Zgomote ciudate in motor
![]() ![]() ![]() |
Zgomote ciudate in motor
marian_eleonor |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
zici ca ai schimbat chiulasa,poate trebuie refacut reglaju culbutorilor,sau poate a sarit vreo tija impingatoare
da jos capacu de chiulasa si vezi ce este in neregula pe acolo |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
Am desfacut si iam reglat de mai multe ori si nimica si zgomotul se tot accentueaza ma gandesc sa nu se blocheze vro supapa sau sa bata pistonu in supapa dar problema e alta cand motoru e rece nu bate deloc nu se aude nimika. poate sa bata lantu de la distributie?
This post has been edited by marian_eleonor: 27 Jan 2015, 16:46 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
Nu ma pote ajuta nimeni ? Si am observat ca in ulei am span
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
maho |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.223 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
E usor sa ne dam cu parerea, dar nu cred ca scapi fara sa desfaci motorul, si ar fi bine s-o faci inainte sa se gripeze, c-atunci nu va mai merita reparat. Schimbarea uleiului si filtrului nu e suficienta.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
Da asa e dar vedem ce iese deca se gripeaza aia e lam desfacut de mai multe ori fara saii dau de cap curios e ca atata timp cat e rece nu are nici o bataie
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Șpanul din ce e, din oțel sau fontă, ori de compoziție de la cuzineți ? E mare, să-l poți identifica ? Pine un magnet, și vezi dacă e atras, Dacă garnitura nu a fost bine aliniată, se poate ca pistonul să lovească de inelul metalic, care la strângere a pornit pe cilindru în jos, dacă n-a fost perfecr pus pe cilindru (concentrice toate gaurile , cu cilindrii). Tot așa bătaie, mai produce și un surug rupt de la rampa de culbutori, mai ales că în film se aud culbutorii bătând (nu știu ce metodă foosești la reglaj, dar cea din filmul meu, e sfântă). Vezi ce presiune de ulei ai la rece, și cât rămâne când bate, și dacă e prea mică (1-2 atm), se poate ca un cuzinet să fie exfoliat sau doar ciupit, și ne mai fiind în suspensie de ulei, el lovește de maneton. În final, un piston spart, sau ai scăpat ceva , vre-o piuliță, in interior, și bate cănd iese din camera de ardere, între piston și chiulasă, coiencizând cu încălzirea motorului.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
Spanul e destul de fin si mult in acelasi timp garnitura a fost pusa corect pentru ca bataia a aparut dupa ceva timp de mers cu masina, motoru a avut un zgomot in el de cand am cumparat masina dar nu se auzea tot timpul si era aproare insesizabil si a inceput usor usur sa se accentueze ( o intrebare daca ar cala as mai putea folosi vibrichenu si bielele ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
r3d |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
arborele nu se poate folosi fara sa il rectifici.bielele le poti folosi linistit.mam uitat la filmuletu tau am avut si eu problema asta la mine isi facuse joc cuzinetu de la biela pe arbore.cand misca de ele sus jos sa simtea jocu la mana.iti dai seama in turatie ce zgomot scotea motoru.am scapat ieftin nu a fost nevoie sa rectific arborele am bagat doar cuzineti si de atunci am 22000 km cu ea
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
Am desfacut motoru si pistonu nr 1 a batut in chiuloasa pana a spart cuzinetul ore cum de a ajuns sa bata pistonu in chiuloasa asa?
Arborele nu are uzura de loc pe el ce putin vizibil e ca si nou cum imi pot da seama la ce cota e ca vreu sa iau cuzineti noi ? Are cineva un set de 1,6 nou ? pentru ca mia spart si un pic din camasa 4 Feb 2015, 19:28: Da stiu r3d si la mine e la fel se misca la toate pistoanele cu mana in sus si in jos si inca o intrebare cum pot verifica pompa de ulei ca la relanti nu pre aveam presiune This post has been edited by marian_eleonor: 4 Feb 2015, 19:28 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Citez din manual: Jocul intre pinioane si corpul pompei nu trebuie sa depaseasca 0,2mm. Chestia e ca la tine,cu acel cuzinet spart nu stiu cate presiune mai putea baga pompa aia... Motorul ala are nevoie de o reparatie capitala,ovalizarea fusurilor palier la arbore o verifici cu ceasul comparator si uzura la micrometru,nu la ochiometru. Tot cu micrometrul masori ce diametru are fusul palier. La motorul de 1,3, cota nominala la cuzinetul palier e de 46mm si cea de reparatie de 45,75mm. Fa niste masuratori si vezi ce gasesti.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(marian_eleonor @ 4 Feb 2015, 19:26) Am desfacut motoru si pistonu nr 1 a batut in chiuloasa pana a spart cuzinetul ore cum de a ajuns sa bata pistonu in chiuloasa asa? Arborele nu are uzura de loc pe el ce putin vizibil e ca si nou cum imi pot da seama la ce cota e ca vreu sa iau cuzineti noi ? Are cineva un set de 1,6 nou ? pentru ca mia spart si un pic din camasa [..] ai poze? Unde a batut? Sa luam asa: in cursa normal pistonul se opreste la o distanta de buza superioara a camasii. Deci nu trece sa atinga in chiulasa. Ce s-a petrecut la tine nu e spargere cuzinet din cauza pistonului ce a batut in chiulasa ci invers: din oarecare cauze cuzinetul s-a tasat sau a patit ceva asa incit partea de semicuzinet inferior a reusit sa se strecoare peste cel superior (ma rog, poae doar bucatele). Ca atare manetonul apasa in 2 semicuzineti, impingind biela mai sus decit normalul. Asa s-a produs bataia in chiulasa. Sau...poate ai montat garniture proasta, sau destinata altui motor, cu inele mai mici si pistonul a batut in inel. This post has been edited by diaconuliviu: 5 Feb 2015, 14:44 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
marian_eleonor |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 9 February 13 From: Brasov ![]() |
O sa pun si poze pistonul a batut exact in chiuloasa da asa e cuzinetu de pe biela din partea de sus sa subtiat si sa lipit cu cel de jos care nu o mai ramas mai nimika nici din el
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
thundercar |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
am si eu o problema cu o batie care ma enerveaza acum ceva timp am schimbat uleiul si filtrul si nu am gasit la magazin un filtru de calitate si am pus unul de nimic daca o lasam 10 min si o porneam se auzea batiaie si se aprinde martorul de la presiune ulei filtrul avea membrana proasta dimineata bataia dura si 10 secunde ca sa amorsez pompa cand eram in panta plecam in a 2 cu motorul oprit dar cred ca inutil pt ca tot se invartea motorul pe uscat de atunci am pus filtru de romcarbon care e decent si bataia a disparut pe moment acum in ture mai ridicate se aude o bataie la cilindrul 1 scoate mult fum si cand o pornesc la rece tot acolo se aude mai pronuntat fara martori presiune la relanti totul e perfect motorul toarce de la ced sa fie?
|
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 00:28 |