Renault 5, ala de la bursa
![]() ![]() ![]() |
Renault 5, ala de la bursa
Geo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 9 January 03 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Chevrolet
Aveo
2006, Platinum Drive safe !
|
|||
tm8bnz |
![]()
Post
#2
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(Geo @ 23 Sep 2005, 09:43) Cu tot riscul de warn, tot nu ma pot abtine sa nu te intreb : tie ti se pare normal un consum de ulei de jumatate de litru la o mie de kilometri ? Este foarte normal pt un motor turbo generatie veche sa manance ulei.Acest motor are un epurator de gaze care-si face ventilatie direct din baie asa ca ORICE ar fi gaze carter DIN BAIE tot ajung in admisie si sunt duse pe evacuare.Pe urma lagarele turbinei au o toleranta pe unde la rece se scurge neconditionat un fir de ulei.Asa ca aviz pt cei care cumpara asa o masina:Daca porniti masina la rece si o lasati sa stea la relanti 5-10 minute sa nu va impacientatzi,obisnuieste sa scoata fum(ulei marunt) pe esapament,se arde cel ce nu are fluenta din turbina,aceasta nerotindu-se. Toate,una peste alta se aduna.Dar la banii astia,asa o racheta...te mai uiti la jumatate de litru d ulei la juma de an ? |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Geo, la tipul ala de motoarte, chiar si fara turbina, este ACCEPTAT un consum de pana intr-un litru de ulei la mia de kilometri. Daca nu ma crezi, deschide cartea lui Mondiru si vezi acolo.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Geo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 9 January 03 From: Brasov ![]() |
Stati linistit, ca doar am intrebat... mi s-a parut prima oara mare consumul, corelat cu ce aveam in cap despre benzinarele noi, fara multi kilometri.
Aveam banuiala ca faza este corelata cu turbo, si vroiam sa stiu sigur. Oricum, daca as avea acum 2.000 - 2.500 euro, as lua direct unul dintre cele doua R5-uri de vanzare... sunt superbe masinutele alea, mai ales la raportul dintre CP / Kg... au niste acceleratii tepene rau. Daca tot s-a mutat intr-un topic nou, ce stiti despre ele legate de fiabilitate ? Eu as cumpara asa ceva pentru debut la VTM, dar am auzit ca la varsta lor, si la cat sunt de alergate si neintretinute astea din RO, au cam mari probleme cu turbo-ul, si tubulatura... |
--------------------
Chevrolet
Aveo
2006, Platinum Drive safe !
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E chiar mic 500 ml la 1000 de km..ar fi bine sa fie numai atat...motorul de la o banala berlina e considerat normal daca consuma pana in 900 ml /1000 km..deci la un motor turbo, mai vechi, 500 ml e chiar putin
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
stiu dacii cu 1l la 100 de km!fara misto!@
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 21:21 |