Probleme dupa accident, scartait roata
![]() ![]() ![]() |
Probleme dupa accident, scartait roata
adriano2br |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Attached thumbnail(s) ABCD0002__9_.JPG ( Size: 286.88k ) Number of downloads: 668 |
||
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Pai trebuie sa ridici si tu roata pe cric si sa investighezi problema, pui mainile sus si jos si tragi de roata. Daca ai joc, si nu misca din rotula inferioara, atunci e din rulmenti.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
Hai, ca nu e prea rau. In primul rand, bine ca nu ai patit tu nimic ;I in al doilea rand, cred ca nu a fost afectat lonjeronul.
La masina socrilor, dupa un accident am refacut toata fata cu exceptia lonjeroanelor dar si alea au fost indreptate la varf. Am primit vreo 2500 lei de la asigurator iar apoi a trebuit sa dovedim cu poze lucrarile facute. |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Dupa ce am deschis topicul, imediat m-am dus si am saltat masina pe cric, roata nu are nici un fel de joc, sus-jos sau stanga-dreapta. Am dat roata jos, am invartit putin de butuc si am luat maxim de volan in partea stanga, atunci am observat ca ceva mi-a frecat de capul planetarei, tripoda parca se numeste.Se poate vedea in poze. Banuiesc ca am prins vreo sarma sau ceva de genul de pe drum si s-a frecat acolo pana a sarit pentru ca m-am uitat atent si nu avea de ce sa se frece pentru ca nu mai este nimic lustruit pe acolo.
Sper sa nu fie rulmentul...dar sa o vad cum se comporta pe viitor. Si se pare ca mi-a cedat si burduful pivotului inferior de pe stanga, schimbat acum vreo 7000km..dar inca nu are joc. This post has been edited by adriano2br: 27 Sep 2013, 15:40 Attached thumbnail(s) ABCD0002.JPG ( Size: 216.79k ) Number of downloads: 712 ABCD0004.JPG ( Size: 253k ) Number of downloads: 725 ABCD0006.JPG ( Size: 261.85k ) Number of downloads: 755 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Intr-un final mi-am gasit "donatoarea de organe". Undeva la fier vechi. Am fost dimineata dar nu am reusit sa scot usa doar cu surubelnita din dotare. Ma duc inapoi cu mai multe ustensile dupa mine, ori scot usa de la bolturi, care sunt destul de ruginite, ori desfac balamalele cu totul de pe stalp. Sa vad ce metota da roade. Cam ploua afara dar nu ma las pana nu iau usa aia de acolo
![]() ![]() This post has been edited by adriano2br: 30 Sep 2013, 15:54 Attached thumbnail(s) ABCD0001.JPG ( Size: 281.58k ) Number of downloads: 616 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Sa schimbi si burduful de la pivot, se gasesc separat in magazine.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Din cauza ca bolturile de la "noua" usa erau ruginite in balama..am demontat usa cu tot cu balamale de la fier vechi. Problema este ca balamalele astea au joc mare si nu pot sa reglez usa. Balamaua de jos am schimbat-o, dar la cea de sus, unde e si jocul mai mare nu pot sa ii scot boltul. In afara de autogen mai este vreo varianta de scoatere a boltului ? :-?
|
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Da, mai e o varianta care nu necesita scoaterea boltului, prin care ii poti lua jocul. Montezi usa pe stalp, balamaua de jos o lasi asa, daca spui ca ai schimbat-o, iar pe cea de sus o rasucesti putin, cu piulitele apropiate (doua), apoi le strangi putin ca sa poti regla si pozitia usii (moment in care poate aparea jocul), dupa stabilirea pozitiei usii, rotesti iar cat se poate de balamaua de pe stalp, ca sa dispara jocul. Cred ca era mai bun un film, dar sper sa se fi inteles. Si su piulitele stranse, daca ai o cheie "solida" gen cheie franceza, sau gura-de-lup, o bagi pe balamaua de pe stalp, de jos in sus (ca asa e loc), si ridici de ea, in ideea de a torsiona putin balamaua, atat cat sa dispara jocul din bolt. Te tine, ani. La planetara, a intrat piatra intre bascula si "oala".
This post has been edited by PH-06-BOA: 3 Oct 2013, 21:27 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Multumesc pentru raspuns, PH-06-BOA. Cu usa am rezolvat-o. Dupa ce am schimbat balamaua de jos..am vazut ca nu pot sa scot boltul celei de sus ..si am renuntat, am montat-o pe stalp si am observat ca era teapana..nu mai avea nici un fel de joc, si am reglat-o. Cred ca accidental , am facut ceea ce ai zis tu in postarea de mai sus. Acum am dat de alta problema..Vopsirea aripii. Am luat o aripa rosie din dezmembrari, am dat cu smirghel p400(sau hartie abraziva, cum ii zic unii) pana am matuit-o, am observat ca nu avea lac dat, ca se lua praf rosu direct din vopsea..am bagat putin chit ca avea vreo 2 puncte de rugina, l-am slefuit, am sters-o cu diluant, s-a uscat si am inceput sa o vopsesc. Am consumat un tub de spray,dar am reusit sa o aduc la culoare, mi-a placut cum a iesit. Am citit pe tubul de lac, cica se aplica atunci cand vopseaua este uscata complet. Am citit si pe vopsea, scria ca se usuca complet in 24 de ore. Cum am vopsit aripa ieri, astazi au trecut 24 de ore si am zis sa ii dau si lac. Am facut proba pe un colt pentru ca ma asteptam la asa ceva. CAnd se usuca lacul are un aspect de lac exfoliat..oare din cauza ca nu e uscata bine vopseaua? Vreau sa precizez ca nu am mai vopsit, dat cu lac ..pana acum . O sa pun niste poze cu aripa rosie, vopsita..si aspectul de lac exfoliat.
Ps: pe coltul respectiv voi lipi autocolant(folie de pus pe geamuri) , ca pe aripa originala din primul post al acestui topic. This post has been edited by adriano2br: 4 Oct 2013, 12:45 Attached thumbnail(s) aripa_rosie.jpg ( Size: 413.23k ) Number of downloads: 207 vopsea_si_lac.JPG ( Size: 247.83k ) Number of downloads: 163 ABCD0002.JPG ( Size: 178.27k ) Number of downloads: 197 ABCD0003.JPG ( Size: 108.88k ) Number of downloads: 190 ABCD0005.JPG ( Size: 161.08k ) Number of downloads: 172 ABCD0008.JPG ( Size: 128.76k ) Number of downloads: 174 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ai spalat-o la masina, si d-aia nu merge!
Lacul trebuia dat la 10 min. dupa vopsea. Daca ti-a placut cum a iesit (vopseaua trebuia sa fie destul de lucioasa), e bine, dar sprayul e pentru muste, nu pentru auto. Pentru ca ai fact toata aripa, iese bine, dar la petice mai mici nu merge. Odata ca iese matuit, gazat pe margine, apoi vopseaua din spray nu e rezistenta, chiar si cu lac peste ea. Lacul nu are acelasi luciu ca cel dat cu pistolul, si are si intaritor in el (vezi filmul meu, cu suflaiul). This post has been edited by PH-06-BOA: 6 Oct 2013, 14:43 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Am vazut majoritatea filmelor tale de pe youtube. Dar am luat spray ca sa ies mai ieftin, pt ca nu am compresor..pistol de vopsit si trebuia sa platesc manopera pt asta. Am FAcut toate operatiile singur..cum am zis, ca sa ies mai ieftin...chiar ma gandeam sa fac un suflai si sa iau vopsea, dar nu stiam cum sa amestec cu diluant..bla bla.Asa , cu spray am mai peticit cate ceva si mi s-a parut mai usor. Am montat aripa pe masina, dar a ramas un loc cam mare intre aripa si usa , care nu imi place. Mai este si stalpul putin bagat inauntru..dar momentan nu ma deranjeaza, sunt multumit ca nu imi intra vantul pe la cheder. O sa mai dau usa jos la un moment dat ca sa ii indrept stalpul calumea, sa vina usa la nivel cu aripa, dar asta ramane pt la primavara...sau pentru o zi mai calda.
Ps: aveam niste ciobituri pe capota, si am dat cu acelasi tip de spray cam acum un an..fara sa dau lac. Si cand am vazut ce fel s-a facut lacul pe aripa..am zis ca nu a fost uscata bine vopseaua, si am incercat pe portiunea data cu spray de pe capota. Acolo lacul s-a uscat bine si are un aspect lucios...asa ca mai astept cateva zile si o sa dau si pe aripa, tot pe o portiune mica , asa de proba . This post has been edited by adriano2br: 6 Oct 2013, 14:51 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
dacia_geo |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 23 December 10 ![]() |
Portiunea de aripa pe care ai dat cu lac arata de parca ar fi atacat lacul vopseaua pe care ai dat-o. Sunt compatibile vopseaua cu lacul? Nu orice spray (vopsea sau lac) poate fi dat pe un alt strat de acoperire chiar si uscat.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Ambele produse sunt luate de la policolor..si spray vopsea, si spray lac..sunt compatibile. Totusi , sunt destul de nelamurit. Cum am zis mai sus, cu acelasi fel de spray am dat pe un colt de capota acum vreun an..si am lasat asa, iar acum am dat cu lac peste si lacul a ramas lucios. Astazi am incercat iar sa dau pe aripa, deja sunt vreo 3 zile de cand e vopsita..dar lacul se face la fel, se albeste cand se usuca. Am reparat si pragul acum cateva zile ca era luata vopseaua si il chituisem + grund peste. Azi am dat din acelasi tub de spray de la aripa, in acest loc , pe prag..si , asa cum mi-a zis mai sus PH-06-BOA, peste 10-15 minute am inceput sa dau cu lac in cateva straturi..si s-a uscat bine, a ramas transparent.
Deci lacul meu ramane transparent si pe vopseaua veche de pe capota, si pe vopseaua proaspata de pe prag..dar aripa care e vopsita de 3-4 zile nu vrea sa prinda lacul cum trebuie. Zilele astea o sa mai iau un spray de vopsea, ca nu mai am si o sa mai dau vreo 2 straturi pe aripa, iar apoi dau imediat cu lac..daca nici asa nu merge..chiar nu stiu ce naiba are. Ps: si doua poze, cu masina inainte de reparatie, si cum arata azi. Dupa ce i-am facut poza, i-am mai lipit niste folie pe coltul aripii, ceva gen , ca in prima imagine, , dar mai bag maine o poza, pentru ca acum ma apucase seara si nu se mai vedea bine. Usa ramane sa o demontez iar, ca sa o reglez, pt ca e loc cam mare intre aripa si ea...plus ca trebuie si vopsita, dar momentat mi-a cam disparut cheful...ma multumesc ca am adus-o cat de cat la normal pe bani putini, 80 ron usa si aripa + 50 ron vopsea si lac.Orice despagubire as primi de la rca , nu cred ca o sa ies pe minus ![]() This post has been edited by adriano2br: 6 Oct 2013, 21:00 Attached thumbnail(s) ABCD0002__9_.JPG ( Size: 232.98k ) Number of downloads: 147 ABCD0001.JPG ( Size: 187.58k ) Number of downloads: 195 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Du si usa mai in fata, ca e prea apropiata de stalpul de pe mijloc, iar aripa poti s-o mai slabesti din suruburi si s-o mai impingi spre bord. Urmareste si liniile laterale, sa fie in prelungire.
Vopseaua iese cu cratere, daca pe aripa s-a umblat cu carpa sau orice altceva cu silicon de bord. Chiar si mainile goale, daca le-ai pus pe bordul sters cu silicon (o tampenie), si apoi pe aripa (chiar si cel care a avut-o inainte), foarte greu scapi de el. Incearca cu spritchit (gasesti la spray), si daca-l dai fara scurgeri (unde se scurge slefuiesti),poti vopsi direct. Lacul se face alb, pentru ca il dai gros de prima data. Daca ai de unde, incearca cu diuza de la alte firme, sa dea ca un gaz, nu jet lichid. Potriveste si distanta de la care dai, ca prea aproape e si raza mica , raman si dungi dar si poti sa-l scurgi. Vopseaua ar trebui sa fie destul de lucioasa si fara lac. Nu cauta luciu perfect de la prima mana de lac, ci la a doua sa-l ai perfect intins si cu luciu. Tot e vopsita odata aripa, daca nu iei spritchit, matuieste lacul dat, mai da-i un strat de vopsea, si dupa cateva minute, cand permite sa pui mana pe ea de nu lasa amprente, da-i si lacul, fara pauza intre straturile de lac. La 20 de grade afara, e de ajuns ca pana termini de dat prima mana de lac, unde ai inceput sa fie bun de dat adoua. Daca intarzii prea mult nu poti avea luciu uniform si fara unele gazari, iar daca dai prea devreme, risti sa curga sau sa faca pete albe (dand in exces, cu intentia de a-i da luciu). Privirea ta, sa fie cumva tangentiala cu suprafata de vopsit sau in asa fel incat sa vezi reflectata lumina (45 de grade), pentru a controla vizual luciul . |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Si intr-un tarziu..am revenit si eu cu rezultatul final. Am incheiat acest capitol, am reparat si masina , am luat si banii de la asigurare (1558 ron)..Drumuri bune!
Attached thumbnail(s) 1393899_658055260902060_267162382_n.jpg ( Size: 81.37k ) Number of downloads: 136 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Am si eu o intrebare:
Cum ai primit banii de la asigurare? Mi-am gasit si eu azi masina bulita in parcare, am gasit faptasul, dar inca nu stiu cum o sa procedam. Masina nu e pe numele meu, am sanse sa scot eu banii in caz ca facem amiabila, sau o sa-i primeasca proprietara? ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
adriano2br |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
scuze de intarziere. Banii o sa ii primesti tu , pentru ca daca alegi varianta sa iti repari masina in "regie proprie"( adica ei iti dau banii si tu o repari singur..sau la ce service vrei), cu aceasta varianta, tu o sa ai nevoie de un cont bancar , iar dupa un anumit timp..2-3 saptamani in cazul meu, banii iti vor intra in cont.
This post has been edited by adriano2br: 8 Nov 2013, 17:11 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
IONEL87 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 21 April 13 From: Arad ![]() |
![]() This post has been edited by IONEL87: 29 Nov 2013, 15:51 |
--------------------
Dacia
1310Break
2003 CLI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:51 |