DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Sunet infernal in interior

GoldMD
post 26 Jul 2013, 00:08
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Salut! Dupa ce am rezolvat problema cu uleiul, a aparut acum alta. Zgomot infernal de evacuare (cred) care se aude cel mai tare cand sunt in masina. La ralanti parca sunt in dragster iar la turatie nu mai zic, huruie de ma omoara. Ce e diferit, dupa ce i-am schimbat uleiul, a vazut cam 4000 de ture pentru prima data cand e la mine, turatie la care a cam tusit in toba. De unde naiba poate sa provina sunetul si care e metoda de verificare?

2. Ca tot am fost sub masina, am mai observat ca patina de langa bieleta cutiei de viteze are plasticul ala ros pana aproape nu mai atinge levierul plasticul. Sa fie asta motivul pentru care imi intra greu in marsalier?
3. Toba mea intermediara nu este prinsa de caroserie cu nimic, atarna. Asa este normal? Este prezent un colier care strange o bucata de cauciuc pe teava, care e rolul lui?

Va rog, dati-mi orice fel de pareri. Trebuie sa fac un drum mai lung in curand si nu pot merge in halul asta cu masina. De afara nu se aude prea tare, dar inauntru damblagesc daca mai merg mult.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 26 Jul 2013, 13:22
Post #2


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Toba intermediara se prinde cu urechea aia de tabla pe care e montat tamponul de sau de langa surubul din dreapta al jugului cutiei de viteze. Cat priveste huruiala,probabil scapa gazele pe undeva,ori pe la imbinarile tevilor ori ceva e spart,fie toba intermediara,fie saxofonul. Porneste motorul si baga-te sub ea si vezi pe unde sufla. Daca e teava fisurata sau saxofonul ori le schimbi ori provizoriu ii pui o bucata de tabla prinsa cu unul sau doua coliere peste gaura. Daca e toba intermediara,nu prea ai ce-i face,daca s-a gaurit sigur si restul tablei e ruginit si nu prea o poti suda. Era la Kaufland niste pasta pentru etansarea si reparerea provizorie a esapamentului,vre-o 20-30 de lei parca. Si e de preferat sa nu o mai turezi la 4000,e totusi dacie nu subaru.

This post has been edited by sebymesteru: 26 Jul 2013, 13:25


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 26 Jul 2013, 18:00
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Pana la urma aveam o fisura la imbinarea intre toba intermediara si teava. Se rezolva rapid. E incredibil cum asa o mica fisura face atata galagie.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 26 Jul 2013, 18:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




4000 de ture blink.gif biggrin.gif


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 26 Jul 2013, 18:33
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Nu-s genul care scoate untul din masina cand nu e cazul. Sa merg cu 4000 prin oras de la semafor la semafor? Sa vada lumea ca ce? Io-te prostu cu Dacia se crede la raliuri? smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 18:11
Forum Renault