DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Inecata la relanti

GoldMD
post 24 Aug 2013, 15:49
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Astazi mi s-a oprit masina la semafor. O trag pe dreapta, dau gatul de lebada jos si ma uit in carburator. Pe clapeta de acceleratie era balta de benzina. Am reusit cu chiu cu vai sa o pornesc si sa ajung acasa. De ce oare se face lac de benzina?


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 24 Aug 2013, 17:51
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




Verifica plutitorul sau cuiul pontou daca inchide bine la urma sa reglezi nivelul de benzina...


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 24 Aug 2013, 18:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




ori cuiul cum zice colegul ori plutitorul o fi spart (asa am patit eu)
sau cea mai buna varianta, a prins cuiul o mizerie si nu a mai inchis....


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 24 Aug 2013, 20:42
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Posibil sa fi fost asta cu cuiul sa nu fi inchis. I-am facut la fata locului o desfundare cu palma si am ambalat-o putin pe loc si acum vad ca sta bine la relanti. Astazi schimbasem membrana la pompa de benzina si furtunul tur, deci posibil sa fi luat vreo mizerie de pe undeva...


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 30 Aug 2013, 20:08
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Acum e si mai frumos...nu mai porneste deloc. Am dat racordul de aer jos si nu stiu de ce si difuzoirul si clapeta de acceleratie sunt pline de benzina. Daca o pornesc si o accelerez imediat, sta turata, dar pe la 1500-2000 de ture intrerupe grav de tot si nu sta cand o las la ralanti deloc. Nici nu mai stiu ce sa ii fac. Benzina in CNC ii vine, scanteie are, deci nu inteleg ce naiba mai are. Jiclorul meu de relanti l-am comparat cu unul poansonat "52" si este mult mai mare ca acela. Nu vrea masina sa porneasca cu niciunul din ele.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 30 Aug 2013, 20:15
Post #6


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Este inecata cu benzina ... nu are voie ca , clapeta si difuzorul sa fie cu bezina pe ele .....


Ma mir ca , porneste .......baga pompa de picior sau de mana , pe furtun retur , cine stie sa nu fie infundat returul ,..verifica cui poantou ....axul de la cui , pe care culiseaza plutitorul ..... asa pateam si eu .. si pana la urma , era axul de la cui , nu era ok si se mai bloca plutitorul

Bafta mare !!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 30 Aug 2013, 21:05
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




Pun maine alt carburator cu totul. Sper sa rezolv ceva. Revin cu rezultatul.

31 Aug 2013, 18:42:
I-am bagat carburatorul nou. Acum masina sta la relanti, nu mai ineaca motorul, dar am dat de alte bube. Mai ales la rece, dar si la cald, imi da in nas cand incerc sa bag tare piciorul in ea sa plec mai tare. In ture nu intrerupe deloc. De la ce poate fi?!

This post has been edited by GoldMD: 31 Aug 2013, 18:42


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 31 Aug 2013, 20:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Salut, ca sa nu mai deschid alt topic, domnilor am si eu o nelamurire in legatura cu masina mea. De azi a inceput sa o ia razna rau, aici ma refer la relanti...pur si simplu moare si merge in 3 pistoane. Zilele astea vreau sa-i achizitionez 4 bujii sinterom (noi) + fise noi de urziceni + inca o platina duduco si un condensator duduco. Cam de la ce poate fii problema ? Am curatat azi bujiile cu smirghet fin, dar degeaba...nu s-a imbunatatit mult mersul motorul...deja in treaba 3 la 2000 rpm trepida grav rau..dupa ce i-am dat a 4 a mergea frumos iar la 50 la ora iar facea la fel...(diferenta dupa curatarea bujiilor cu smirghet fin era ca mergea putin mai bine motorul).


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pojarel18
post 31 Aug 2013, 20:11
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 29 April 08




Pentru GoldMD.....Schimba cuiul la carburatorul vechi si o sa vezi ca merge. Cuiul este uzat si inchide cand vrea el.

Spor la treaba.

This post has been edited by pojarel18: 31 Aug 2013, 20:11


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoldMD
post 2 Sep 2013, 09:57
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 August 12
From: Iasi




M-am uitat la nivel in CNC si este cam cu 2mm mai sus decat inceputul pantei respective. Sa incerc sa il maresc sau sa il schimb cu un plutitor care are nivelul facut mai mare sa vad daca datul in nas este de la nivel?

2 Sep 2013, 12:38:
Daca ii trag putin socul, nu mai da in nas la cald. Deci sa inteleg ca amestecul este sarac. Cum se imbogateste?

This post has been edited by GoldMD: 2 Sep 2013, 12:38


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 04:34
Forum Renault