DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme relantiu, 1310

95bogdi
post 2 Jun 2014, 17:37
Post #1


Milmoi Motorsport


Group: Members
Posts: 781
Joined: 27 June 11




nu am mai avut problema asta pana dimineata....o pornesc....si am fluctuatii de turatie...dar in mers...daca o turez n-am probleme...merge rotund...poti circula cu ea...numa nu am relantiu stabil , ce sa aibe ? :|


--------------------
Dacia 1310 Export TLX 1989 - AR 05 UWW
uww.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 2 Jun 2014, 17:51
Post #2


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




cred ca daca dai search mai sunt topicuri deschise cu aceasta problema.. totusi vezi sa nu fie furtunul ala de la servo-frana crapat sau sa traga aer fals pe undeva pe acolo si baga un ochi si pe la culbutori


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95bogdi
post 2 Jun 2014, 18:15
Post #3


Milmoi Motorsport


Group: Members
Posts: 781
Joined: 27 June 11




QUOTE(maru @ 2 Jun 2014, 18:51)
cred ca daca dai search mai sunt topicuri deschise cu aceasta problema.. totusi vezi sa nu fie furtunul ala de la servo-frana crapat sau sa traga aer fals pe undeva pe acolo si baga un ochi si pe la culbutori
*


la servo frana nu e problema...am schimbat chiar acum si acea supapa si tot asa face...am schimbat si bujii...si fise...si tot degeaba...sa fie oare probleme la culbutori ?


--------------------
Dacia 1310 Export TLX 1989 - AR 05 UWW
uww.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 2 Jun 2014, 18:27
Post #4


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




incearca sa te uiti si la culbutori desi daca este pe carburatie si nu ai gpl pe ea mai greu probleme de pe acolo... la servo-frana ai scos furtunul din galeria de admisie si ai pus degetul pe stutul de acolo si tot asa face ? vezi si carburatorul in ce stare este (fa`i cateva reprize de obturatii in turatii) si uita`te si la furtunul care vine din capacul culbutorilor si duce in talpa carburatorului si pune degetul si vezi ce forta de absorbtie are sa nu fie plin de pasta d`aia si pastila din el sa fie ok


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95bogdi
post 2 Jun 2014, 18:31
Post #5


Milmoi Motorsport


Group: Members
Posts: 781
Joined: 27 June 11




QUOTE(maru @ 2 Jun 2014, 19:27)
incearca sa te uiti si la culbutori desi daca este pe carburatie si nu ai gpl pe ea mai greu probleme de pe acolo... la servo-frana ai scos furtunul din galeria de admisie si ai pus degetul pe stutul de acolo si tot asa face ? vezi si carburatorul in ce stare este (fa`i cateva reprize de obturatii in turatii) si uita`te si la furtunul care vine din capacul culbutorilor si duce in talpa carburatorului si pune degetul si vezi ce forta de absorbtie are sa nu fie plin de pasta d`aia si pastila din el sa fie ok
*


carburatorul este nou.... sad.gif


--------------------
Dacia 1310 Export TLX 1989 - AR 05 UWW
uww.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 2 Jun 2014, 19:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




jiglerul de aer,furtunul care pleaca de la capac la carb este infundat sau duza ori aprinderea

This post has been edited by val2011: 2 Jun 2014, 19:24


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95bogdi
post 2 Jun 2014, 19:26
Post #7


Milmoi Motorsport


Group: Members
Posts: 781
Joined: 27 June 11




QUOTE(val2011 @ 2 Jun 2014, 20:24)
jiglerul de aer,furtunul care pleaca de la capac la carb este infundat sau duza ori aprinderea
*


am aprindere de vw....maine o pun inapoi pe aia de dacie sa vad daca aia e problema....


--------------------
Dacia 1310 Export TLX 1989 - AR 05 UWW
uww.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 3 Jun 2014, 10:50
Post #8


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Benzina cu mizerii, si jiclor de ralanti infundat; sufla-l, sau desfunda-l cu o lițã.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 3 Jun 2014, 15:55
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




destrange usor cu motorul pornit jiglerul de relanti , daca creste turatia e cv in carburator infundat , daca da sa se opreasca e ok , si eu am avut problema cu cresterea si descresterea turatiei ( de obicei cand piscam putin aceleratia incepea sa faca asa ) , am schimbat carb si am reglat putin avansu si acum merge relativ bine. smile.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 23:09
Forum Renault