nu se mai aprinde becul la baterie
![]() ![]() ![]() |
nu se mai aprinde becul la baterie
rom33o |
![]()
Post
#1
|
||
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vezi ca are o mufa , cu fire subtiri sa nu fie contact imperfect ,
verifica atent traseul poate este intrerupt pe undeva , ca o verificare rapida ,scoti mufa aia din alternator si vezi daca ai tensiune pe ea fata de masa cu un aparat de masura , daca ai atunci pui un bec de 5W cu fire intre mufa si masa vezi daca se aprinde becul din bord cu contactul pus daca becu se aprinde , ai defect releul de incarcare daca nu se aprinde, vezi de unde este This post has been edited by bygy007: 20 Oct 2013, 05:39 Attached thumbnail(s) schema_alternator.jpg ( Size: 50.27k ) Number of downloads: 1248 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
roland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu este posibil sa fie ars becul sau ceva?
Eu stiu ca acela este un martor care se aprinde intotdeauna cand pui contactul (ca toti martorii de altfel) si se stinge mai apoi dupa pornirea motorului, daca totul e ok. Daca e defect releul, ma asteptam sa se aprinda becul. Initiatorul spune ca nu se mai aprinde la pornire. Practic la pornire se aprind martorii ca sa stii tu, ca utilizator, ca ei functioneaza. Apoi se sting. Daca e de la contacte, la acea mufa, implica asta si faptul ca nu se mai aprinde la pornire (in mod test)? This post has been edited by roland: 25 Oct 2013, 16:05 |
--------------------
.
.
.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
din cite stiu eu la logan este led , putin probabil sa fie ars , poti verifica functionarea lui cum am spus mai sus
principiul este simplu , daia am pus si schema aproximativa la punerea contactului , releul se alimenteaza prin bec , la releu ajung citiva volti care sint suficienti sa il alimenteze, motorul porneste , si alternatorul incepe sa debiteze, va scoate o tensiune mica care in baterie nu va ajunge , pt ca este mai mica de 12V si va fi blocata de diode , in schimb va fi redresata de puntea auxiliara , care va alimenta releul crescind tensiunea de alimentare a releului si tensiunea de excitatie , acest proces se repeta pina cind tensiunea generata ajunge la o tensiune egala cu a bateriei si becul se stinge la tine este intrerupt circuitul , si tensiunea nu mai ajunge la releu sa aprinda becul , si deci nu incarca poti pune pe baterie un aparat de masura sa vezi daca ajunge la 14V |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 25 Oct 2013, 22:42) din cite stiu eu la logan este led ... Din poza si semnatura initiatorul pare a avea o Dacie berlina ... |
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
, bec , led , schema este aceeasi , poate la logan mai are o rezistenta in paralel cu ledul sa ajunga 150 mA
ideea este , ca la ambele principiul este acelasi , ca e bec sau led , verifica becu , si traseul de la bord la altertnator ideea este cu motoru pornit sa bage 14V |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
rom33o |
![]()
Post
#8
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
da am dacie berlina dar am si un logan de 1,4 mpi.am incarcarea de 14,10 deci nu e de acolo.releul e bun.
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aduca baga 14V
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
rom33o |
![]()
Post
#10
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
da baga
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai vezi si tu becu daca e bun
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
rom33o |
![]()
Post
#12
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
am observat un lucru azi.am pornit masina si am masurat incarcarea si avea 12v iar dupa ce am turat.o si-a revenit la 14 v
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
fnp |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Posibil "carbuni" uzati. Desfa si verifica sau mergi la un service specializat pe electromotoare /alternatoare.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
rom33o |
![]()
Post
#14
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
sunt bune si periile
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
dan_g |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
Aceeasi problema o am si eu, martorul nu se aprinde deloc, dupa ce o pornesc nu incarca, dar daca o turez o data peste 2000rpm incepe sa incarce.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
cris06 |
![]()
Post
#16
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Sigurantele sunt bune?
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cum stii ca incarca ? ai vre-o tensiune pe firul ala subtire ce intra in alternator? , vezi poate e intrerupt sau oxidat
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
Era un film vechi.... " Dom' militian, nu-mi arde becu...
http://m.youtube.com/watch?v=NMJkG-hPTvU&d...v%3DNMJkG-hPTvU |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
dan_g |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
QUOTE(cris06 @ 15 Feb 2014, 18:53) O sa le verific. QUOTE(bygy007 @ 15 Feb 2014, 23:54) Am masurat cu voltmetrul, dar se vede si dupa turatie la relanti, adica 850-875rpm cand nu incarca si 750rpm cand incarca, cu motorul cald. O sa ma uit si la firul de la alternator. De cateva zile de cand s-a mai incalzit vremea n-am mai observat vreo problema. P.S. E vorba de un Logan 1.4 mpi, nu de masina din semnatura. 18 Feb 2014, 22:10: Am gasit cauza: era rupt firul subtire de la alternator exact de langa mufa. This post has been edited by dan_g: 18 Feb 2014, 21:10 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st May 2025 - 08:43 |