Piuit la filtrul de motorina
![]() ![]() ![]() |
Piuit la filtrul de motorina
mandgeo |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|||
Ampt |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Dacă ții la mașină dă-l jos urgent și pune în locul lui un filtru de origine.
Este mai ușor să previi, decât să remediezi după aceea! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Totusi sa plecam de la premisa ca nu tin la masina.
Are cineva idee care este presiunea normala in instalatie? Am interfata, nu imi apare vreo eroare, dar as vrea sa stiu daca valoarea citita este normala. |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
Ampt |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
testike |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Solutia romaneasca e sa nu faci nimic cat timp masina mai merge.
|
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot facem filosofie...
Cel mai mult tin sa nu fiu prostul sistemului. Daca sistemul vrea banii mei, eu am grija sa nu-i dau. Asa ca nu ma apuc sa-mi schimb filtrul de motorina la 10.000 de km doar pentru ca niste baieti au lansat ideea, ca sa aiba ei prin service-uri niste filtre de jumulit. Tot pe acelasi principiu, daca la noi se produce un filtru, il cumpar p-asta de la noi. De filtrat o sa filtreze pana nu mai poate. Cand nu mai poate se simte la mers, iar atunci mai fac o investitie. Nu ma intereseaza sa subventionez branduri doar pentru ca asa e moda. Iar faptul ca la o problema concreta primesc raspunsuri filosofice ma face sa-mi caut informatiile prin alte parti. Se intampla si pe la aia care isi monteaza filtre de origine (de parca originea ar fi D-zeu) si se pare ca problema este de la aerul din instalatie. Probabil ca filtrul de origine romaneasca pe care mi l-am cumparat eu nu este atat de destept ca alea de origine aleasa si nu isi scoate singur aerul. Probabil ca o sa fie nevoie de desfac din nou dracia si sa il ametesc pana scuipa tot aerul. Multumesc pentru raspunsurile incurajatoare. Apropo, vedeti ca marele producator de span (ala care strica injectoarele) este dupa filtrul de motorina, asa ca... mataniile sa traiasca. This post has been edited by mandgeo: 2 Jun 2014, 10:44 |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
Ampt |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Filtrul de origine filtrează motorina la un nivel de 2 microni. Ai întrebat măcar de curiozitate la cât filtrează no-name-ul montat de tine pe mașină?
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
QUOTE(mandgeo @ 2 Jun 2014, 10:43) Daca tot facem filosofie... Cel mai mult tin sa nu fiu prostul sistemului. Daca sistemul vrea banii mei, eu am grija sa nu-i dau. Asa ca nu ma apuc sa-mi schimb filtrul de motorina la 10.000 de km doar pentru ca niste baieti au lansat ideea, ca sa aiba ei prin service-uri niste filtre de jumulit. Tot pe acelasi principiu, daca la noi se produce un filtru, il cumpar p-asta de la noi. De filtrat o sa filtreze pana nu mai poate. Cand nu mai poate se simte la mers, iar atunci mai fac o investitie. Nu ma intereseaza sa subventionez branduri doar pentru ca asa e moda. Iar faptul ca la o problema concreta primesc raspunsuri filosofice ma face sa-mi caut informatiile prin alte parti. Se intampla si pe la aia care isi monteaza filtre de origine (de parca originea ar fi D-zeu) si se pare ca problema este de la aerul din instalatie. Probabil ca filtrul de origine romaneasca pe care mi l-am cumparat eu nu este atat de destept ca alea de origine aleasa si nu isi scoate singur aerul. Probabil ca o sa fie nevoie de desfac din nou dracia si sa il ametesc pana scuipa tot aerul. Multumesc pentru raspunsurile incurajatoare. Apropo, vedeti ca marele producator de span (ala care strica injectoarele) este dupa filtrul de motorina, asa ca... mataniile sa traiasca. Aici ai fost cam genial.. preferi sa dai bani pe fake-uri si ieftinitati de calitate indoielnica doar pentru o idee preluata din metrics.. cui din sistem crezi ca ii faci rau daca bagi prostii in masina? pff.. Baga piese bune in masina si nu o sa ai probleme tehnice cu ea.. |
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
mandgeo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Sunt sigur ca toti de p-aici va cumparati piesele de la reprezentanta Dacia. Iar cand va ia durerea de inima in fata listei de preturi de la Dacia, va reorientati catre magazinul din colt...unde sigur gasiti numai marci renumite, chiar si piese de origine. Aveti voi certitudinea ca marcile alea renumite chiar trimit aici marfa de calitate??? Baga Ampt mana in foc ca filtrul de origine (care, intre noi fie vorba, nu este fabricat de Renault) face filtrare la 2 microni?
Ce va mai place sa va imbatati cu apa rece... In alta ordine de idei, daca tot ma masturbez intelectual cu voi pe aici, am mai facut o constatare... daca dau la pompa, dispare piuitul, o vreme. Deci ceva nu e etans. Cand oi ajunge la concluzia ca ceva nu e etans la filtrul de carburant, o sa va anunt, ca sa fiti si voi la fel de luminati. |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
iulic' |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 28 January 07 ![]() |
al meu scoate un zgomot asemanator de 10k de km, urmeaza sa-l schimb. nu m-am panicat pentru ca nu este primul care face.de-a lungul vietii masinii, adica 140k de km, cred ca au mai fost inca vreo trei care au facut la fel. de pus am pus tot timpul numai de origine (cumparat mereu de de la service adras). zgomotul cred ca vine de la supapa de sens din filtru si este mai mult o vibratie. la mine nu se aude decat in primele minute de la pornire, sa zicem 2-3 min, nu prea i-am dat atentie cat dureaza si tot doar in masina se aude zgomotul
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 1.5 dCI , 2006
- IF 90 ULI
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Pff... alt ignorat. De data asta unul care isi cumpara piese de origine. Oare cum o fi posibil asa ceva?
Supapa de sens...si cand ma gandesc ca am aruncat filtrul vechi. Luam naibi supapa de la ala si vedeam ce si cum. Pe loganclub se dezbate subiectul mai intens (vreo opt pagini de situatii si alte rezolvari). Lumea ar da vina pe garniturile/oringurile din mufele rapide sau de la senzor. Vedem, cercetam...cand o fi vreme. Adevarul e ca atunci cand am pornit masina cu filtrul scos din suport, nu mai vibrau conductele, adica nici nu ar mai fi piuit. |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
voicamic |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mandgeo @ 2 Jun 2014, 09:28) Mi-am montat de vreo luna un filtru no-name cumparat de la Norauto. A intrat bine senzorul de apa, au intrat bine (dupa parerea mea) si conductele, dar piuie de ma ia capul. Nu. Nu este piuitul de la directie. Stiu sigur ca este de la filtru pentru ca l-am desfacut, am pus mana pe conductele de iesire si au o vibratie dubioasa. Pe conductele de intrare nu vibreaza la fel. De auzit se aude numai in masina. Probabil ca se transmite vibratia in sasiu. Si nu, in conducte nu se vad bule de aer. A mai patit careva asa ceva? Exista vreo solutie romaneasca, in afara de schimbarea filtrului? Nu am simtit vreo diferenta in mers. Eu am patit mai rau cu un no-name de la Norauto (probabil aceeasi provenienta ca al tau). La mine n-a fluierat, a curs de-a dreptul pe la racorduri dupa vreo 2000km. De atunci m-am lecuit de filtre de motorina aftermarket romanesti si folosesc Mecafilter, pe care le schimb la 20000km. Iti sugerez sa faci la fel. This post has been edited by voicamic: 2 Jun 2014, 17:07 |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#13
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(mandgeo @ 2 Jun 2014, 09:28) Mi-am montat de vreo luna un filtru no-name ala poate fi folosit pe post de prefiltru in cel mai rau caz... serios acuma!!!! This post has been edited by P-A-C-O: 2 Jun 2014, 17:08 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
roland |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pentru initiator, o atitudine mai putin superioara cred ca ti-ar aduce mai multe raspunsuri si beneficii.
|
--------------------
.
.
.
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Din sapte oameni care au postat aici, cinci au tinut sa imi reproseze ca nu am grija de masina mea si doi au vorbit in cunostinta de cauza.
Genial... |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
iulic' |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 28 January 07 ![]() |
deci vrei mura-n gura......ok
schimba supapa de sens din filtru sau filtrul cu totul multumit? |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 1.5 dCI , 2006
- IF 90 ULI
|
|
Ampt |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
"Dacă doi îți spun că ești beat, du-te și te culcă"
După cum ai mărturisit, ție ți-au spus cinci! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Iulic', sari ca ars de pomana. Ti-am retinut invatamintele. Multumesc ca ai binevoit sa impartasesti...
Cand o sa am timp, sa fac un drum pana la reprezentanta Mercedes. Cei cinci crai de la rasarit sunt multumiti? |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#19
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
mandgeo merge masina?porneste ok?
daca DA laso asa,ce daca tiuie/piuie/fluiera ceva pe la motor,cand ai cumparat masina pe mijolcul bordului ai un aparat electronic cu multe butoane,daca rotesti/tii apasat de unu din ele se aud stiri/muzica,din ce ince mai tare,si gata ai rezolvato cu acele zgomote de la motor, cand so oprii singur motoru atunci sa-ti faci griji,pana atunci,,,,apa paie si bataie,,, |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
nikuniku, tu esti fratele meu alb?
![]() Merge...se invarte roata, se opreste cand apas frana, nu scoate fum, luminile pe spate functioneaza corect, de consumat consuma decent, nu claxonez aiurea... |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#21
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
e vezi
ai o masina de nota 10 si tu te plangeai de un nenorocit de tiuit/fluierat si la fieru meu fluiera servodirectia de nici nu se aude motoru cand merge dar volanu merge usor si revine la pozita lui dupa ce ies din viraj,cand nu va mai face treaba alta pompa servodirectie |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Gata tovarasi, s-a rezolvat problema.
Ce am constatat... - supapa de sens functiona corect, chiar daca bila din interior clampanea cam tare - locasul metalic in care intra acea supapa de sens era cam larg - din alte trei supape de sens pe care le aveam de la filtre uzate (gen Renault, Mahle) doar una era buna, deci nu prea cred ca piuitul sa fi fost de la supapa de sens - am strans si locasul metalic, ca sa stea supapa mai fest Totusi, cred ca problema era de la o conducta montata aiurea. Una dintre conductele (presupun ca returul) care vine din spre pompa a facut de doua ori tzac, prima data mai firav, apoi mai zdravan. Inclin sa cred ca prima data nu am mufat bine. Concluzia e ca am un filtru no-name, care nu filtreaza la x microni si care o sa-mi distruga si injectoarele, dar macar nu mai piuie in habitaclu. Eu zic ca sunt asigurat pentru urmatorii 30-50 de mii de kilometri. |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 13:06 |