NU porneste, si daca porneste se opreste la acc., help pls.
![]() ![]() ![]() |
NU porneste, si daca porneste se opreste la acc., help pls.
Tiristu' |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|||
angheloaia |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
Verifica si aprinderea, dar cauta sa pui mai bine pe pozitita initiala jiglorul de aer sau chiar sa refaci amestecul. E posibil sa-i fi inchis de tot aerul.
E genul de problema care poate fi cauzata de mai multe chestii. Zici ca e asta, dar mai e si de dincolo putin si din ata parte putin, etc. |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
Tiristu' |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
azi i am schimbat si platina. Am folosit pt. distanta o bucatica de carton din ambalajul platinei. credeti ca este okey? nu am o lera....
|
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
QUOTE(Tiristu' @ 27 Apr 2013, 13:31) azi i am schimbat si platina. Am folosit pt. distanta o bucatica de carton din ambalajul platinei. credeti ca este okey? nu am o lera.... ![]() This post has been edited by sebymesteru: 27 Apr 2013, 13:39 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Tiristu' |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
da, chiar am demontat capacul superior al carbt. si am desfundat ciocul acela, ca sa fiu sigur. acuma am si tras-o , bagata in treapta a 2-a si merge cat este trasa cand calc ambreiajul, doar daca o turez tare merge si merge aiurea, intrerupt asa...si se opreste orice i-as face. Dimineata am uscat bujiile la calorifer, a pornit si a mers putin tot asa ca si cum ar fi in 3 pistoane, am lasat o la relanti s-a oprit imediat si nici ca a mai pornit.
|
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Scanteia cum o da? Nu-i rosie cumva? Asa mi-a facut si mie cand mi s-a dus bobina de inductie....
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Delco dereglat (o fi avut piulita de strangere slabita)?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Tiristu' |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
Astazi am umblat iar la platina, am aproximat eu pe acolo, am tras-o a pornit, aceiasi chestie, a mers cat a mers si iarasi s-a oprit. s-a uitat un nene mai batran pe la ea, si a scos fisa de la bobina catre delco, si nu dadea scanteie cand dadeam la automat.....
|
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Daca platina e buna si e reglata la 0,35-0,40 atunci trage un fir de borna + a bobinei la + baterie si incerca sa o pornesti. Daca merge ai undeva cadere de tensiune(in contact sau undeva pe traseul firului) daca nu ia alta bobina si monteaz-o si va merge. Acuma ce bobina ai pe ea? De-aia neagra in carcasa de plastic cu surubele pe margine sau de-aia cu carcasa metalica capsulata?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Tiristu' |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
Salut, scuze ca raspund atat de greu. am fost plecat din localitate pana acum. Da, am bobina dinacea cu carcasa de metal. Astazi m am dus prin garaj, masina nu mai are curent nici sa claxoneze macar, nici farurile nu se mai aprind ....deci???....cand am plecat avea curent de invartea la automat....dar nu pornea.
|
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vezi si tu ce descarca bateria detalii aici, si pune-o la incarcat pe un redresor 18-24h dar sa nu se depaseasca tenziunea de 15V
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Tiristu' |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
Problema este ca maine plec iarasi la drum. Cine stie cand mai ajung, daca o incarc si o pun inapoi, pana vin sigur iar e moarta. O sa incerc sa schimb bobina de inductie, sa vedem daca va porni.
|
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
Tiristu' |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
Salut, am revenit acasa. Am adus 3 bobine...uzate de la o cunostinta...niciuna nu m-a ajutat sa pornesc. O sa cumpar una noua. Intrebare , firele pe bobina cum trebuie sa fie?
-Rosu pe plus -Maro pe minus sau invers? |
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
val2011 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
iti trebuie un aparat de masura daca nu mai stii cum au fost firele inainte
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Ce ciudata este combinatia de culori la tine. Eu cand am dat bobina jos sa o curat (pe exterior) am putut sa o montez foarte simplu. Am un fir negru -> minus si un fir rosu-> plus.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
pcostica |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
firul maro este pentru turometru si se leaga la minus impreuna cu cel de la delco
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca cu trei bobine n-a pornit, cu a saptea crezi ca vrea? Nu bobina e cauza, iar firele poti sa le legi cum vrei, ca tot porneste. Bobina nu are un plus si minus, ci e notata ca acolo sa legi plusul. Leag-o invers, si sigur va merge, fara sa ai vre-o problema ulterior. Ce mi-e ca fac ruperea la un capat, sau la celalalt al infasurarii primare, ca secundarul se va descarca tot la acelasi capat, numai ca va fi serie cu primarul, in cazul legarii inverse. Nu se poate ca, din cate bobine ai, toata sa fie defecte. Vezi daca la punerea contactului, ai tensiune pe firul si borna de alimentare (+). Daca nu e, ai contactul defect sau fir rupt. Daca e, treci cu verificarile in partea cealalta, la platina. Ori da la masa pe undeva, ori eintrerupt circuitul la platina (nit la arc slab, platina nu e nituita bine, izolator la trecere prin corpul delcoului, pus gresit sau strivit), mai poate fi si condensatorul. O baterie care ai lasat-o descarcata, asa va fi indifirent de ce i-ai face, dupa atata timp, pentru ca se sulfateaza, mucegaieste, casi femeia cand uiti de ea. Lasata incarcata, dar nu montata, era mai bine pentru ea (bateria). Mai e o problema, ca la momentul cand dai la cheie, contactul taie alimentarea catre bobina. Poti pune un bec de 5-21W intre masa si plus alimentare bobina, sa vezi daca cat dai la automat, sta becul aprins. Daca sta, e bun contactul.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
garga77 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 October 13 From: Palanca Giurgiu ![]() |
tineo turata la maxim vreo 5 minute si o sa se curete buji carburator tot.io asa fac o data pe saptamana o tin in blana pe loc vreo 5 minute si merge piesa dupaia.
|
--------------------
dacia
1310
1989
- GR 03 ESS
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Tu le cureti in fiecare saptamana ? Lol. Daca schimbi la 3000 rpm nu cred ca o sa ai probleme cu afumarea bujiilor (desigur si carburatorul sa fie reglat bine).
This post has been edited by RaduWra: 24 Nov 2013, 08:02 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 12:03 |