Conectare greșită a fișelor la bujii, Atenție când remontați sau schimbați fișele !
![]() ![]() ![]() |
Conectare greșită a fișelor la bujii, Atenție când remontați sau schimbați fișele !
ionut_buzescu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) succesiune_fise.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 348 |
||
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, Laureate www.reglajculbutori.weebly.com
|
|||
roland |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ti-a montat mecanicul gresit fisele?
|
--------------------
.
.
.
|
|
edy99 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
Eu din cate stiu, bobina de logan e formata din 2 bobine si da scanteie oarba, adica se pot inlocui 2 dintre fise intre ele, fara probleme. Daca nu ma insel 1-3 si 2-4
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1 cu 4 si 2 cu 3
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
paul_p |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Ca urmare nu are nici o importanta daca se inverseaza fisele 1 cu 4 si 2 cu 3.
Deci nu de la fise mergea motorul prost. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
ionut_buzescu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu știam asta, credeam că scânteia vine de la borna corespunzătoare, la momentul potrivit, pe cilindrul corespunzător. Așa cum se vede din schema postată, pe bobină (Tesla) erau marcate două linii care uneau 1 cu 3 și 4 cu 2. Mi s-a părut ciudat, oricum, așa că le-am reconectat în ordinea logică. Important e că merge perfect acum.
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, Laureate www.reglajculbutori.weebly.com
|
|
Cristy_ycm95 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 13 August 18 From: Dobrotești TELEORMAN ![]() |
Am deschis din nou acest topic
![]() ![]() Mi-a facut niște probleme un șorec nenorocit care mi-a ros niște fire..mai exact firele de masa care duc la injectoare din ecu.. le refac dupa schema pentru fiecare injector pe langa cablajul din spatele motorului Greseala care a fost din neatentie am incurcat la 4 si 3 inversand mesele la ecu fara sa imi dau seama Toate bune si frumoase merg un timp cu ea crezand ca i ceva trecator abia am facut update de motor de 1.6.. motorul avea undeva la 84.000 era tipla dar cam stat de vreo 6-7luni.. așteptand..crezând ca poate e vreo supapa pana se mai pasuie..nu inchide bine.. O las o luna o las doua 3-4-5-6 ajungând la vreo 30.000km rulați cu el tot nu scapam de tremurat la relantii la rece la 800-1000rpm aveam o intrerupere si la 3,500rpm se mai simțea Acum recent imi licare check engine-ul intermitent.. Schimb bujii schimb fișe bobina.mpp-ul galeria de admisie crezând ca are vreo fisura,llinjectoare... tot aceeasi buba.. pun lera si ii reglez supapele cu 0.15admisie si 0.25evacuare aceeasi buba 🙄😒 Dau bujiile jos intr-o zi si le vad afumate asta ce mi-a dat de gandire ca sar putea sa fie probleme cu vreo sonda lambda (amestec bogat) fiind 2005 avea 2 🙄 Pun un testar delphi si gasesc ratee pe cilindru 1,4 scria ceva Myss Fire..dracu ca ma bate engleza.. Si imi da in gand sa scot si mufa la ecu si cu un ac si un aparat de masura sa verific firele dupa schema iar daca am vreo masa inperfecta.. asta fiind firele de la injectoare care le facusem cu cateva luni inainte.. ma uit pe schema si cand verific toti pini la 60-59 sau 90 sau 89 nu imi da la masa nimic 🤷🙄 N-are cum punând aparatul pe pinul 90 care vine la injectorul cutare nu aveam semnal deloc imi dadea la alt injector asta fiind inversate 3 si 4 le am inversat inapoi si acum masina merge perfect rece/cald trage bn.. Unpic de neatenție poate costa bani foarte multi si batai de cap Aveam si un consum foarte mare cu un plin am facut ploieștiul cam 300km cu 44litri 🙄 Am zis ca-i ceva in ne regula..am zis ca inebunezc parca ar fi V6 ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
AMBITION 2006
- TR 95 YCM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:40 |