa de presiune de vina ci un surub care stange volanta de vibrochen sa rupt si a intrat intre volanta si disc
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:06 |