DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> o noua problema

catalin80
post 17 Oct 2005, 09:51
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




Inainte de a echilibra rotile, aparea tremuratul de la 130 in sus si ramanea constant pana la limita maxima de viteza pe care am atins-o, dar acum dupa ce le-am echilibrat ( numai pe cele din fata ) apare un vibrat destul de puternic ( parca toata masina vibreaza) dar numai la 120 km/h. Daca trec sau scad din viteza si cu 5km/h nu mai face in nici unfel. De la ce poate fi ?

PS fara raspunsuri de genul : mergi cu 115 sau 125...
Oricum e destul de enervant tremuratul ala si poate imi spuneti daca mai trebuie reglat ceva, poate schimbat....ca eu nu prea stiu, iar in service nu prea am chef sa arunc cu banii si sa-mi spuna ala ca trebuie schimbate zecii de mii de piese.
Mersic


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 17 Oct 2005, 14:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




nimeni...nimic?


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimarian
post 17 Oct 2005, 14:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 December 04
From: Brasov




Și eu pățeam la fel, până am schimbat cauciucurile.
Ai cumva Montana?
Acum am Debica Passio si am mers cu 160 și n-a mai apărut nici un tremurat.


--------------------
Opel Zafira 2.0 DTI - nr rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 17 Oct 2005, 15:32
Post #4


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Mai echilibreaza-le odata (in alta parte) si nu o sa mai vibreze.Am patit-o si eu.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 17 Oct 2005, 15:35
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




directie, unghiuri fuga.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Oct 2005, 15:39
Post #6


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




RIon, nu cred ca este de la astea, ca i-ar fi tras intr-o parte si isi dadea seama. Mai degraba a schimbat cauciucurile, sau a facut o pana si nu a asezat cauciucul respectiv exact in aceeasi pozitie fata de janta. Cauciucurile noi au un punct de vopsea pe ele. Acel punct trebuie asezat in linie cu punctul de vopsea de pe janta.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacuBurebista
post 17 Oct 2005, 15:45
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 16 November 04




care punct de vopsea de pe janta?


--------------------
supernova clima - b25ymt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Oct 2005, 17:11
Post #8


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




In mod normal, pe janta exista un punct de vopsea in dreptul celei mai grele (*) parti ale sale. E rotunda, dar nu e perfecta asa ca are o parte mai grea. Analog, pe cauciuc este un punct in dreptul celei mai usoare parti ale sale. Aceste doua puncte trebuiesc asezate unul sub altul, pe aceeasi raza a rotii.

(*) sau usoara, si atunci pe cauciuc e in dreptul celei mai grele. Scuze, dar nu mai tin minte exact pentru ca a fost o "taina" pe care ne-a spus-o un profesor in facultate, la cursul de mentenanta.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacuBurebista
post 17 Oct 2005, 17:14
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 16 November 04




n-am vazut niciodata marcata o janta in acest fel... o sa ma uit mai atent


--------------------
supernova clima - b25ymt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Oct 2005, 20:59
Post #10


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




din manualul de service de cielo:
QUOTE(manual service Cielo)
Pneurile si jentile sunt .montate împerecheat" la asamblare în fabrica. Aceasta înseamna ca  partea cea mai grea a pneului, sau .punctul greu", este potrivita cu partea cea mai usoara a jentii, sau .punctul usor".
“Punctul greu" al pneului este marcat din fabricatie cu un semn cu vopsea galbena sau cu o eticheta adeziva pe peretele exterior.
“Punctul usor” al jentii este în dreptul ventilului. Înainte de scoaterea unui pneu de pe janta, trebuie trasa o linie pe pneu în dreptul ventilului pentru a asigura remontarea în aceeasi pozitie.
Pneurile si jentile de înlocuire care sunt de calitatea echipamentului original vor avea “punctele greu si usor" marcate în acelasi fel.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 18 Oct 2005, 10:41
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




n-am facut pana si nici nu am schimbat cauciucurile ( nici macar intre ele) Marca este " Matador", iar in ceea ce priveste directia cateodata am impresia ca imi cam trage dreapta( dar nu stiu daca este de la drum sau de la masina)numai la viteze de peste 100 km/h. Normal mi s-ar parea sa traga mereu dreapta sau nu e asa?


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 18 Oct 2005, 14:34
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Nu mai da banii la echilibrat. Rorile sunt ovale, asa e si la mine, si eu le-am echilibrat dar degeaba. Daca ai Montana, ia-ti orice altceva. Eu mi-am luat Lassa la vreo 800000 lei/buc. de la centrul de vizavi de patinoarul National. O sa carcoteasca unii ca "nu e bune", dar la mine s-a simtit imediat diferenta. Si le am de-asta primavara si nu au probleme (inca).


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacuBurebista
post 18 Oct 2005, 15:06
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 16 November 04




pe jante ovale?


--------------------
supernova clima - b25ymt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 24 Oct 2005, 09:34
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




Alta chestie ce am observat-o este ca atunci cand o pornesc prima data dimineata acul de la turometru are niste oscilatii destul de mari ( se tureaza singura). Intai sta pe la 800 apoi creste pana pe la 1500 sta cateva secunde si iar scade pe la 800.Pe urma ori de cate ori as porni-o nu mai face

O ultima intrebare. Ce se poate intampla daca benzina pe care am bagat-o are "putina" apa in ea...?


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacuBurebista
post 24 Oct 2005, 09:38
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 16 November 04




normal, daca are soc automat - da' nu face asa decit cind e frig afara...

daca ai filtru de benzina bun si schimbat la timp, putina apa nu inseamna nimic / acuma depinde ce inseamna putin la tine (in rezervor)


--------------------
supernova clima - b25ymt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 24 Oct 2005, 10:14
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




Pai pana acum nu facea asa ( vb de anii trecuti). Intr-adevar cand o porneam prima data dimineata turatia statea cateva secunde peste 1000 apoi scadea la valoarea care trebuie, dar acum intai porneste la 800 sta 1-2 secunde dupa care se tureaza peste 1000 unde sta cam 2 sec si apoi iar scade. Daca tu zici ca e normal sa faca asa inseamna ca pana acum nu mergea normal ...nu? smile.gif


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 24 Oct 2005, 17:17
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Am avut si eu pana recent un tremurat deranjant. Se simtea si in schibatorul de viteze cand acceleram, si in volan , si in podea, direct. Am tot echilibrat, schimbat gumele, de ajunsesem la concluzia ca toate sunt ovale (chiar sunt unpic - Matadoarele mele de 3 ani... dar nu asta era problema principala).
Apoi am schimbat un cap de bieleta pt. ca avea joc, si dupa ce am fost la reglat directia, a disparut si vibratia (s-a diminuat de o simt doar daca vreau tare...). Mentionez ca masina nu tragea in nici o directie!!


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 01:06
Forum Renault