Mers sacadat, probabil probleme cu scanteile
![]() ![]() ![]() |
Mers sacadat, probabil probleme cu scanteile
augustin87r |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|||
clalexxxx |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Salut curata injectoarele si senzorul de turatie si motorasul pas cu pas.
|
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Inca o data simptomele.
Pornesc (porneste bine) si daca o las aprox un minut sa se incalzeasca, incepe sa se balbaie, da sa se opreasca, si pana la urma se opreste. Nu raspunde la acceleratie, pot sa apas pedala pana la fund ca nu raspunde. La a doua sau maxim la a treia pornire merge bine.. Am curatat corpul clapeta si motorasul pas cu pas. Nu e de acolo. Motorasul pas cu pas se poate strica? Am curatat senzorul de turatie. Nu e de acolo. De la injectoare nu e. Le-am scos mufele pe rand si se vede cum incepe sa mearga motorul prost. De la bobina nu e. Da scanteie pe toate. Sonda lambda poate da erori din astea temporare? Am pus una bosch universala...Mentionez ca nu a inceput sa faca asa direct, ci cam la 2 sapt dupa ce am montat sonda noua |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu as verifica pompa de benzina. Poate si conducta de alimentare intre pompa si rampa.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Pana la urma sonda lambda e de vina. Ieri am pornit fara sonda(mufa scoasa) si a mers foarte bine. Am lasat masina o ora,am reconectat mufa si iar au inceput problemele. Sunt curios totusi ce s-o fi intamplat cu ea. E Bosch LS07 0258986507-36y.
Imi amintesc ca pe mufa ei de adaptare la mufa masinii a curs antigel de cand imi curgea de la termostat. Dar normal nu ar trebui sa intre apa acolo. O sa desfac mufa lor si o sa cositoresc,desi in prospect scrie ca nu trebuie facute conexiuni prin cositorire. Nu inteleg de ce... |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Scanteia mai e sau nu cu probleme?:
QUOTE(augustin87r @ 22 Feb 2014, 20:23) 2. Motorul merge ok dupa ce l-ai oprit si repornit, cu mufa de la sonda bagata? Ca spuneai: QUOTE(augustin87r @ 22 Feb 2014, 20:23) Sonda se verifica foarte usor cu o interfata, inclusiv cu una OBD universala, care sa arate variatia de tensiune pe ea (presupun ca e sonda amonte). Cand ai pornit ieri masina, ai si accelerat si ai mers cu ea prin trafic, sau ai pornit-o doar pe loc, ai oprit-o, ai bagat mufa si iarasi ai repornit-o? Ca poate e doar o coincidenta ca a mers si dupa repornire a manifestat problemele. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Sa ma clarific.
1. Cu scanteile nu mai am probleme. De vina a fost bobina de inductie. Era crapata si o cuprinsese rugina. 2. Masina statea in parcare de o zi. Inainte sa o pornesc i-am scos mufa de la sonda. Am pornit si nu a mai facut urat,nu s-a mai balbait. Am plecat undeva. Am ramas cam 3 ore. Inainte sa plec am reconectat sonda. A inceput sa faca din nou. S-ar putea sa aiba contactele afectate de antigelul care s-a scurs de la termostat. Mufa de imbinare de la Bosch pare ca etanseaza,dar cine stie. Alt fel de defect nu imi imaginez ca poate avea o sonda noua. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Era de la sonda lambda. Am inlocuit-o cu una NTK si acum merge foarte frumos. Desi sonda Bosch era originala si am luat-o pt brand, se poate sa fie defecta.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
brk |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 March 14 ![]() |
QUOTE(augustin87r @ 4 Mar 2014, 07:46) Pana la urma sonda lambda e de vina. Ieri am pornit fara sonda(mufa scoasa) si a mers foarte bine. Am lasat masina o ora,am reconectat mufa si iar au inceput problemele. Sunt curios totusi ce s-o fi intamplat cu ea. E Bosch LS07 0258986507-36y. Imi amintesc ca pe mufa ei de adaptare la mufa masinii a curs antigel de cand imi curgea de la termostat. Dar normal nu ar trebui sa intre apa acolo. O sa desfac mufa lor si o sa cositoresc,desi in prospect scrie ca nu trebuie facute conexiuni prin cositorire. Nu inteleg de ce... Aceleasi simptome le-a avut si masina mea. Citeste http://www.daciaclub.ro/Problema-alimentar...za-t276024.html Este foarte greu sa-ti dai seama de defectul masinii daca nu ai un tester. Poate sa se balbaie, sa nu-si tina relantiul sau sa oscileze turatie din multeeeee motive. Asa ca ori le iei prin eliminare ori o bagi pe tester. Eu din cauza unui fir din bord care fura curent din "ceva" am fost nevoit sa schimb "23232" de piese. This post has been edited by brk: 24 Mar 2014, 09:58 |
--------------------
Dacia Solenza
1.4 MPI
2004
- b33brk Ma puteti contacta pe: b33brk@gmail.com
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:17 |