Probleme temperatura apa
![]() ![]() ![]() |
Probleme temperatura apa
pais_valenciano |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|||
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Prima data ia si verifica daca ceasul e bun. Pune firul de la sonda la masa ( - ), daca acul se duce la maxim inseamna ca ceasul e bun.
Ar fii bine daca ai gasii de ElectroPrecizia, se mai gasesc uitate pe raft. Bafta! |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Intrebare: De ce apa nu trece de temperatura de 60 de grade ? O singura data a urcat la 90(pentru cateva secunde), iar apoi a scazut la 60. Eu tin sa cred ca antigelul este "batranel".. am de gand cat mai curand sa-i schimb lichidul de racire. Termostatul daca nu ma insel este de 89.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Daca nu trece de 60 sunt 2 variante:
- nu iti indica bine ceasul\sonda - nu inchide termostatul. Ramane in pozitia "deschis" si lasa toata apa sa se duca in radiator. Masina iti baga caldura? |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
daca are termostat...
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Pai din ce stiu eu, imediat dupa pornirea motorului pui mana pe furtunul de la termostat, daca acesta se incalzeste repede inseamna ca e deschis, daca nu se incalzeste repede inseamna ca e "bun". Metoda asta de verificare a spus-o cineva pe forum si zic eu ca este adevarata. Sonda cred ca indica bine. Mai de graba cred ca lichidul de racire este prea batran (nu a fost schimbat niciodata, ci doar mici completari), m-am uitat mai atent la el si pare mai "ruginiu".
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
N-are nici o treaba cat de "batran" e lichidul cu oscilatia temperaturi. La tine e ori contact prost pe cablaj,in ceas sau la sonda,ori sonda e pe duca. Scoate papucul de pe sonda si da-l la masa,cum a spus AMC mai sus si vezi daca si ce indica sonda. Daca ceasul merge bine,probabil sonda e pe duca si trebuie schimbata. Cat priveste faptul ca apa nu se ridica mai sus de 60 de grade,probabil e termostatul de vina,poate nu inchide suficient de bine sau a ramas deschis mai degraba. Nici mie nu imi ridica apa mai sus de 80 desi termostatul e de 89,de Master. Cred ca e un mare rahat termostatul asta si in functie de cum se va comporta la vara cred ca il voi monta pe cel de Klaxcar de pe vechea masina,care tinea bine temperatura...
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Baieti, temperatura nu oscileaza, doar acum cateva saptamani cand am inchis caldura de la robinet a urcat pana la 90 de grade, iar dupa 1 minut a scazut la 60. Temperatura sta mereu la 60 de grade. Am vazut pe forum, ca tot asa la un coleg a fost de la antigelul imbatranit problema. Oricum, am sa incerc ce mi-ati recomandat si voi. Apropo, dupa un drum de 20-25 km, se simte fierbinte furtunul de la radiator-termostat, la fel si radiatorul cand pun mana pe partile lui laterale.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
scoate termostatul si pune apa intr-o oala mica,baga-l acolo si vezi aproximativ cand se deschide,ar trebuii sa se deschida cu putin timp innainte sa inceapa apa sa fiarba
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Colegii pierd din vedere un lucru important, ai spus ca apa e ruginie, uitate daca nu ai cumva mizerie pe fundul vasului de expansiune, daca da inseamna ca ai mizerie la termostat si ti-e blocat pe deschis.
Eu am patit ca la o luna dupa ce am schimbat antigelu am gasit pe fundul vasului de expansiune NAMOL si antigelu era ruginiu, termostatu care si el era schimbat de o luna era blocat pe inchis si mi-a fiert apa. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Intradevar, in vasul de expansiune exista pe fundul lui un namol...antigelul nu a fost schimbat niciodata, ci doar completat. Cand o sa fie frumos afara, am sa cumpar antigel + apa distilata, si am sa ma apuc de ea. Daca o sa fie cazul, am sa schimb si termostatul.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Eu zic sa te apuci sa speli instalatia de racire bine de tot, nici nu vreau sa ma gandesc ce e acolo. Eu unul m-am speriat cand am vazut ce a fost in a mea cand am luat-o... Am spalat instalatia de cel putin 10 ori in 2 zile cand am luat masina ( prin ianuarie
![]() Nu baga antigel din prima ca nu faci nimic mai mult decat sa arunci cu banii, iti spun ca sunt patit. Iti recomand ca cumperi si niste solutie de spalat instalatia de racire, prima tura o pui dupa primele 2-3 spalari iar cea de-a doua printre ultimele. In tot acest timp te sfatuiesc sa nu menajezi masina, ia si tureaz-o cum trebuie, se curata mai bine. Iti urez multa rabdare si nervi de fier! Bafta! |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Mersi frumos de sfat, cred ca asa am sa fac. Nu vreau sa-mi imaginez ce e acolo, lichidul nu mai are culoarea lui si e ruginiu inspre maro.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Daca tot te apuci sa cureti instalatia de racire, verifica furtunele daca sunt coapte/ crapate si schimbale, termostatul si ala te sfatuiesc sa-l schimbi. Nu cred ca e o invetitie asa de mare, mai bine schimbi preventiv decat sa ai surprize pe drum.
Daca ai grija de masina si ea o sa aiba grija de tine. ![]() Bafta! |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Mersi din nou pentru ajutor, crede-ma ca am grija cum pot eu mai bine de ea.
![]() Sa curat si caloriferul de caldura nu ? Asta cand o sa fie frumos afara, il dau jos, il clatesc bine cu apa, la fel si radiatorul, o sa incerc sa scot si lichidul din blocul motor daca gasesc acel surub. ![]() This post has been edited by RaduWra: 18 Apr 2014, 17:14 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(RaduWra @ 18 Apr 2014, 14:11) lichidul nu mai are culoarea lui si e ruginiu inspre maro. Vezi ca si antigelul tip G12 e portocaliu spre maroniu. Daca ai radiator de aluminiu, doar de asta ar trebui sa folosesti. QUOTE(RaduWra @ 18 Apr 2014, 18:13) Sa curat si caloriferul de caldura nu ? Asta cand o sa fie frumos afara, il dau jos, il clatesc bine cu apa, la fel si radiatorul, .. Daca s-a depus ceva calcar, foloseste oțet, e mult mai eficient decat apa, daca esti sigur ca elementele metalice ale instalatiei (radiator, calorifer) sunt ok. Daca insa ai radiatorul fisurat, atunci e posibil sa se deblocheze si fisura, si sa inceapa sa curga. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
RaduWra |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Mersi de sfat maho, momentan vreau sa rezolv cu pompa de frana, m-am pus sa schimb ce e uzat la frane (furtunele)..garniturile la pistonase si uite ca acum nu mai iese pompa din avarie....
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:13 |